Gender studies czyli o babach z brodą

Data: 2013-02-04 10:45:57
Autor: abc
Gender studies czyli o babach z brodą
Wypowiedź ta, nie tylko dyskwalifikuje Bęgowskiego-Grodzką jako kandydata/kę
na wicemarszałka Sejmu, ale również tych, którzy chcą głosować za tą
kandydaturą.

Koń Kaliguli w rzymskim Senacie przynajmniej się nie odzywał.

Więcej
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-andrzeja-rafala-potockiego/46247-kon-w-senacie-szczytem-arogancji-bezczelnosci-a-przede-wszystkim-dowodem-glupoty-jest-zarzucanie-wybitnemu-intelektualiscie-papiezowi-niekompetencji

Data: 2013-02-04 02:14:16
Autor: glob
On 4 Lut, 10:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

  Kościół uznał okrągłość ziemi za groźną, nie można podważać tak
wielkiej inteligencji jak kościół i twierdzić fałszywie że ziemia jest
okrągła, przecież ludzie pospadają ....... Taki tok myślenia abc to
już znamy.

 Kościół uznał środki znieczulające za groźne, bo zaburzają prawidłowe
odczuwanie duszy, fałszują dzieło Boga....Taki tok myślenia abc to już
znamy.

 Silnik parowy kościół uznał za groźny, a zupełnie się zbulwersował
jak jeden kapłan widząc samo-jadącą maszynę dostał zawału, wynalazek
okazał się dziełem szatana....Taki tok myślenia abc to już znamy.

 Kościół potępił medycynę bo ingeruje w naturalny tok życia ustalony
przez Boga....Taki tok myślenia abc to już znamy.

 Kościół potępił majtki jako narzędzie rozpusty/kiedyś majtek nie
było/ goła dupa jest darem Bożym w trybie naturanym, a majtki to
grzeszne ingerowanie w proces naturalny...Taki tok myślenia abc to już
znamy itd...

 Forum by zabrakło gdybym pokolei wypisywał mądrości i nieomylności
kleru.

Data: 2013-02-04 02:58:52
Autor: glob
On 4 Lut, 10:45, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

  Właściwie to zatrważające że kościół potępił majtki, a ludzie je
noszą, no popatrz zakładam majtki co jest równoznaczne z pluciem na
kościół i jego wielką inteligencyje.
  Może powinieneś jaką nienawiść z plebsem zorganizować do
majtasowych, przekląć, wywalić z kościoła, wyć o moralność, pisać do
pisu aby zabronili ustawowo nosić majtki.
Pod sąd ścigać za obrazę uczuć religinych, tych w majtasach, bo majtki
są groźne............

Moda i obyczaje zmieniały się wraz z epoką. Gdybyś pięćset lat temu
założyła majtki, uznano by cię za nierządnicę, a to dlatego, że gdy we
Włoszech wymyślono majtki, znalazły one uznanie jedynie u kurtyzan i
tancerek. Kościół bardzo szybko gatki potępił, uznając je za strój
gorszący i nieprzyzwoity. Tak więc w XVI wieku przyzwoitej kobiecie
nawet by nie przyszło do głowy, aby nosić majtki.

Przełom w podejściu do tej części bielizny nastąpił w momencie, kiedy
pojawiły się krynoliny, czyli bogato marszczone suknie upięte na
metalowych poręczach. Kiedy dama ubrana w taką suknię siadała z
gracją, stelaż podnosił się na wysokość oczu. Aby zaradzić pewnej
niestosowności, kreatorzy mody wymyśli dwie nogawki połączone w pasie
i okrywające uda. Również lekarze uznali majtki za niezbędne
(proponowali również, aby zszyć je w kroku), ponieważ podatność na
choroby kobiece (z powodu wyziębienia intymnych części ciała) była
zatrważająca. Tak więc pantalony zostały uznane ustawą za obowiązkową
część garderoby nie tylko wśród tancerek i kurtyzan. Od tej pory za
nieprzyzwoite uznawano brak tej części garderoby, odwrotnie niż
dotychczas.

Data: 2013-02-04 12:26:03
Autor: T.
W dniu 2013-02-04 10:45, abc pisze:
[...]

Wreszcie Grodzka pokazała, że ma jaja... :-)
T.

