Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkac za...

Data: 2009-11-20 22:21:58
Autor: boukun
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkac za...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8bcf9961-76b0-4d42-8a7d-f4003c0782f5v30g2000yqm.googlegroups.com...
Tym razem generał opowiada o braciach Kaczyńskich. Zrobili na nim duże
wrażenie. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński.

Zawsze ciekawie brzmią opowieści o 1989 roku i przełomie, jaki miał
wtedy miejsce w Polsce. W wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" o
tym okresie mówił gen. Czesław Kiszczak, który był wtedy ministrem
spraw wewnętrznych i drugim w Polsce po gen. Wojciechu Jaruzelskim.

- Musze powiedzieć, że zaimponował mi bystrością umysłu. Wyskoczył do
mnie z żartobliwym tekstem: "Pan internował brata, a mnie nie. Teraz
brat chodzi z nożyczkami i odcina kupony, robi wielką politykę, a ja
nie mam czym się pochwalić" - mówi Kiszczak.
A co ma nie chwalić, przecież Kiszczak dobierał sobie ludzi do okrągłego stołu, w końcu dał bile wstępu Lechowi... i nauczył go pić... http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczyski-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201
http://www.polonica.net/Magdalenka.htm

boukun

Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkac za...