Genek kierowca: Sluchalem nauczycielki... ( Jas?)

Data: 2009-03-27 15:07:07
Autor: ColgatesBilly
Genek kierowca: Sluchalem nauczycielki... ( Jas?)
jak mowila, ze ona ciagle tu jezdzila...

PS Malym Fiatem... czy autobusem?  ;)

Kol

Data: 2009-03-27 15:49:56
Autor: matador
ColgatesBilly pisze:
jak mowila, ze ona ciagle tu jezdzila...

PS Malym Fiatem... czy autobusem?  ;)

Kol

Wyłączcie już ten telewizor, rzygać się chce ! ;-)

matador.

Data: 2009-03-27 17:10:28
Autor: ColgatesBilly

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:gqipjm$t37$1nemesis.news.neostrada.pl...
ColgatesBilly pisze:
jak mowila, ze ona ciagle tu jezdzila...

PS Malym Fiatem... czy autobusem?  ;)

Kol

Wyłączcie już ten telewizor, rzygać się chce ! ;-)

matador.

Wiesz co... to jest juz KRYMINAL

3 stacje caly dzien... ciagna bez konca.

Najzalosniejsze te konfy z debilnymi dziennikarkami'
ktoreby chcialy zadawac stale nowe pytania, i ciagnac je godzinami

Boswzzz.. miejsce bab naprawde jest przy dzieciach

Ko

Data: 2009-03-27 16:20:39
Autor: boukun

ColgatesBilly pisze:
[...]

A mi o tym powiedział dopiero rzemieślnik elektronik, który przyjechał naprawić mi piec Viessmana, że u nas w Świdnicy był taki wypadek. Ja tam nie oglądam TelAwizji. A moja córka wczoraj nie pojechała na wycieczkę do teatru, bo dwa autobusy się zepsuły, znaczy drugi podstawiony nie pojechał, bo kierowcę wzięli na posterunek, nie wiem dlaczego?

boukun

Data: 2009-03-27 17:40:04
Autor: ColgatesBilly

ColgatesBilly pisze:
[...]

Ja mam stale epicka robote przy kompie. (boczna Lewa sciana przy oknie)
Posrodku okna, o pedz reki mam duzy LCD, a w rogach okna: 2 duze kolumny (L/R)
- srodek jest pod LCD ;)

Na prawym glosniki, idealnie pasujcy kolorem i wymiarem
stoi zdublowany ( kablem z satelity do LCD)  malenki TV
ktory mni sluzy jako radyjko/kukuruznik'
( mam go wszak za plecami) i se leci zawsze jakies TVNowskie gowno i pierdola.
Non stop cos... bo trudno ogladac cyz sluchac np.TVP cyz ogladac filmz

Na lepsze rzeczy ma LCD'

PS powinni wydac APEL do ludnosci Swidnicy, ze juz WSZYSCY moga
sie czuc bezpieczni, choc.. u nas takich Genkow
wychowanych na kwasnieskim ... winkszoś

P-Kol

P-Kol

Data: 2009-03-28 14:33:35
Autor: Bad Behaviour
matador wrote:
Wyłączcie już ten telewizor, rzygać się chce ! ;-)

Amen.

Data: 2009-03-27 16:55:54
Autor: Adam
ColgatesBilly wrote:

jak mowila, ze ona ciagle tu jezdzila...

PS Malym Fiatem... czy autobusem?  ;)

Kol
Facet po prostu zapomniał, że jedzie wysokim pojazdem (pięterko), a nie tak,
jak zawsze - parterowcem.
AC

Data: 2009-03-27 18:09:07
Autor: ColgatesBilly

"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:gqitfj$65k$2nemesis.news.neostrada.pl...
ColgatesBilly wrote:

[...]

Kurna! Tera mi sie przypomnialo...

Sam tak na poczatku rozwalilem jakies takie opuszczane rolowane drzwi zimom
jak wzialem takiego hiper-wysokiego truka, i mi sie zapomnialo
a spieszylo  ;)

Klania sie: przyganial kociol garnkowi"  ;)

( inna rzecz, ze ktos nie dociagnal do samej gory, a ja
wylecialem na pelnym pedzie zza zakretu i
mialem 2 metry na myslenie,....
a akurat sluchalem se na caly gaz LADY PUNK sluchawkamy
( co zara schowalem ;)

P-Ko

Genek kierowca: Sluchalem nauczycielki... ( Jas?)