Gej z orędzia pomodli się na Wawelu

Data: 2010-07-16 11:11:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Gej z orędzia pomodli się na Wawelu
Brendan Fay - zamężny homoseksualista, którym straszono w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego - zapali znicz pod Pałacem Prezydenckim i pomodli się na Wawelu.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/296317,gej-z-oredzia-pomodli-sie-na-wawelu.html

"Bohater" przedostatniej kampanii prezydenckiej stał się znany, bo oskarżył prezydenta o wykorzystanie zdjęć z jego homoseksualnego ślubu, co miało naruszyć jego dobra. Teraz Brendan Fay chce puścić to w niepamięć i uklęknąć przed krzyżem postawionym pod Pałacem Prezydenckim. Będzie ku temu okazja, bo Fay przyjeżdża do Polski na gejowską paradę.

"Zapalę znicz pod krzyżem przy Pałacu Prezydenckim, by wyrazić szacunek dla ofiar wypadku. Wybieram się również na Wawel, by się pomodlić. Bardzo ważne jest dla mnie złożenie hołdu wszystkim, którzy zginęli w Smoleńsku" - powiedział Fay w wywiadzie dla newsweeka.pl.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To mi się bardzo podoba! Oj jak bardzo!!!
I chciałbym, by wszyscy "obrońcy krzyża" byli tego świadkami i modlili się razem z nim.

Data: 2010-07-16 03:25:16
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 11:11, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

a ja bym chcial byscie wreszcie zaczeli zachowywac sie jak ludzie a
nie swinie przy korycie bo tego homosia Kaczynski przeprosil.
Normalni ludzie w takiej sytuacji podaja sobie rece i mowia "nie ma
sprawy"
ale ja mowie o ludziach normalnych...

Data: 2010-07-16 12:34:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac53acda-f7f4-4df5-a61b-2c7c46ebb89ey11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ci się, kurwa, nie podoba?
To pedałom nie wolno się modlić, jeśli mają taką ochotę?

Data: 2010-07-16 03:37:47
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 12:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:ac53acda-f7f4-4df5-a61b-2c7c46ebb89ey11g2000yqm.googlegroups.com....

> [...]

Co ci się, kurwa, nie podoba?
To pedałom nie wolno się modlić, jeśli mają taką ochotę?

Modlic sie zawsze moze
ale nie powinien prowokowac (on jest zdaje sie protestantem)
i nie nazywaj mnie "kurwa" bo nie jestem twoja zona...

Data: 2010-07-16 12:52:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c4c6839-04f9-4f47-95ee-32c89bbf982cy4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

ale nie powinien prowokowac (on jest zdaje sie protestantem)
i nie nazywaj mnie "kurwa" bo nie jestem twoja zona...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy modlitwa jest prowokacją? Do tej pory myślałem, że nie. Ale jeśli tak myślicie, to znaczy, że wy używacie modlitwy do prowokacji.

Nieporozumienie. Kurwa to jest taki znak przestankowy, jak przecinek, żeby dać lepszy wyraz następujących po nim słów. No i nie możesz być moją żoną, bo jestem hetero.

Data: 2010-07-16 03:58:30
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 12:52, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0c4c6839-04f9-4f47-95ee-32c89bbf982cy4g2000yqy.googlegroups.com....
> [...]

dać lepszy wyraz następujących po nim słów. No i nie możesz być moją żoną,

Jak dla ciebie to znak przestankowy to juz nic wyjasniac nie musisz...

Data: 2010-07-16 13:46:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Gej z orędzia pomodli się na Wawelu

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:bcbb4cf1-6c34-42f5-92f9-6bdbc8b9d211y11g2000yqm.googlegroups.com...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja pochodzę z nizin społecznych. Słowo "kurwa" to jest jedno z najczęściej goszczących słów gdy rozmawiam z rodakami. Oni też tak mówią. Bardzo często używamy słowa "pierdolić". Jest to uniwersalne słowo, które może być użyte w każdych okolicznościach. Tym słowem można określić każdą czynność i każdy stan emocjonalny.
Tak mówią moi rodacy. Ty prawdopodobnie wywodzisz się z górnej półki jak Kaczyński i na podwórku się nie bawiłeś.