Data: 2013-02-04 08:57:08
Autor: Marek
On Feb 4, 12:26 pm, "T." <kuki...@interia.pl> wrote:
> [...]

>http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-andrzeja-rafala-potockiego/462...

Wreszcie Grodzka pokazała, że ma jaja... :-)

....w formalinie ?

Data: 2013-02-04 12:27:03
Autor: Aleksander
Gender studies czyli o babach z brodą
 Ludzie, panie abc   zajmij się jakąś pracą społecznie uzyteczną, rób pan cegły, sróbki, cokolwiek , a bedzie tego więcej, będziemy bogatsi i lepiej nam sie bedzie żyło. Gadanie o tematach zastępczych , gdy lezy gospodarność kraju, i jesteśmy w tyle za bogatszymi to bez sensu.Weź się pan do przyzwoitej roboty, uczciwej, a nie dziel pan włosa. Ponadto zakładasz pan aksjomatycznie żę wszystko stworzył bóg i to jego reguły. Widział go ktoś? Gadanie  w legendach, to bzdury. na błędy samozwńczych reprezentantów rzekomego boga nie chcę dawać przykładów, bo dobrze zrobili to inni. Nie chcesz pan dopuścić do swego myślenia, że może istniec inny świat , nie tylko ten boga , którego istnienie tak wprali panu w mózg, że widać jak boli.  Gdyby był jakiś bóg, to by swoich interesów pilnował, a tu nic, zabijanie, wojny, itp krucjaty.  Papież Polak, to czysty przypadek, ale i on nie miał kompetencji by dyktować ludziom światopogląd. Pewnie żę jak jest sie szefem , to chce się istniejący porządek utrzymać, pogłębiać, bo ja jestem szefem, ale to ludzka domena nie boża.

Nie wiem czy natura nie stworzyła ludzi przez przypadek róznopłciowymi,  a co by było gdy zdecydowana większość była obupłciowa??  może koścół by się nie wykluł i było by lepiej?

Alx

Data: 2013-02-04 04:12:17
Autor: glob
On 4 Lut, 12:27, "Aleksander" <powa...@tlen.pl> wrote:
[...]

Przecież to kościelny głupek, to wogóle o niczym pojęcia nie ma, to
zajmuje się krzywieniem mordy z nienawiści.
 Gatunek aby przetrwać potrzebuje różnorodności, kościółej tak
naprawdę walczy o zniszczenie gatunku ludzkiego potępiając
różnorodności i nie jest dziwne , że dostają zaburzeń psychicznych, bo
natura się broni.
 Każdy gatunek ludzki czy nieludzki ma wpisane różnorodności, bo to
najlepsza strategia przetrwania, bo zwiększają się możliwości
gatunku....przykład-

Nie jest jednak prawdą, by występowały jedynie dwie płcie. Liczba
wariacji zdaje się nieskończona. Obok organizmów, które - przynajmniej
czasowo - rezygnują z rozmnażania płciowego, mamy i takie, które
zależnie od fazy życia płeć zmieniają. Tak jest u wielu ryb (np.
błazenków), które zaczynają jako samce, a następnie zmieniają się w
samice, gdy większa masa pozwala na wytwarzane większej liczby jaj.
Gatunkom, u których o sukcesie rozrodczym decyduje konkurencja, opłaca
się najpierw być samicą, a z wiekiem zmieniać się w silnego samca..
Istnieją też gatunki, u których cechy męskie i żeńskie występują
równocześnie. Najczęściej jednak i one poszukują partnera.

Sytuacja jest bardziej skomplikowana u gatunków izogamicznych,
produkujących gamety jednakowej wielkości. Nie będąc ograniczone
dwiema skrajnymi strategiami, wytwarzają one znacznie więcej niż dwa
rodzaje gamet (nie używa się wtedy określeń "żeńskie" i "męskie", lecz
mówi o "typach płciowych") - tak jest u części śluzowców, u których
podstawowych "płci" bywa nawet 13, a liczba różnorodnych wariantów
pochodnych sięga 500.

Dwupłciowość, choć dominująca, nie jest cechą wszystkich organizmów.
Przykład śluzowców świadczy, że stanowi ona najlepszy kompromis między
potrzebą generowania różnorodności.

Gender studies czyli o babach z brodą