Gender

Data: 2017-11-11 19:11:44
Autor: J.F.
Gender

Nigdy nie rozumialem o co te zarzuty, ale teraz chyba rozumiem

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-niemcy-urzedy-musza-umozliwic-rejestracje-trzeciej-plci,nId,2462811

Niemieckie urzędy muszą zapewnić obywatelom możliwość zarejestrowania
trzeciej, oprócz męskiej i żeńskiej, płci - orzekł Niemiecki Trybunał
Konstytucyjny w Karlsruhe.

No i bedzie klopot z toaletami jak w tym kabarecie :-)

J.

Data: 2017-11-12 01:19:11
Autor: Marcin Debowski
Gender
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Też jestem ciekaw co z toaletami, przebieralniami etc. Tzn. jak sobie ta cała poprawnościowo-polityczna maszyna z tym poradzi. Czy oprze się to (ostatecznie) o zwykły pragmatyzm czyli trzeciorzędowe cechy płciowe, czy przymusi większość do współkorzystania na podstawie jakiejś formalnej deklaracji osobniczej.

--
Marcin

Data: 2017-11-12 13:34:56
Autor: Animka
Gender
W dniu 2017-11-12 o 02:19, Marcin Debowski pisze:
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Czy oni na czole maja zapisane kim są? Jakoś do tej pory korzystali z toalet to i teraz dadzą sobie radę.

[...]

No, niech lepiej nie wytykaja palcami kto jest kto, bo tacy gender to w ogóle już ze strachu do toalety nie wejdą.

--
animka

Data: 2017-11-12 23:14:49
Autor: J.F.
Gender
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=jXQvDk0S4jA

J.

Data: 2017-11-13 02:35:43
Autor: Animka
Gender
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Widziałam to kiedyś.

--
animka

Data: 2017-11-12 15:18:44
Autor: Wojciech Bancer
Gender
On 2017-11-12, Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> wrote:
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Po prostu nic nie będzie. Życie toczy się dalej.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2017-11-13 00:17:29
Autor: Marcin Debowski
Gender

Albo wte albo wewte przynajmniej na dłuższą metę. Ewentualnie jednoosobowe "unisex" co wiąże się zapewne z horendalnymi kosztami. W każdym razie zamieszanie narasta już od pewnego czasu. http://www.bbc.com/news/uk-england-36395646

--
Marcin

Data: 2017-11-16 06:07:28
Autor: japanizer
Gender
On Sunday, November 12, 2017 at 10:19:15 AM UTC+9, Marcin Debowski wrote:
On 2017-11-11, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Też jestem ciekaw co z toaletami, przebieralniami etc. Tzn. jak sobie ta cała poprawnościowo-polityczna maszyna z tym poradzi.

A tak:

https://cdn.sindonews.net/dyn/620/content/2017/03/02/53/1184814/panitia-olimpiade-tokyo-2020-siapkan-toilet-khusus-kaum-transgender-uvd.jpg

http://www.irishnews.com/picturesarchive/irishnews/irishnews/2017/03/02/125008695-bfc39cfa-42d4-4e7f-b15e-8fbff90606ba.jpg

Data: 2017-11-12 11:17:33
Autor: Stokrotka
Gender
[...]

Mi się podoba. Podobno wiele procentowo dzieci
rodzi się z nie całkiem wykształconą płcią.
Widziałam z 10 lat temu taki film, o tym w Ameryce.
I takiemu malcowi zmieniają płeć 3 razy,
bo nie wiedzą medycy w kturą stronę leczyć.
Totalny bezsens.
A jak zarejestrują 3 płeć nie będzie problemu,
może koło 7 roku życia natura się zdecyduje.
A pewnie winne były estrogeny z kurczaka fermowego.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-11-13 20:21:38
Autor: z
Gender
W dniu 2017-11-12 o 11:17, Stokrotka pisze:
Mi się podoba. Podobno wiele procentowo dzieci
rodzi się z nie całkiem wykształconą płcią.

Ale zdajesz sobie sprawę że trzeba oddzielne toalety dla dziewczynek które chcą być chłopcami i dla chłopców co chcą być dziewczynkami i dla dziewczynek co były chłopcami ale jednak im się odmieniło... ;-)

Data: 2017-11-16 14:51:30
Autor: Stokrotka
Gender

[...]

NIe zrozumiałeś, o co w tym prawie idzie.
Idzie o możliwość zarejetrowania kogoś, by można mu było wydać podstawowe dokumenty itp, np nadać pesel,
bez określenia płci.
To nie oznacza, że on czegokolwiek chce.
Masz dzieciaka i nie wiadomo jeszcze dokładnie.
Jemu obojętnie jest , na razie.
Być może to wynika z estrogenuw dodawanyh do żywności,
ale weź też pod uwagę, że niby płeć zdetermnowana pszez plemnik, czyli od pierwszego podziału, ale jednak wcześniacy ratowani są coraz wcześniej, i ta płeć coraz mniej pewna.
--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-11-12 13:01:00
Autor: Budzik
Gender

[...]

Ok, to troche w formie zartu.
Sam mam mieszane uczucia bo mam zbyt mała wiedze MEDYCZNA w tym zakresie.
Ale szukam bo razem z ta wiadomoscia słyszałem, ze czesc osób ma rzeczywiście problem z płcią na poziomie medycznym.
I czytam:
https://urodaizdrowie.pl/trzecia-plec-czyli-czym-jest-hermafrodytyzm

I teraz zastanawiam się - skoro tak jest to komu to do cholery miałoby przeszkadzac?

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2017-11-13 00:32:58
Autor: Marcin Debowski
Gender
On 2017-11-12, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
I teraz zastanawiam się - skoro tak jest to komu to do cholery miałoby przeszkadzac?

Myslę, że nikomu nie powinno bo nikomu nic do tego co inna osoba o sobie myśli. Problem jest tylko z praktyczną stroną formalno-prawnych konsekwencji jakie to wszystko może tworzyć i faktem, że to dość wrażliwy społecznie temat wywołujący wiele skrajnych emocji.

--
Marcin

Data: 2017-11-13 04:00:58
Autor: Budzik
Gender
Użytkownik Marcin Debowski agatek@INVALID.zoho.com ...

[...]

Nie ma chyba nic złego w emocjach pod warunkiem ze za nimi pojdzie wiedza zamiast indoktrynacji.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2017-11-13 14:08:05
Autor: Olin
Gender
Dnia Mon, 13 Nov 2017 00:32:58 +0000 (UTC), Marcin Debowski napisał(a):

to dość wrażliwy społecznie temat wywołujący wiele skrajnych emocji.

W sumie likwidacja niewolnictwa i pańszczyzny kiedyś też budziły skrajne
emocje, ale świat sobie jakoś z nimi poradził i funkcjonuje dalej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

pewno znowu coś ukradli."
Michaił Sałtykow Szczedrin

Data: 2017-11-13 13:17:36
Autor: Marcin Debowski
Gender
On 2017-11-13, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:
[...]

Myślę, że z tych rzeczy, które wymieniłem emocje są akurat tym mniejszym problemem.

--
Marcin

Gender