Gejostwo

Data: 2011-10-30 14:39:45
Autor: Riva

Data: 2011-10-30 06:48:21
Autor: J-23

Data: 2011-10-30 14:51:38
Autor: oyster

Data: 2011-10-30 07:30:11
Autor: J-23
On 30 Paź, 14:51, oyster <lew...@na.kolyme.ru> wrote:
Użytkownik - J-23 napisał:

> On 30 Paź, 14:39, "Riva"<r...@efaja.pl>  wrote:
>> To stan umyslu.

> zas pitolenie glupot, to atrofia fiuta

Musisz więc bardzo cierpieć. he he he
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

nic z tych rzeczy, nie daje du... tak jak ty. i to miwisi czy duzy czy
maly.

Data: 2011-10-30 15:37:17
Autor: oyster
Gejostwo
Użytkownik - J-23 napisał:

[...]

zieeeeew...
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-30 07:56:23
Autor: J-23
Gejostwo
On 30 Paź, 15:37, oyster <lew...@na.kolyme.ru> wrote:
U ytkownik - J-23 napisa :

> nic z tych rzeczy, nie daje du... tak jak ty. i to miwisi czy duzy czy
> maly.

zieeeeew...
--
Wsz dzie wieczno z bami k apie.

nie rob przeciagu... bo zalatuje

Data: 2011-10-30 14:45:55
Autor: Grzegorz Z.
Gejostwo
Riva napisał:

To stan umyslu.

Sprawdzić czy nie ksiądz.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-30 16:05:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Gejostwo
Riva wrote:

To stan umyslu.

Noi ROZCHACHMENCONE KAKAŁKO...!

- kożdego probosca spytać siem mozes...

Data: 2011-10-30 20:46:20
Autor: jadrys
Gejostwo
W dniu 2011-10-30 14:39, Riva pisze:
To stan umyslu.

Jasne, jak wszystkie inne preferencje. Tylko że ten umysł jest kształtowany przez inne czynniki - geny, hormony itd.

Data: 2011-10-30 21:31:33
Autor: K.S.
komu to służy ?
Użytkownik "Riva" <riv@efaja.pl> napisał w wiadomości
To stan umyslu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W swoich klasycznych dzie­łach zarówno Marks jak i Engels oraz Lenin
udo­wod­ni­li ponad wszelką wąt­pli­wość ze pedalstwo jest
wynaturzeniem z gruntu obcym pro­le­ta­riatowi, wymyślonym i praktykowanym
wyłącznie przez klasy posiadające w celu jak naj­więk­szego uciskania kla­sy
robotniczo- chłopskiej ludu pracującego miast i wsi.

Ostat­nio wyzyskiwacze wpad­li na iście szatański pomysł propagowania tego
ohyd­ne­go zbo­cze­nia także wśród pro­letariatu w złudnej nadziei że
odciągną w ten sposób re­wo­lu­cyj­nie nastawione masy od kontynuowania
walki klasowej. Łudzą się że pro­le­ta­riu­sze po­rzucą marzenia o
po­zby­ciu się kajdan kapitalistycznego wyzysku a w zamian za­czną się
malować, szmin­ko­wać oraz grzebać sobie wzajemnie w odbytach. Ale te
kno­wania spa­lą na panewce a ci wszy­scy udający szczerych komunistów
agenci im­pe­ria­lizmu któ­rzy głoszą pochwałę de­wiacji seksualnych i
propagują je wśród klasy ro­bot­ni­czej zo­sta­ną zdemaskowani ja­ko
pachołki jaśniepanów i przykładnie ukarani surową rę­ką spra­wiedliwości
ludowej.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Obecnie jest nieco inaczej - gejostwo promują głównie politycy i ich
sługusy - aby odciągnąć uwagę ludu od losu pobieranych  przez państwo
pieniędzy.

Data: 2011-10-31 05:43:29
Autor: stevep
Gejostwo