Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię ...

Data: 2009-12-11 13:32:14
Autor: Antenka
Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię ...
Po co ukrywacie te swoje preferencje? Uważam, że jesteście ok..póki
nie jesteście filosemitami...No przyznajcie się wreszcie, że bardziej
lubicie męskie torsy...Bo jak nie, to was wszystkich zdemaskuję.
Odwagi!

Antenka

P.s. Macie 24 godziny, żeby się ujawnić - no!

Data: 2009-12-11 22:38:42
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 22:32, Antenka pisze:
[...]

Jak najbardziej popieram Twój apel Antenko :-) .  Ujawnienie swoich preferencji może wyjść wszystkim na zdrowie :-\ . Stefan już się prawie przyznał :-) .

Data: 2009-12-11 13:46:40
Autor: Antenka
[...]

Jadrysiu, Ciebie nie pytam, bo wiem, że jesteś ukierunkowany wyłącznie
na płeć piękną :-))). Pozostali,  z kilkoma wyjatkami,  są mocno
podejrzani i lepiej niech sami ogłoszą publicznie samokrytykę: "byłem
i jestem gejem", bo jak tego nie zrobią, nie będę się z nimi certolić!
Za 24 godziny zrobię wylicznakę he he he :D

Antenka

Data: 2009-12-11 23:24:59
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 22:46, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, myślę że nie warto tego robić :-( .. Niektórzy z nich pewnie się wstydzą swoich preferencji :-( . Ujawniając ich tożsamości sprawiłabyś im przykrość :-( . Mysle że raczej spróbujmy ich przekonać że homoseksualizm to nic złego. Ze ujawniając się być może maja szansę poznać na psp interesującego partnera. :-)

Data: 2009-12-11 14:33:10
Autor: Antenka
On 11 Gru, 23:24, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

że homoseksualizm to nic złego. Ze ujawniając się być może maja szansę
poznać na psp interesującego partnera. :-)

Jeśli chcesz zakładać na psp "Biuro ds schadzek gejów" ( trudno to
nazwać biurem matrymonialnym ;-[ ) to beze mnie.

Antenka

Data: 2009-12-12 13:38:02
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 23:33, Antenka pisze:
[...]

Wcale nie chcę :-( , ale pomyślałem że gdyby się zaczęli interesować sobą nawzajem to ustąpiłyby te ich ataki na Ciebie :-) . I w ten sposób wszyscy na psp  by z takiego obrotu sprawy buli zadowoleni.

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-11 23:32:46
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Dec 2009 23:24:59 +0100, Jadrys napisał(a):

[...]

Hm, ja nie wiem czy wasza akcja ma sens, przecież mamy tu kochasiów, którzy
agresywnie się reklamują:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=source więc teza o ukrywaniu się jest jakoś, noo, nieprzekonująca... :-)
Piotr

Data: 2009-12-12 13:37:16
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 23:32, Piotr pisze:
[...]

Etam, w tych linkach nie ma nic coby mogło sugerować homoseksualizm boukuna.

Data: 2009-12-12 20:36:56
Autor: Piotr
Dnia Sat, 12 Dec 2009 13:37:16 +0100, Jadrys napisał(a):

Etam, w tych linkach nie ma nic coby mogło sugerować homoseksualizm boukuna.

Jasne, tam są tylko sugestie pedrylizmu i psychopatycznego pokurwienia.
Skąd u wałkuna homoseksualizm? :-)
Piotr

Data: 2009-12-13 13:11:54
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 20:36, Piotr pisze:
[...]

Jedno "zrobienia loda", albo zabawa z "misiem" nie czyni nikogo homoseksualistą.

Data: 2009-12-13 20:46:27
Autor: Piotr
Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:11:54 +0100, Jadrys napisał(a):

Jedno "zrobienia loda", albo zabawa z "misiem" nie czyni nikogo homoseksualistą.

Hm, to ile razy robiłeś komuś loda? Albo wydymałeś brawurowo misia, przed
"kamerą", albo i bez?
Piotr

Data: 2009-12-14 20:41:19
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 20:46, Piotr pisze:
[...]

Ani razu, ale za to sam miałem "robionego" kilka/nasicie  razy. Jednak wcale się nie czuję gejem.

Data: 2009-12-11 22:44:39
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Dec 2009 22:38:42 +0100, Jadrys napisał(a):

Jak najbardziej popieram Twój apel Antenko :-) .  Ujawnienie swoich preferencji może wyjść wszystkim na zdrowie :-\ . Stefan już się prawie przyznał :-) .

Stiff jest transmiterem gwna, to też jest jakiś odchył?
Piotr

Data: 2009-12-11 23:12:18
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 22:44, Piotr pisze:
[...]

Nie wiem. Wiem natomiast że targają nim jakieś skrywane namiętności..

