Gen. Ścibor-Rylski, Numer 135

Data: 2012-08-04 09:43:31
Autor: mkarwan
Gen. Ścibor-Rylski, Numer 135
A cóż to znowu za numer? Ano, już odpowiadam, to numer, jaki pan generał Aleksander Ścibor- Rylski miał na liście Komitetu Poparcia Bronisława Komorowskiego.
Wcześniej jest Szymborska, potem Wałęsa , Wajda.
No, to tak gwoli wyjaśnienia.
Bo, niestety, jak ktoś nie poszpera, to się nie dowie.

Nigdzie nie przeczytałem, że "Ścibor-Rylski, członek Komitetu Wyborczego Bronisława Komorowskiego skrytykował wybuczenie Donalda Tuska".
Nie zauważyłem, nawiasem mówiąc, by wspomniał o wygwizdaniu filmu o Powstaniu przed koncertem Madonny, to - jak się wydaje - było w porządku.
Protest budzi jedynie wygwizdywanie prawackie.
Zawsze jest tylko Powstaniec, Weteran.
Apolityczny, w domyśle.
No, ale może nieuważnie czytałem, a może Pan Generał, numer 135, sam o tym wspomni, oburzony pomijaniem takich ważnych informacji, bo chyba się nie wstydzi, taka zuchwała myśl nawet przez sekundę nie postała mi w głowie.
Już raczej skromność.
Tak, na pewno skromność.
więcej w http://niezalezna.pl/31595-seawolf-gen-scibor-rylski-numer-135

Jak sie dowiadujemy stad: http://www.tokfm.pl/blogi/bartoszapple/2012/08/szantaz_moralny_na_koncercie_madonny/1
"Filmik został wybuczany, wygwizdany, ani ja, ani inni fani, którzy stali koło mnie nie mieliśmy najmniejszej ochoty na dawkę narodowo-romantyczno-kiczowatą. "
Wygwizdanie i wybuczenie tego wlasnie filmu, to wygwizdanie i wybuczneie Powstancow i Ofiar!
To bez porownia cos nieskonczenie gorszego, niz wybucznie jakichs tam wspolczesnych politykow !
Gdzie są "zaprzyjaznione media", tak bardzo walczace o "kulture" a nawet "kulture w zyciu politycznym" aby sie tym zainteresowac?
Co wiecej TVN24 lże ze "film zostal przyjety brawami".
Widac ze to co sie stalo nie pasuje im do koncepcji mlodych, wyksztalconych, tolerancyjnych i nowoczesnych POlakow z kancertu.
Takie wybuczenie fimu o Powstaniu to przyklad najgorszej zgnilizny moralnej i umyslowej, a jak dla mnie znak "nowoczesnego" zaprzanstwa!
(...)A moze takze teraz Pan General Scibor-Rylski wypowie sie np. w TVN24 na temat tego chamstwa i takze wezewie do przeproszenia Powstancow i Ofiar?
źródło http://lubczasopismo.salon24.pl/sprawiedliwosc/post/438032,film-o-powstaniu-zostal-wygwizdany-przed-koncertem-madonny

(...)proszę porównać: wygwizdanie rządzących, współczesnych polityków kontra buczenie w trakcie filmu o powstaniu warszawskim.
Zupełnie inna kategoria "niestosowności", zupełnie inne emocje.
Czekamy na równie silne oburzenie polityczno-medialnej machiny.
Ale jakoś bez nadziei, że się go doczekamy.
źródło http://wpolityce.pl/wydarzenia/33307-oburzaja-sie-na-gwizdy-skierowane-do-rzadzacych-tymczasem-przed-koncertem-madonny-wygwizdano-film-o-powstaniu-warszawskim

Gen. Ścibor-Rylski, Numer 135