Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!

Data: 2019-05-14 20:35:05
Autor: Lord Donald
Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!
Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!

Jak donosi Sfora.pl, para homoseksualistów zgotowa³a piek³o adoptowanemu synkowi. Mê¿czy¼ni poznali siê w 1990 roku. Starszy oprawca ma dzisiaj 42 lata i jest obywatelem Stanów Zjednoczonych, za¶ drugi ma 36 lat i pochodzi z Australii, gdzie obaj razem mieszkaj±.

https://www.papilot.pl/zycie/wydarzenia/21944/geje-adoptowali-chlopca-gwalcili-go-i-pozwalali-na-to-innym-pedofilom?fbclid=IwAR0Zt4uOGVAZDR0BFMJrBWIa1Kj3902c3VX3i20fgd8AS-NGXE9_hoYD0cA

Têczowe POsrane zwyrodnialcy z PO.

Data: 2019-05-14 11:53:23
Autor: Bruno Brunowski
Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znowu promuje swoje troll portale! --
Bruno

Data: 2019-05-14 22:54:57
Autor: Lepudruk
Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!
U¿ytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci
Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!

O czym ty znów przyg³upie be³koczesz?

- Lepudruk -

Geje adoptowali ch³opca, gwa³cili go i pozwalali na to innym pedofilom!