Gen Jaruzelski m贸wi艂 prawd臋, Rosja planowa 艂a wej艣膰.

Data: 2012-02-29 14:43:19
Autor: WW
Gen Jaruzelski m贸wi艂 prawd臋, Rosja planowa 艂a wej艣膰.
Witam

Jak wnika z odtajnionych list贸w przyw贸dc贸w zachodnich, mieli oni dowody na przygotowanie przez ZSRR inwazji na Polsk臋
Potwierdzenie w listach pomi臋dzy M. Thatcher a J. Carter.
Listy s膮 tu:

http://www.margaretthatcher.org/chronology/browse.asp?t=4

I co na to ca艂y IPN z im膰 呕arynem na czele?

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-02-29 11:03:49
Autor: Marek
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵.
On 29 Lut, 14:43, WW <wu...@vp.pl> wrote:
Witam

Jak wnika z odtajnionych list體 przyw骴c體 zachodnich, mieli oni dowody
na przygotowanie przez ZSRR inwazji na Polsk
Potwierdzenie w listach pomi阣zy M. Thatcher a J. Carter.
Listy s tu:

http://www.margaretthatcher.org/chronology/browse.asp?t=4

I co na to ca硑 IPN z im 痑rynem na czele?

To na pewno byly es-beckie falszywki...

Data: 2012-02-29 14:20:46
Autor: Obserwator
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵.

przeciez byli, to jak mogli palnowac, ze dopiero wejda?
Wielu nadal nie wyszlo i kilku pisze nawet na tej grupie.

Data: 2012-03-04 09:40:23
Autor: pluton
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵.
przeciez byli, to jak mogli palnowac, ze dopiero wejda?
Wielu nadal nie wyszlo i kilku pisze nawet na tej grupie.

Czego obsrywator NIE jest przykladem. Jego wychodowali w Czukocji
i przyslali do Polski niedawno.

Nullification

Data: 2012-02-29 14:21:10
Autor: jr
[...]

Smacznego g體na, weso硑ch 秝i眛!

jb

Potwierdzenie w listach pomi阣zy M. Thatcher a J. Carter.
Listy s tu:

http://www.margaretthatcher.org/chronology/browse.asp?t=4

I co na to ca硑 IPNzim姣arynemna czele?

Pozdrawiam
WW
"Tylko pod tym krzy縠m, tylko pod tym znakiem
  Polska b阣zie wioch a Polak burakiem".

Data: 2012-03-01 02:28:58
Autor: Agall
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵.
Zaraz, zaraz, jest tu jaki brak konsekwencji. Je秎i o nieuniknionej interwencji czyt.wejsciu Ruskich do Polski twierdzi p砶.Kukli駍ki, to jest najprawdzisza prawda ( i z wyprzedzeniem, dokonanym "przeciekiem informacji" uratowa nar骴). Je秎i natomiast powo硊je sie na to zagro縠nie gen.Jaruzelski, to znaczy 縠 晨e?

Mo縠cie psioczy i wymysla, ale mam swoje lata i odmiennie od "fachowc體" z IPN znaj眂ych temat z opowie禼i swych dziadk體 uczestniczy砮m w 縴ciu i prze縴wa砮m na w砤snej sk髍ze rozterki tamtych czas體. St眃 gdy czytam te barwne opowie禼i naszych zas硊縪nych historyk體, czy polityk體, to nie wiem czy sie 秏ia, czy ju p砤ka...

Data: 2012-03-01 05:16:04
Autor: jr
On 1 Mar, 02:28, "Agall" <ag...@mail.ru> wrote:
Zaraz, zaraz, jest tu jaki brak konsekwencji. Je秎i o nieuniknionej
interwencji czyt.wejsciu Ruskich do Polski twierdzi p砶.Kukli駍ki, to jest
najprawdzisza prawda

Gro糱a interwencji by砤 realna w roku 1980. Byc mo縠 Kukli駍ki nas
przed nia uratowa (chocia wtedy nie by硂 jeszcze takich 'rozterek')..

 ( i z wyprzedzeniem, dokonanym "przeciekiem informacji"
uratowa nar骴). Je秎i natomiast powo硊je sie na to zagro縠nie
gen.Jaruzelski, to znaczy 縠 晨e?

Genera Jaruzelski sam prosi Uk砤d Warszawski o 'bratnia pomoc' w
drugiej po硂wie 1981 roku.

linki:
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pol81-5b.pdf
strona 3 pdf (str. 5 w tek禼ie)

http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pl81-11b.pdf
stony: 6-7 (532-533), 9-10 (535-536)

Wiecej:
http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/poland-rus.html
http://bukovsky-archives.net/pdfs/com-com/comcom-r.html

Mo縠cie psioczy i wymysla, ale mam swoje lata i odmiennie od "fachowc體" z
IPN znaj眂ych temat z opowie禼i swych dziadk體 uczestniczy砮m w 縴ciu i
prze縴wa砮m na w砤snej sk髍ze rozterki tamtych czas體.

Ka縟y prze縴wa te manewry, te gro糱y, alw one swiadczy硑 o tym, 縠
plan interwencji zosta poniechany. W 81 roku nie by硂 縜dnych
manewr體, a interwencja wisia砤 na w硂sku. Gdyby mieli wej舵, to by
weszli od razu, zamiast szukac w Polsce genera丑w.
Stan wojenny wprowadzono na polecenie Kremla. Kania odm體i,
Jaruzelski da warunek 'bratniej pomocy', czyli wprowadzenia wojsk UW
w razie niepowodzenia. Odpowied dosta odmown, wi阠 jak mogli wej舵?

 St眃 gdy czytam te
barwne opowie禼i naszych zas硊縪nych historyk體, czy polityk體, to nie wiem
czy sie 秏ia, czy ju p砤ka...

