Gen przeciwko owczemu p臋dowi oszo艂om贸w.

Data: 2015-12-14 05:08:18
Autor: stevep
Gen przeciwko owczemu p臋dowi oszo艂om贸w.
# Ten gen, nawet gdybym bardzo si臋 stara艂, uniemo偶liwia mi nawet przez  sekund臋 pomy艣le膰, tak jak Jaros艂aw Kaczy艅ski i politycy PiS. Mam sporo  empatii, ale nawet przez chwil臋 nie potrafi臋 wczu膰 si臋 w rol臋 prezesa PiS.  I szcz臋艣cie ca艂e, 偶e ten gen, kt贸ry przejdzie do historii ma wi臋kszo艣膰  Polek i Polak贸w.

Ten gen zapewnia mi samodzielne my艣lenie, a nie uczestniczenie w owczym  p臋dzie i wykonywanie rozkaz贸w wyborczych. Jestem Polakiem tym z dolnej  p贸艂ki, 鈥瀗ajgorszego sortu鈥, czyli cz艂owiekiem otwartym, pozytywnie  nastawionym, u艣miechni臋tym, a nie sfrustrowanym, zakompleksionym  ksenofobem, przywo艂uj膮cym historyczne demony przesz艂o艣ci, d膮偶膮cym do  wywo艂ywania konflikt贸w. Nie mo偶na mnie zastraszy膰 ani Niemcami, ani  Rosjanami. Nie wierz臋 w wyimaginowanych wrog贸w. I nikt nie musi mnie przed  nimi broni膰, poniewa偶 ich nie ma. Strach parali偶uje. Nie jestem  sparali偶owany l臋kami. #
Ze strony:
http://tiny.pl/gg861

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-14 10:30:53
Autor: dante
Gen przeciwko owczemu p臋dowi oszo艂om贸w.
Dnia Mon, 14 Dec 2015 05:08:18 +0100, stevep napisa艂(a):

"- Oj Stefek, jak ty b偶ydko m贸wisz..."

Data: 2015-12-14 15:57:03
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 10:30 dante <dante@gmail.com> pisze:

[...]

Pomidor.

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-14 16:28:39
Autor: dante
Gen przeciwko owczemu p臋dowi oszo艂om贸w.
Dnia Mon, 14 Dec 2015 15:57:03 +0100, stevep napisa艂(a):

Pomidor.

Czerwony.

Gen przeciwko owczemu p臋dowi oszo艂om贸w.