Genera艂 Nil

Data: 2014-04-27 11:26:52
Autor: FEniks
Genera艂 Nil
Nie wiem, czy by艂o ju偶 o tym filmie, czy nie. W og贸le ma艂o rozreklamowany, a szkoda. Pozbawiony martyrologicznego zad臋cia i tego ca艂ego patosu, kt贸ry towarzyszy zwykle wszelkim opowie艣ciom o losach AK-owc贸w, a mimo to film ukazuje posta膰 prawdziwego bohatera. BTW Chyba pierwszy raz widzia艂am 艁ukaszewicza w roli twardziela i 艣wietnie si臋 IMO sprawdzi艂.
Dzi臋ki temu, 偶e filmowe wydarzenia oraz postacie nie s膮 w tak oczywisty i narzucaj膮cy si臋 spos贸b czarno-bia艂e, mo偶na naprawd臋 si臋 zaduma膰 nad tym, w jak trudnej, pod wieloma wzgl臋dami, sytuacji znale藕li si臋 ludzie w powojennej Polsce.

Ewa

Data: 2014-04-28 12:30:14
Autor: Seoman
Genera艂 Nil
U偶ytkownik "FEniks"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:535ccd5d$0$2150$65785112@news.neostrada.pl...
Pozbawiony martyrologicznego zad臋cia i tego ca艂ego patosu, kt贸ry towarzyszy zwykle wszelkim opowie艣ciom o losach AK-owc贸w

To mam wra偶enie, 偶e widzieli艣my dwa r贸偶ne filmy. Mnie ten patos wt艂acza艂 w oparcie fotela. Chyba ostatni polski film, na jaki wybra艂em si臋 do kina.

Pozdrawiam,
Seoman

Genera艂 Nil