Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię...

Data: 2009-12-11 23:55:35
Autor: raff
Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię...
Antenka pisze:
Po co ukrywacie te swoje preferencje? Uważam, że jesteście ok..póki
nie jesteście filosemitami...No przyznajcie się wreszcie, że bardziej
lubicie męskie torsy...Bo jak nie, to was wszystkich zdemaskuję.
Odwagi!

Antenka

P.s. Macie 24 godziny, żeby się ujawnić - no!

Ta grupa coraz bardziej przypomina magiel :/

R.

Data: 2009-12-11 23:40:45
Autor: Antenka
On 11 Gru, 23:55, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

> P.s. Macie 24 godziny, żeby się ujawnić - no!

Ta grupa coraz bardziej przypomina magiel :/

Raffik ty jesteś ok, więc możesz spać spokojnie :D. Że co proszę?
Magiel? Poczułeś się maglowany? Przykro mi : - /

Antenka

Geje z psp po co to maskowanie? Naprawdę was lubię...