Data: 2010-07-16 06:48:26
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 16 Lip, 13:46, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:bcbb4cf1-6c34-42f5-92f9-6bdbc8b9d211y11g2000yqm.googlegroups.com....

> [...]

Tak mówią moi rodacy. Ty prawdopodobnie wywodzisz się z górnej półki jak
Kaczyński i na podwórku się nie bawiłeś.

no trudno, rozumiem
Ja w kazdym razie w domu i publicznie takich slow nie uzywam a
publicznie (np. na grupie) albo sprowokowany albo gdy ktos tak zaczyna
mowic w moja strone wiec znam tez takie slowa ale oszczedzam na
extraordynaryjne wypadki...
a na podworku sie bawilem i gary w knajpie tez zmywalem...

Data: 2010-07-16 17:10:39
Autor: Bartek
W dniu 2010-07-16 15:48, D.J.MC Donald Musk pisze:

[...]

Po tym co piszesz wnioskuje, ze powinienes znac zycie. Ale to tylko pozerstwo. Od Bogdana Idzikowskiego mozesz sie jeszcze wiele nauczyc, ale tu trzeba pokory a nie zarozumialosci. Dobrze Ci zycze!

Data: 2010-07-17 01:28:47
Autor: Jaksa
Gej z orĂŞdzia pomodli siĂŞ na Wawelu
On Fri, 16 Jul 2010 13:46:29 +0200, Bogdan Idzikowski  <bogdanid@sz.home.pl> wrote:

UĹźytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości  news:bcbb4cf1-6c34-42f5-92f9-6bdbc8b9d211y11g2000yqm.googlegroups.com....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Czy modlitwa jest prowokacją? Do tej pory myślałem, Ĺźe nie. Ale jeśli  tak
myślicie, to znaczy, że wy używacie modlitwy do prowokacji.

Nieporozumienie. Kurwa to jest taki znak przestankowy, jak przecinek,  Ĺźeby
dać lepszy wyraz następujących po nim słów. No i nie moĹźesz być moją  Ĺźoną,

To widac, slychac i czuc!

Jaksa

Data: 2010-07-16 11:15:50
Autor: Zahir

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c402261news.home.net.pl...
Brendan Fay - zamężny homoseksualista, którym straszono w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego - zapali znicz pod Pałacem Prezydenckim i pomodli się na Wawelu.

Śp. Lech w krypcie się przekręci, tata Rydzyk zaliczy kolejny zawał, moherowe zastępy szponami rozedrą szatana na strzepy, a prezes PiS się ucieszy!

Zahir

Data: 2010-07-16 15:18:42
Autor: brat_olin
[...]

Jest OK.  Byle nie nasral na katafalk

--
Smart questions top stupid answers

Data: 2010-07-16 06:49:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 16 Lip, 15:21, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote in message

> "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote

> Jest OK.  Byle nie nasral na katafalk

A oddac mocz mu wolno?

w toalecie albo w krzakach - to on tego nie wie :-(

Data: 2010-07-17 00:36:49
Autor: Grzegorz Z.
mkałrwan jest debilem
Dnia Fri, 16 Jul 2010 07:21:44 -0600, mkarwan napisał(a):

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:i1pm7h$6ru$1news.onet.pl...
[...]

Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 19:01:42
Autor: !' heÂŽsk
Gej z orędzia pomodli się na Wawelu
On Fri, 16 Jul 2010 11:11:49 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Brendan Fay - zamężny homoseksualista, którym straszono w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego - zapali znicz pod Pałacem Prezydenckim i pomodli się na Wawelu.

buuuhahahhahahahahhahahhahahahhahahaaaaa. s.p. lech przekreci sie w krypcie.

--

 HeSk

Gej z orędzia pomodli się na Wawelu