Generał Andrzej Błasik – identyfikacja zwłok kontra alkohol

Data: 2011-01-16 08:32:50
Autor: Kontroler Ruchu
Generał Andrzej Błasik – identyfikacja zwłok kontra alkohol

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d321acb$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
(...)Międzypaństwowy Komitet Lotniczy
opublikował ostateczną finalną wersję raportu w sprawie katastrofy rządowego
TU-154M numer 101. Z ustaleń komitetu wynika między innymi to, że gen. Broni
Andrzej Błasik, miał we krwi 0,6 promila alkoholu oraz wywierał presję na
załogę Tu-154M.

No i co z tego, że miał? Nie wciskaj nam tu kitu, że jego roztrzaskane ciało stało się nagle bimbrownią! Zauważ manipulowany przez Ruskich niedouku, że wódeczność nie wytworzyła się ani w ciałach pilotów ani tez innych uczestników tego chorego lotu! Co takiego miał w sobie generał, że zaczął fermentować? Na mnie ten fakt nie zrobił żadnego wrażenia. Po dwóch piwach czy 50-tce normalka. Chłop był ciągle strofowany przez małego więc golnął sobie małpkę. Ot mi sensacja. To zwyczajne odwracanie uwagi od tego, że winę za tragedię pod Smoleńskiem ponoszą obaj Kaczyńscy, a na pewno ten który wtedy do Smoleńska nie poleciał mimo, że był na liście pasażerów! Cudownie ocalony? Nie wierze!

Generał Andrzej Błasik – identyfikacja zwłok kontra alkohol