Generał Błasik nigdy nie pchał się do kokpitu

Data: 2010-11-08 16:36:10
Autor: cyc
Generał Błasik nigdy nie pchał się do kokpitu

Typowo pisowska sztuka zaklamywania rzeczywistosci . Caly pulk mowi o bezczelnych nawykach generala , ktory bezpardonowo wpierd...al sie za stery a jeden pisolubca mowi , ze to nieprawda !!. Ja tam wiem komu wierzyc . Tak samo mysla wszyscy Polacy !.
Nikt nie zagmatwa prawdy o katastrofie a winni choc tez jej nie przezyli , jeden  - blizniak przezyl   w pamieci narodu na wieki beda zyc w nieslawie .
Narod sam sie o to postara bez udzialu relatywizujacych niewygodne prawdy historykow i pisopolitykow .
cyc

Generał Błasik nigdy nie pchał się do kokpitu