Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza ...

Data: 2009-11-20 12:31:26
Autor: Tzva Adonai
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza ...
Tym razem generał opowiada o braciach Kaczyńskich. Zrobili na nim duże
wrażenie. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński.

Zawsze ciekawie brzmią opowieści o 1989 roku i przełomie, jaki miał
wtedy miejsce w Polsce. W wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej" o
tym okresie mówił gen. Czesław Kiszczak, który był wtedy ministrem
spraw wewnętrznych i drugim w Polsce po gen. Wojciechu Jaruzelskim.

- Musze powiedzieć, że zaimponował mi bystrością umysłu. Wyskoczył do
mnie z żartobliwym tekstem: "Pan internował brata, a mnie nie. Teraz
brat chodzi z nożyczkami i odcina kupony, robi wielką politykę, a ja
nie mam czym się pochwalić" - mówi Kiszczak.

http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,85401,7273815,Kiszczak_pod_wrazeniem_Kaczynskich.html

Data: 2009-11-20 15:04:16
Autor: Marek
On 20 Lis, 21:31, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Ta kanalia wie, komu chce swoimi pochwalami zaszkodzic...
Jakos Michnika nie chwali.

Data: 2009-11-20 20:37:54
Autor: Karol
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,85401,7273815,Kiszczak_pod_wrazeni=
em_Kaczynskich.html

nic nie warta strona. W stopce jest przekierowanie na GW i Agore. Wiadomo wiec
o co chodzi, tym zydowskim manipulatorom.

Data: 2009-11-20 12:52:23
Autor: Tzva Adonai
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jark acza...
Karol napisał(a):

nic nie warta strona.

Czesław z Rajmundem nie byli aby kumplami z armii?...

Data: 2009-11-20 21:00:40
Autor: Karol
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Karol napisa=B3(a):

> nic nie warta strona.

Czes=B3aw z Rajmundem nie byli aby kumplami z armii?...

a google masz, zalosny intrygancie?

Rajmund Kaczyński (ur. 1 września 1922 w Grajewie &#8211; zm. 17 kwietnia 2005 w
Warszawie) &#8211; żołnierz Armii Krajowej (pseudonim "Irka"), uczestnik powstania
warszawskiego, inżynier.
 Od 1941 roku należał do Związku Walki Zbrojnej, następnie do Armii Krajowej.
Po odbyciu szkolenia w 1943 roku otrzymał stopień plutonowego podchorążego. W
pierwszym dniu powstania warszawskiego dowodził 7 drużyną 2 plutonu 1 kompanii
Pułku Baszta, brał udział w starciu na terenie toru wyścigów konnych na
Służewcu. W czasie powstania warszawskiego stracił dwa palce[1]. Po upadku
powstania przebywał w obozie jenieckim koło Skierniewic, skąd zbiegł.

Po wojnie ukończył studia inżynierskie i pracował na Politechnice
Warszawskiej, gdzie prowadził wykłady z termodynamiki. Mieszkał na Żoliborzu
przy ulicy Lisa-Kuli. W 1948 ożenił się z Jadwigą z Jasiewiczów, matka
urodzonych w 1949 synów, bliźniąt &#8211; Jarosława i Lecha.

Rajmund Kaczyński zmarł w 2005 i spoczął na Starych Powązkach.
Odznaczenia [edytuj]

Za udział w powstaniu warszawskim został odznaczony Krzyżem Srebrnym Orderu
Virtuti Militari z rozkazu Dowódcy AK nr 512 z 2 X 1944 (nr krzyża: 12798)[2].
Otrzymał również Krzyż Walecznych i został awansowany na stopień porucznika.

Data: 2009-11-20 21:36:08
Autor: Roger Perejro
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał

Tym razem generał opowiada o braciach Kaczyńskich. Zrobili na nim duże
wrażenie. Zwłaszcza Jarosław Kaczyński.

Poznał swój swojego. Nie na darmo Kaczyński stał tam gdzie stało zomo.

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-20 20:56:29
Autor: Karol
Roger Perejro <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał(a):
Poznał swój swojego. Nie na darmo Kaczyński stał tam gdzie stało zomo.

...a o Nocnej Zmianie i roli Tuska, juz zapomnielismy? A Kiszczak kim jest dla
Michnika ? A GW ktorej teksty bez przerwy tu pastujesz, to czym dla ciebie
jest, jak nie tuba propagandowa tych poznanych przez ciebie, za swoich ?

Jak krecisz i klamiesz, to chociaz rob to inteligentnie, bezmyslny fanatyku z PO.

Data: 2009-11-20 22:09:02
Autor: Roger Perejro
Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza...

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Jak krecisz i klamiesz, to chociaz rob to inteligentnie, bezmyslny fanatyku z PO.

Co jest kłamstwem?

Przemek

Data: 2009-11-20 22:52:11
Autor: raff
Roger Perejro pisze:
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Jak krecisz i klamiesz, to chociaz rob to inteligentnie, bezmyslny fanatyku z PO.

Co jest kłamstwem?

Spytaj sie Maleszki, guru twojej gazety.

R.

Data: 2009-11-20 22:21:58
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8bcf9961-76b0-4d42-8a7d-f4003c0782f5v30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

A co ma nie chwalić, przecież Kiszczak dobierał sobie ludzi do okrągłego stołu, w końcu dał bile wstępu Lechowi... i nauczył go pić... http://www.polishnews.com/index.php?option=com_content&view=article&catid=84:polska-poland&id=655:kaczyski-z-kiszczakiem-w-magdalence&Itemid=201
http://www.polonica.net/Magdalenka.htm

boukun

Generał Kiszczak chwali bystrość umysłu Jarkacza ...