Gen.S. Petelicki i jego dzialalnosc w programie pro publiko bono

Data: 2012-06-23 14:47:31
Autor: Observatore
Gen.S. Petelicki i jego dzialalnosc w programie pro publiko bono

...*Sprawne Państwo*. http://kisiel.salon24.pl/344231,kto-modeluje-nam-panstwo

*Lokalna gazeta *EXTRA PIŁA* z 15 września 2011 r. opublikowała deklarację poparcia generała Sławomira Petelickiego dla szefa okręgowych struktur Prawa i Sprawiedliwości, posła Maksa Kraczkowskiego:

*Pana Posła Maksa Kraczkowskiego poznałem w 2007 roku. Był on wtedy Przewodniczącym Komisji Gospodarki Sejmu RP, a ja wówczas pracowałem w globalnej firmie amerykańskiej. Zaprosiliśmy Pana posła na spotkanie, przedstawiliśmy prowadzony przez nas pro publico bono program *Sprawne Państwo*. Pan poseł zrobił pozytywne wrażenie na mnie i partnerach firmy. Był znakomicie przygotowany do dyskusji. Gdy czegoś nie wiedział, nie udawał, jak robią to często politycy, tylko prosił o dodatkowe wyjaśnienia. Od tego czasu kontynuujemy naszą znajomość, gdyż uważam posła Maksa Kraczkowskiego za niezwykle zdolnego i mającego przed sobą wielką przyszłość działacza społecznego!
Generalnie popieram młodych ludzi, gdyż uważam, że nadszedł ich czas. To liczące ponad 13 milionów *Pokolenie 89* powinno przejmować władzę w Polsce. Jego przedstawiciele, do których należy Maks Kraczkowski, świetnie reprezentują Polskę zarówno w kraju, jak i za granicą. Są oczytani, znają języki obce i otaczający nas świat. Nie mają kompleksów, ale nie są aroganccy. I taki właśnie jest Maks Kraczkowski.

Gorąca Państwa namawiam do głosowania na Maksa Kraczkowskiego. Głosując NA MAKSA - zrobicie, mówiąc językiem młodzieżowym, MAKSIMUM dla POLSKI.*

W program *SPRAWNE PANSTWO* wlaczona jest firma Ernst & Young:

http://www.ey.com/PL/pl/Industries/Government-- -Public-
Sector/Sprawne_Panstwohttp://www.ey.com/PL/pl/Industries/Government-- -Public-
Sector/Sprawne_Panstwo

Hymn frmy Ernst & Young:

http://www.youtube.com/watch?v=MaIq9o1H1yo&feature=player_embedded

Komus ta dzialalnosc pro publico bono S.P. Generala przeszkadzala?

Data: 2012-06-23 17:01:47
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 23 czerwiec 2012 16:47:

[...]

Powiedz mi, ale tak szczerze gdzie w poście jest o tej ku dobru publicznemu działalności generała? Przecież to laurka dla jakiegoś kandydata na posła.

Data: 2012-06-23 15:29:36
Autor: Observatore
Gen.S. Petelicki i jego dzialalnosc w programie pro publiko bono
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Powiedz mi, ale tak szczerze

szczerze to ja wam powiem tak: z takim intelektem jak wy, to powinniscie sie
nie afiszowac publicznie, bo nawet mnie juz wstyd za was.

Data: 2012-06-23 17:40:54
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w sobota 23 czerwiec 2012 17:29:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Powiedz mi, ale tak szczerze

szczerze to ja wam powiem tak: z takim intelektem jak wy, to powinniscie sie
nie afiszowac publicznie, bo nawet mnie juz wstyd za was.

Nie ma odpowiedzi, bo nie ma o działalności dla dobra publicznego pana generała. Jak nie masz argumentów ad rem to argumenty ad personam uważasz za wystarczające. Więc ad rem do pana generała. Nie po to się jest w służbach mundurowych, po zakończeniu służby pobiera się sowitą emeryturę, aby potem latać na posyłki w jakiejś firmie byle zagranicznej.
Obs... coś tam. Wielokrotnie dawałeś do zrozumienia na grupie jak nie cierpisz różnej maści agentów uwikłanych w politykę. Co się dzieje? Przecież w osobie gen Petelickiego masz typowy przykład faceta służb na styku z polityką. I nie grzmisz?

Data: 2012-06-23 17:17:44
Autor: pluton
[...]

Amerykance i ich popychadla czuja sie u nas, jak u siebie w domu.
Wzywaja polskich poslow na przesluchania,  zapoznaja ich z programem,
 ktory ma dla nich realizowac, a wszystko pro bubliko bono.

Nullification

Data: 2012-06-23 15:33:08
Autor: Observator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Amerykance i ich popychadla czuja sie u nas, jak u siebie w domu.

u was? Wy w**lajcie do Federacji Ruskiej, bo tam jest wasze miejsce.

Data: 2012-06-23 18:42:33
Autor: pluton
Gen.S. Petelicki i jego dzialalnosc w programie pro publiko bono

> Amerykance i ich popychadla czuja sie u nas, jak u siebie w domu.

u was? Wy w**lajcie do Federacji Ruskiej, bo tam jest wasze miejsce.

Czekasz tam, zeby mnie przesluchac kapucho ?

Nullification

Gen.S. Petelicki i jego dzialalnosc w programie pro publiko bono