Generał Sikorski nie był Chińczykiem.

Data: 2010-11-17 18:43:11
Autor: u2
Generał Sikorski nie był Chińczykiem.
W dniu 2010-11-17 18:39, Azor jest pedałem pisze:
IPN nakazał ekshumację zwłok generała, podejrzewając komunistyczną
zbrodnię. Przez wyniki badań przebiła się Janina Paradowska i publikuje
je w najnowszej "Polityce". Cóż za pouczająca lektura!

Tak, pani Jasia nigdy nie wychyli się poza GWnianą linię :)

Data: 2010-11-17 18:48:46
Autor: cytryna\
Genera³ Sikorski nie by³ Chiñczykiem.
W dniu 2010-11-17 18:39, Azor jest peda³em pisze:
> IPN nakaza³ ekshumacjê zw³ok genera³a, podejrzewaj±c komunistyczn±
> zbrodniê. Przez wyniki badañ przebi³a siê Janina Paradowska i publikuje
> je w najnowszej "Polityce". Có¿ za pouczaj±ca lektura!

Tak, pani Jasia nigdy nie wychyli siê poza GWnian± liniê :)

Jaka tam Jasia, same swoje, ludzie starsie i mądrzejsie, Janina Paradowska – Rachela Busch. --

Data: 2010-11-17 19:12:18
Autor: u2
Genera³ Sikorski nie by³ Chiñczykiem.
W dniu 2010-11-17 18:48, "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu>" pisze:
Jaka tam Jasia, same swoje, ludzie starsie i mądrzejsie, Janina Paradowska &#8211; Rachela Busch.

Poznałem kiedyś jednego Busha, z Ohio :)

Generał Sikorski nie był Chińczykiem.