Geje i Lesby

Data: 2011-12-30 18:26:35
Autor: Klin
Geje i Lesby
Data: 2011-12-30 20:10:48
Autor: rAzor
Geje i Lesby
Użytkownik - Klin > napisał:
http://i43.tinypic.com/2yl9zdi.png

Może niech najpierw zaczną od eksperymentów na małpach - o ile organizacje ekologów i praw zwierząt nie wyrażą ostrych i zdecydowanych protestów.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-31 05:15:32
Autor: stevep
Geje i Lesby
Dnia 30-12-2011 o 20:10:48 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - Klin > napisał:
http://i43.tinypic.com/2yl9zdi.png

Może niech najpierw zaczną od eksperymentów na małpach - o ile  organizacje ekologów i praw zwierząt nie wyrażą ostrych i zdecydowanych  protestów.
Ty się najpierw wytłumacz ze swojej skłonności do heska zanim zabierzesz  głos w tych sprawach Dupikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-31 10:30:22
Autor: [HeÂŽSk]
Geje i Lesby
On Sat, 31 Dec 2011 05:15:32 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]
Ty się najpierw wytłumacz ze swojej skłonności do heska zanim zabierzesz  głos w tych sprawach Dupikowski.

nie bardzo rozumiem dlaczego od pewnego czasu uparl sie by wsadzac
swoj nos w okolice mojego odbytu? fetyszysta czy co? ;o))) a moze wszechpolacy tak maja?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Geje i Lesby