Najlepiej zajrzyj do dokument體 zamiast s硊cha plotek.
jb

Data: 2012-03-01 08:39:30
Autor: jr

http://www.archive.org/details/zeszytRoboczyGeneraaAnoszkina9-16Grudnia1981R
http://ia600801.us.archive.org/31/items/zeszytRoboczyGeneraaAnoszkina9-16Grudnia1981R/

Data: 2012-02-29 15:12:04
Autor: T.
Gen Jaruzelski m贸wi艂 prawd臋, Rosja planowa艂a wej艣膰.

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jila1r$9h2$1node2.news.atman.pl...

A Jaruzelowi pokazywali te listy wtedy?
T.

Data: 2012-02-29 16:22:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Gen Jaruzelski m贸wi艂 prawd臋, Rosja planowa艂a wej艣膰.

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4f4e32d0$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

Nie. Pokazywali Gomu艂ce.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-02-29 16:18:27
Autor: MH
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵.
WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):
Witam

Jak wnika z odtajnionych list贸w przyw贸dc贸w zachodnich, mieli oni dowody na przygotowanie przez ZSRR inwazji na Polsk臋
Potwierdzenie w listach pomi臋dzy M. Thatcher a J. Carter.

===========

A Bush pierniczy, 縠 Saddam ma bro ABC.

MH

Data: 2012-02-29 17:36:49
Autor: A. Filip
WW <wuwu0@vp.pl> pisze:
[...]

Najnowsza wersja "艣ciemniania" g艂osi 偶e ZSRR owszem planowa艂 wej艣cie ale
w 1980 a potem dzielne USA (r贸wnie偶 pod wp艂ywem Zbigniewa Brzezi艅skiego) a偶 tak ZSRR wystraszy艂y 偶e 1981 interwencja zbrojna  im ju偶 w og贸le na my艣l
nie przychodzi艂a i by艂a ca艂kowicie wykluczona :-)

Polsce nie grozi艂a interwencja ZSRR "14 grudnia 1981" ale szanse na
p贸藕niejsz膮 interwencje by艂y znacznie wi臋ksze ni偶 na "Finlandyzacje"
gdyby sytuacja przesta艂a si臋 "stabilizowa膰" z grubsza po my艣li ZSRR (IMHO).

Data: 2012-02-29 15:03:37
Autor: jr
Gen Jaruzelski m體i prawd, Rosja planowa砤 wej舵 [Ale dok砤dnie w kt髍ych miesi眂ach?]
On 29 Lut, 17:36, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
WW <wu...@vp.pl> pisze:

> [...]

> Listy s tu:

>http://www.margaretthatcher.org/chronology/browse.asp?t=4

> I co na to ca硑 IPN z im 痑rynem na czele?

Najnowsza wersja "禼iemniania"g硂si縠 ZSRR owszem planowa wej禼ie ale
w 1980

owszem planowa.

 a potem dzielne USA

 potem 縴li d硊go i szcz甓liwie..
jb

 (r體nie pod wp硑wem Zbigniewa Brzezi駍kiego)
a tak ZSRR wystraszy硑 縠 1981 interwencja zbrojna  im ju w og髄e na my秎
nie przychodzi砤 i by砤 ca砶owicie wykluczona :-)

Polsce nie grozi砤 interwencja ZSRR "14 grudnia 1981" ale szanse na
p蠹niejsz interwencje by硑 znacznie wi阫sze ni na "Finlandyzacje"
gdyby sytuacja przesta砤 si "stabilizowa" z grubsza po my秎i ZSRR (IMHO).

Data: 2012-02-29 17:48:41
Autor: u2
W dniu 2012-02-29 17:36, A. Filip pisze:
Polsce nie grozi砤 interwencja ZSRR "14 grudnia 1981" ale szanse na
p蠹niejsz interwencje by硑 znacznie wi阫sze ni na "Finlandyzacje"
gdyby sytuacja przesta砤 si "stabilizowa" z grubsza po my秎i ZSRR (IMHO).

To tylko by przyspieszylo nieunikniony rozpad CCCP. Sojuz scementowala
druga wojna swiatowa, gdyby nie ta wojna to by padli zdecydowanie szybciej.

Data: 2012-03-01 05:55:30
Autor: jr
WW <wu...@vp.pl> pisze:

> [...]

> I co na to ca硑 IPN z im 痑rynem na czele?

Najnowsza wersja "禼iemniania" g硂si 縠 ZSRR owszem planowa wej禼ie ale

Zajrzyj tu:

http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/documents.htm
http://www.fas.harvard.edu/~hpcws/august28,1980.JPG

 a potem dzielne USA (r體nie pod wp硑wem Zbigniewa Brzezi駍kiego)
[...]

Nie masz racji - szanse mala硑 z miesi眂a na miesi眂. Zwiazek Sowiecki
coraz bardziej grz陑 w Afganistanie. Odm體ili jaruzelskiemu pomocy,
gdy obawiali si bunt體 w polskich jednostkach.

   ni na "Finlandyzacje"

Dla Sowiet體 najwa縩iejsze by硑 linie przesy硂we w kierunku NRD.
Finlandyzacja nie stanowi砤 w體czas 縜dnego zagro縠nia. Z reszta
Solidarno舵 nawet do tego nie by砤 zdolna.

jb

Data: 2012-03-01 18:01:42
Autor: jadry艣
W dniu 2012-02-29 14:43, WW pisze:
[...]

to akurat ma niewielkie znaczenie. Stan wojenny by艂 w贸wczas konieczno艣ci膮 nawet bez gro藕by sowieckiej interwencji.

Gen Jaruzelski m贸wi艂 prawd臋, Rosja planowa 艂a wej艣膰.