Data: 2009-12-11 23:19:11
Autor: Piotr
Dnia Fri, 11 Dec 2009 23:12:18 +0100, Jadrys napisał(a):

Nie wiem. Wiem natomiast że targają nim jakieś skrywane namiętności..

Stiff ma tylko dwie "namiętności", to pastowanie gwna i wyzywanie od
kretynów tych, którzy nie chcą tego jeść.
Piotr

Data: 2009-12-12 13:35:07
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-11 23:19, Piotr pisze:
[...]

Ale tych wcale nie ukrywa. Ja osobiście myślę że ma jeszcze co najmniej  jedną,

Data: 2009-12-12 19:34:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg02m5$lc4$1news.onet.pl...
[...]

Myślenie zdecydowanie nie jest twoją mocna stroną.

--
stevep

Data: 2009-12-13 13:04:59
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 19:34, cirrus pisze:
[...]

Zdecydowanie najmocniejszą.. Tym bardziej cenne bo nie skażone "praniem mózgu" przez propagandę kapitalistyczną,

Data: 2009-12-13 17:47:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2l9m$pkv$1news.onet.pl...
[...]

Tylko przez stalinowską- gratuluje.

--
stevep

Data: 2009-12-12 09:54:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfug48$c2b$3news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie psychol(og). ;)

--
stevep

Data: 2009-12-12 13:36:15
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 09:54, cirrus pisze:
[...]

Wcale nie, ja tylko potrafię wyczuwać  co w trawie piszczy.

Data: 2009-12-12 19:33:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg02o3$lc4$2news.onet.pl...
[...]

A po jakim litrażu?

--
stevep

Data: 2009-12-13 13:11:04
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 19:33, cirrus pisze:
[...]

A czy to istotne? największe dzieła sztuki często powstawały po "prochach" albo alkoholu.. tak samo jest z prawidłową ocena sytuacji. - niektórzy ją zaczynają dostrzegać dopiero po paru "głębszych".

Data: 2009-12-13 17:48:17
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2lks$q52$1news.onet.pl...
[...]

W takim razie już więcej nie używaj bo coraz bardziej trujesz od rzeczy.

--
stevep

Data: 2009-12-12 09:53:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfue5d$85q$1news.onet.pl...
[...]

Do czego kretynie?

--
stevep

Data: 2009-12-12 13:38:53
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 09:53, cirrus pisze:
[...]

Nie udawaj Stefan że nie wiesz o czym mówię..

Data: 2009-12-12 19:35:40
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg02t2$lc4$5news.onet.pl...
[...]

Przytocz to przyznanie- pewnie powiedział ci Lenin we śnie.

--
stevep

Data: 2009-12-13 13:13:27
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-12 19:35, cirrus pisze:
[...]

Ty Stefan sam to sugerowałeś - , między słówkami..

Data: 2009-12-13 17:49:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg2lpb$q52$3news.onet.pl...
[...]

Poproszę o cytat, ale nie oczekuje bo zrobisz z siebie debila.

--
stevep

Data: 2009-12-13 19:30:26
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-13 17:49, cirrus pisze:
[...]

Cytat? Ależ z każdego twojego postu aż "bucha" erotyzmem.

Data: 2009-12-14 09:23:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg3bs5$f8c$4news.onet.pl...
[...]

Ale z ciebie idiota.

--
stevep

Data: 2009-12-11 23:55:35
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Ta grupa coraz bardziej przypomina magiel :/

R.

Data: 2009-12-11 23:40:45
Autor: Antenka
On 11 Gru, 23:55, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> P.s. Macie 24 godziny, żeby się ujawnić - no!

Ta grupa coraz bardziej przypomina magiel :/

Raffik ty jesteś ok, więc możesz spać spokojnie :D. Że co proszę?
Magiel? Poczułeś się maglowany? Przykro mi : - /

Antenka

Data: 2009-12-12 00:57:46
Autor: Tzva Adonai
On 11 Gru, 22:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Uważam, że jesteście ok..póki nie jesteście filosemitami...

Czyli heteroseksualny filosemita już nie jest OK według ciebie?... Co
ty nam tak ostatnio na dumę męską wjeżdżasz?.. Czujesz się
niedopieszczona?...

Data: 2009-12-12 01:27:58
Autor: Antenka
On 12 Gru, 09:57, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Czyli heteroseksualny filosemita już nie jest OK według ciebie?... Co
ty nam tak ostatnio na dumę męską wjeżdżasz?.. Czujesz się

Hetero filosemita też jest niefajny :-P

Antenka

Data: 2009-12-12 09:56:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:25808e40-2267-4643-b6e3-91517002d9a8k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

A może ktoś zada sobie trudu i policzy kto najczęściej pisze o gejach, zwykle to głodnemu chleb na myśli.

--
stevep

Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię ...