Generał w kokpicie razy pięć ....

Data: 2012-01-20 21:35:33
Autor: Endriu
Generał w kokpicie razy pięć ....
Moce zostały poruszone

"[...] Wojna na górze między okupującymi nasz nieszczęśliwy kraj bezpieczniackimi watahami rozpala się coraz bardziej, wciągając nawet głupich cywilów. Okazało się, że z pomysłu niezależnego prokuratora generalnego Andrzeja Seremeta, by zdymisjonować naczelnego prokuratora wojskowego Krzysztofa Parulskiego, który nie tylko publicznie go krytykował, ale nawet - rzucił mu słuchawką, a na jego miejsce mianować płk Jerzego Artymiaka, niezadowolony jest prezydent Bronisław Komorowski. Premier Tusk jeszcze nie wie, jaki dostanie rozkaz, minister obrony też stoi w "bolesnym rozkroku" (żeby tylko uszkodził sobie klejnotów!), a PiS na zasadzie: wróg mojego wroga jest moim przyjacielem - kibicuje prokuratorowi Seremetowi.
Można się z tego wszystkiego domyślić, jakie Moce zostały poruszone. Widać też, że po początkowej konfuzji, wywołanej odczytaniem przez krakowskich ekspertów zapisów z kopii nagrań czarnych skrzynek, wojskowa razwiedka przeszła do przeciwuderzenia. Były minister Miller, który do niedawna skwapliwie korzystał z możliwości siedzenia cicho, co prawda dopiero po kilku dniach, niemniej jednak nie tylko stanowczo potwierdził obecność w kokpicie generała Błasika, ale przypomniał sobie obecność tam kolejnego generała. Jest oczywiste, że jak będzie trzeba, to w kokpicie aż się od generałów zaroi - żeby tylko ani konfidentów w mediach, ani dyspozycyjnych autorytetów moralnych, ani Salonu już więcej nie narażać na takie nieoczekiwane poznawcze dysonanse, kiedy przez całe kilka dni nie wiedzą, co myślą. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-21 21:18:01
Autor:
Generał w kokpicie razy pięć ....
Jak długo będziesz Endriu ignorować i ukrywać zapisy z ostatniej ekspertyzy
IES z Krakowa.
Może  wyjaśnisz mi bez obelg do kogo kapitan Protasiuk powiedział WITAMY o
8:36:53 i czyj niezidentyfikowany męski głos mówi do załogi: uważaj,
siadajcie, spokojnie, Tadek proszę..,skrzydła, przygotowane?, to nie tutaj?,
co ty zrobi....
Wyjaśni mi Endriu jaki to cywilny pasażer może wejść do kokpitu na 7 minut
przed trudnym lądowaniem we mgle i nie zostaje wyproszony a zamiast tego
kapitan mówi do niego WITAMY !!
Wyjaśni mi Endriu jaki to cywilny pasażer może w trakcie tak trudnego manewru odzywać się swobodnie do załogi zamiast siedzieć i milczeć.

Wiem ze mi nie odpowiesz tylko wyzwiesz mnie najgorszymi obelgami. Wiem bo nie masz na to odpowiedzi a twój mozg zacina sie przy trudnych
pytaniach i nie potrafi nic wyprodukować  oprócz  obelg i wyzwisk.
Ciekawe czy przy tym tupiesz nogami i płaczesz.

Data: 2012-01-21 22:38:34
Autor: mkarwan

Użytkownik <acerion.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jffa29$688$1inews.gazeta.pl...
[...]

Proszę o link do tego zapisu.

Data: 2012-01-21 22:53:05
Autor: P.B.
Generał w kokpicie razy pięć ....
Dnia Sat, 21 Jan 2012 22:38:34 +0100, mkarwan napisał(a):

Proszę o link do tego zapisu.

Nie umiesz sam niczego w Google znaleźć?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114883,10973917,_PELNE_STENOGRAMY_Z_TU_154_.html?i=78
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/5,114883,10973917,_PELNE_STENOGRAMY_Z_TU_154_.html?i=81

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-22 00:11:14
Autor: mkarwan

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:urih2wmnwnia$.1rc3a1ojaktw8.dlg40tude.net...
[...]

Do GW mam, delikatnie mówiąc, ograniczone zaufanie.

Data: 2012-01-22 07:52:44
Autor: P.B.

http://obroncykrzyza.pl/wiadomosci/ -  stąd sobie pobierz.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-21 22:53:29
Autor: Marek A.

http://slimak.onet.pl/_m/TVN/tvn24/spisanie_odsluchanych_tresci_IES-Zaklad_Kryminalistyki.pdf

Data: 2012-01-22 00:09:57
Autor: mkarwan

Użytkownik "Marek A." <marekaszyk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f1b33df$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wsórd ofiar katastrofy http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_ofiar_katastrofy_polskiego_Tu-154_w_Smoleńsku byli Tadeusze:
Tadeusz Lutoborski - syn ppor. Adama Lutoborskiego http://pl.wikipedia.org/wiki/Tadeusz_Lutoborski
gen. dyw. Tadeusz Buk - dowódca Wojsk Lądowych RP
bp. gen. dyw. Tadeusz Płoski - biskup polowy Wojska Polskiego

Trudno sobie wyobrazić aby ktokolwiek z załogi był, z któryś z wymienionych Tadeuszów per ty.

Data: 2012-01-22 09:41:10
Autor: Marek A.
W dniu 2012-01-22 00:09, mkarwan pisze:

[...]

Jaki cel miały te osoby (jedna z nich) pojawiając się w kabinie pilotów tuż przed lądowaniem?
M.A.

Data: 2012-01-22 13:07:34
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marek A." <marekaszyk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f1bcba6$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaki masz dowód na to, ze się pojawiły w kabinie pilotów tuż przed lądowaniem?

Data: 2012-01-22 15:41:47
Autor: P.B.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 13:07:34 +0100, mkarwan napisał(a):

Jaki masz dowód na to, ze się pojawiły w kabinie pilotów tuż przed lądowaniem?

Stenogram. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-22 17:42:13
Autor: mkarwan

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:f67wpbr0eu46$.1nkf2rz8wixaz$.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 22 Jan 2012 13:07:34 +0100, mkarwan napisał(a):

Jaki masz dowód na to, ze się pojawiły w kabinie pilotów tuż przed
lądowaniem?

Stenogram.

W stenogramie nie ma żadnego dowodu na to, ze w kabinie pilotów pojawił się którykolwiek z Tadeuszów lecących do Smoleńska.

Data: 2012-01-22 17:54:23
Autor: P.B.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 17:42:13 +0100, mkarwan napisał(a):

Stenogram.

W stenogramie nie ma żadnego dowodu na to, ze w kabinie pilotów pojawił się którykolwiek z Tadeuszów lecących do Smoleńska.

Oczywiście! "Tadek", to tak dla beki, do którejś stewardesy powiedzieli...

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-22 22:09:27
Autor: mkarwan
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:brjoe7uwocwb$.1isk4v1ovtm5l.dlg40tude.net...
[...]

Wśród ofiar katastrofy
[...]

Moje pytanie jest proste, kto z członków załogi i z którym Tadeuszem był na ty?

Data: 2012-01-22 22:38:37
Autor: Marek A.
W dniu 2012-01-22 22:09, mkarwan pisze:

Moje pytanie jest proste, kto z członków załogi i z którym Tadeuszem był
na ty?

To ja też mam proste pytanie: o 8:36:53,4 pada: "Witajcie", o 8:37:51,6 "Siadajcie" [wypowiedź mężczyzny] o 8:37:52,6 "...siadaj" [wypowiedź mężczyzny]
Załoga pilotowała samolot stojąc? Ktoś wszedł do kabiny załogi i kazał jej usiąść w fotelach?

M.A.

Data: 2012-01-22 22:49:46
Autor: P.B.
Dnia Sun, 22 Jan 2012 22:38:37 +0100, Marek A. napisał(a):

[...]

A w takim pekaesie wisi tabliczka "Podczas jazdy rozmowa z kierowcą
zabroniona"...  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2012-01-23 09:17:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marek A." <marekaszyk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f1c81dd$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

Data: 2012-01-22 09:57:57
Autor: Endriu
[...]

Wiesz co, sam chciałbym aby tą sprawą zajęła się jakaś zewnętrzna niezależna międzynarodowa komisja złożona najlepiej z fachowców (a nie z durniów którzy porównują katastrofę lotniczą z wypadkiem samochodowym), która ustali w 100% jak było, która wyeliminuje te wszystkie smoleńskie brzozy (których nie było na podstawie czarnych skrzynek)...:

http://www.youtube.com/watch?v=LnH4I97Qojc&feature=player_embedded

....i która ujawni wreszcie prawdę. Niestety na drodze ku prawdzie  stoi demokratycznie wybrany premier, premier mojego kraju wraz swoim zapleczem politycznym tworzący trzon pookragłostołowej ekipy której to pierwsze kroki tuż po katastrofie skierowane były do pałacu prezydenckiego po aneks do raportu z likwidacji WSI ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-22 09:12:54
Autor: saturn5
Generał w kokpicie razy pięć ....
Na drodze do prawdy stoja Macierewicze i inne pisowskie nieuki ktorzy jakby chcieli to mogliby zebrac grupe miedzynarodowych fachowcow ale tego nigdy nie zrobia bo kontrola nad informacja im sie wymknie z rak. --

Data: 2012-01-22 12:09:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"saturn5 " jfgjum$bcp$1@inews.gazeta.pl

[...]

Macierewicze najchętniej by wzięli ekspertów i nakazali
tym ekspertom mówienie tego, co Macierewiczom służy. :)

Boże, jakże Twa łaska jest okazała! Choć Macierewicze
plączą i plączą -- nikt nie przywróci życia Lechowi
Kaczyńskiemu i innym PiSowcom poległym na przedpasiu
w Smoleńsku. :)

Jakże mi łatwo powiedzieć na tle tych wydarzeń:

 Bóg jest Miłością!

Jakże raduje się moja dusza, gdy myślę o dobroci naszego Pana. :)

Data: 2012-01-22 13:09:09
Autor: mkarwan

Użytkownik "saturn5 " <saturn5.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jfgjum$bcp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kto Wam broni zaproponować i powołać taką komisję z udziałem przedstawicieli spoza Polski

Data: 2012-01-22 12:04:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"Endriu" jfgj22$4lh$1@usenet.news.interia.pl

[..] wyeliminuje te wszystkie smoleńskie brzozy (których nie było na podstawie czarnych skrzynek)...:

Podstawa czarnych skrzynek zwykle nie zawiera czarno-białych brzóz.

...i która ujawni wreszcie prawdę. Niestety na drodze ku prawdzie
stoi demokratycznie wybrany premier, premier mojego kraju wraz swoim zapleczem

Ja zawsze byłem przeciwnikiem demokracji.

Data: 2012-01-22 13:10:17
Autor: mkarwan
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jfgqp2$11g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesteś komuchem czy tylko masz komuszą mentalność?

Data: 2012-01-22 18:01:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"mkarwan" 4f1bfcaa$0$1257$65785112@news.neostrada.pl

Ja zawsze byłem przeciwnikiem demokracji.

Jesteś komuchem czy tylko masz komuszą mentalność?

  -- Zawsze byłem przeciwnikiem lotów w kosmos.
  -- Jesteś kosmitą czy astronautą?

Czy muszę aż taplać się w demokracji, aby nie być jej zwolennikiem?

Demokracja to właśnie forma komunizmu. Demokracja to inaczej
władza ludu. To właśnie swoisty komunizm. Komunizm oznacza
albowiem wspólnotowość -- i właśnie w czymś takim jedyną :)
uczciwą formą sprawowania władzy może być demokracja, jako
że wspólnym dobrem może władać tylko ogół będący właścicielem
tego wspólnego dobra.

Przeciwieństwem demokracji jest autokracja, czyli coś na kształt
monarchii, ale bez parlamentu lub z parlamentem, ale obradującym
tylko okresowo, na przykład wtedy, gdy obiera autokratę na władcę
czy dyktatora.

Z rzeczywistym komunizmem ma to niewiele wspólnego.
Ma natomiast wiele wspólnego z pseudokomunizmem.

-=-

 () jestem właścicielem mego zeszytu, zatem decyduję o tym, co mam w nim pisać
 () jesteśmy obaj współwłaścicielami wspólnego zeszytu, zatem powinniśmy obaj
    decydować o tym, co mamy w nim pisać

Dopiero wspólnotowość (czyli komunizm) otwiera drzwi demokracji, czyli
wspólnym rządom. Swoim własnym dobrem rozporządzam sam, bez udziału
tłumu, któremu nic do mojej własności. Nieprawdaż? (czytaj -- > no nie?)

Masz swój własny komputer? I zgadzasz się na to, że jakiś ogół nim
rozporządza? Wątpię w to. Raczej uważasz, że możesz nim rozporządzać
zgodnie z Twoją wolą. Czy zatem jesteś komuchem?

-=-

Dopiero hipokryci pozmieniali znaczenia słów 'demokracja' czy 'komunizm'. :)
Swoistą głupotą jest 'ludowa demokracja' czyli 'ludowa władza ludu'. :)
Coś jak 'święty papież', czyli 'święty ojciec święty'. :)

-=-

Proponuję powrócenie do wartości słowa. :)
Właśnie demokracja (czyli wspólna władza) jest powiązana z komunizmem
(czyli wspólnym dobrem), nie zaś jej przeciwieństwo -- autokracja
(czyli władza jednostki) lub dyktatura bądź bezparlamentarna monarchia. :)

-=-

Na boisku piłkarskim nie ma demokracji. O tym, czy uznać faula bądź
gola decyduje sędzia -- jako autokrata, jako arbiter. Możesz go nie
lubić, ale nie masz wpływu (poza rzucaniem wyzwisk czy pogróżek) na
jego decyzję, póki on jest arbitrem. :) Tyle tylko, że tego arbitra
wybiera jakiś ogół, tak więc nie jest to autokracja zupełna. lecz
jakaś autokracja lokalna.

-=-

Ponieważ autokratyczne rządy nie sprawdziły się w przeszłości,
ludzie wymyślili inne formy sprawowania władzy. Mamy prezydenta,
mamy premiera, mamy rząd, mamy parlament (aż dwuizbowy) i mamy
powszechne wybory parlamentarne czy prezydenckie.

Mamy niby wojsko (gdzie demokracji nie ma) i mamy powiedzenie
typu ,,kapitan na statku jest pierwszy po Bogu'' a jednak
wszędzie jest jakaś zależność wykluczająca władzę najwyższą. :)

  () Kwaśniewski jest prezydentem, ale to rektor decyduje
     o tym, czy Kwasniewski skończył studia, czy nie skończył.

  () Kowalski jedzie samochodem i jakiś policjant decyduje o tym,
     czy ów Kowalski jedzie przepisowo. Jednak nad tym policjantem
     jest prokurator i są sądy. Niby są one niezawisłe czy niezależne,
     jednak i sędziów wybieramy (nie Bóg) i cały aparat sprawiedliwości
     jest tworzony przez ludzi, i prawo tworzą ludzie.

-=-

I mamy wreszcie odpowiedź na pytanie, gdzie szukać pełnej autoktracji.
Takim władcą niepodzielnym (czyli takim, który władzy z nikim nie dzieli)
jest Bóg. :) Bóg to komuch? Ciekawe o tyle, że dał przykazania takie jak:

 -- nie kradnij
 -- nie pożądaj żadnej rzeczy bliźniego swego.

(to ostatnie niby jest kontrowersyjne, ale nie w tej
części, którą tu należy uznać za merytorycznie ważna)

Czy można pożądać cudzej rzeczy, gdy wszystko jest wspólne? Nie da się.
Czy można ukraść coś, co należy do wszystkich? Raczej też trudno. :)
Niby można -- kawałek kiełbasy należy do pięciu osób i jedna osoba
ukradkiem :) zjada tę całą kiełbasę. Raczej kiepsko. Raczej w domyśle
ta kiełbasa już jest jakoś podzielona i nie należy w całości do każdego,
ale każdy jej kawałek należy do kogoś i ten, kto zjada całą kiełbasę,
okrada innych.

Data: 2012-01-22 14:48:50
Autor: Endriu
Generał w kokpicie razy pięć ....
Ja zawsze byłem przeciwnikiem demokracji.

No widzisz chociaż w jednym się zgadzamy ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-22 17:17:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"Endriu" jfh43j$104$1@usenet.news.interia.pl

Ja zawsze byłem przeciwnikiem demokracji.

No widzisz chociaż w jednym się zgadzamy ......

W jednym na pewno. :) (żeś zwykły chuju)
A w czym jeszcze? W tym, że zawsze byłem przeciwnikiem demokracji?

Nigdy nie kryłem swych antydemokratycznych poglądów i mego
zamiłowania do mądrych rządów autokratycznych. :) Mądra
monarchia jest IMO dobrą formą sprawowania władzy. :)

  [..] gdyż tylko miecz skutecznie rozstrzyga spory i gasi żal! [..]

Ostatecznie gotów jestem uznać quasi-demokrację -- ogół wybiera
władcę, który sprawuje władzę jako monarcha/autokrata/arbiter...
Jedna głowa do jednego ciała, nie wiele głów naraz!!!

Niektórzy narzekają, że obecnie DTusk gra (czy stara się grać)
rolę takiego władcy, przycinając wszelką swa opozycję.

Data: 2012-01-22 17:44:13
Autor: mkarwan

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jfhdeg$gl$1inews.gazeta.pl...
Ja zawsze byłem przeciwnikiem demokracji.
No widzisz chociaż w jednym się zgadzamy ......

W jednym na pewno. :) (żeś zwykły chuju)

Skąd u ciebie to chamstwo?

Data: 2012-01-22 18:44:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"mkarwan" 4f1c3cde$0$1223$65785112@news.neostrada.pl

No widzisz chociaż w jednym się zgadzamy ......

W jednym na pewno. :) (żeś zwykły chuju)

Skąd u ciebie to chamstwo?

Endriu sam siebie tak określił.

  "Endriu" jf6dgf$dq1$1@usenet.news.interia.pl

  > Kolego Dev tu zwykły chuju ....

Wprawdzie brakuje przecinka i jest nadmiarowa spacja, ale Endriu
niekoniecznie stosuje się do zasad interpunkcyjnych. Co do formy
wołacza -- jest stosowana, choćby w powiedzeniu 'ten gościu'.

-=-

Ale może nie trafiłem. Twoja wypowiedź jest trochę skąpa. :)
Domyślam się, że chodzi Ci o to, ale być może jednak mylę się.

-=-

I moja rada -- uważaj. :) Pisanie wiadomych zaimków
małymi literami może czasami (jak widać wyżej) dać
różne efekty. :) Na przykład z zaimka 'Ci' wyjść może partykuła 'ci'. :)

Zatem nie ja jestem chamem, ale Ty -- pisząc ten zaimek małą literą.
Jako osoba wyrozumiała :) i nieskora ;) do walki, uznać mogę
niespodziewaną niesprawność Twojej klawiatury. :) I mogę
przyjąć Twoje przeprosiny w tej materii.

Natomiast nie mogę uznać Twej niewinności w nazwaniu mnie chamem?
Niezupełnie. Jestem Księciem, ale nie z urodzenia a z czystego wyboru.
Z urodzenia uważam się za chama, choć w istocie jestem półszlachcicem,
ale że tytuły niewiele czasami dają, wolę uznać się chamem awansowanym
do godności Księcia. :)

Jeśli Korteriusze pobiją mnie -- zabiorą mi prawo do mego tytułu na zawsze. :)
Jeśli jednak ja ich pobiję, :) a pobiję bez trudu, o ile wciągnę ich w bijatykę, :)
nie zyskam nic poza satysfakcją... Nadal pospólstwo (takie jakiego Ty jesteś
przedstawicielem) nazywać mnie będzie chamem -- bezprawnie...

Data: 2012-01-22 17:49:34
Autor: Endriu
Generał w kokpicie razy pięć ....
Niektórzy narzekają, że obecnie DTusk gra (czy stara się grać)
rolę takiego władcy, przycinając wszelką swa opozycję.

Ty durniu sam już nie wiesz co mówisz. Twój idol to marionetka grzecznie wykonująca rozkazy straszych i mądrzejszych ...

SMOLEŃSK 2010 - PAWLAK 1992 - KORELACJA?
http://www.youtube.com/watch?v=K0HVlVNgK0U

....a cały jego plan (który od 1993 z precyzją szwajcarskiego zegarka wykonuje) polega na grzecznym zrzeczeniu się suwerenności na ręce Anieli, UE czyli strategicznego partnerstwa rosyjsko-niemieckiego. Smoleńsk to tylko kontynuacja tej polityki .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-22 18:29:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"Endriu" jfhem3$ijs$1@usenet.news.interia.pl

Niektórzy narzekają, że obecnie DTusk gra (czy stara się grać)
rolę takiego władcy, przycinając wszelką swa opozycję.

Ty durniu sam już nie wiesz co mówisz.

To Twoje zdanie, nie moje. :)

Twój idol to marionetka grzecznie

Nie mam idola. :) Kiedyś na języku polskim pisaliśmy wypracowanie o ideale czy
swoim idolu. Mój kolega napisał, że jego idolem jest Adolf Hitler a ja napisałem
(mimo tego, że (jak widać wyraźnie) do małomównych nie należę) iż nie ma czegoś
takiego jak ideał i ja oczywiście żadnego idola nie mam.

Kolega dostał fleka za przekonania :) a ja -- za lakoniczność wypowiedzi. :)

O tyle zła (IMO zła) była argumentacja mego nauczyciela, że ja wyjaśniałem swe
stanowisko nie w jednym zdaniu, lecz na jednej (czy więcej niż na jednej) stronie,
że żaden ideał nie istnieje w rzeczywistości. :) Swoją wypowiedź poparłem przykładami
i rozważaniami. Tak czy siak -- było to moje najkrótsze wypracowanie w moim życiu.
Najdłuższe nie mieściło się w zeszycie 16-to kartkowym, czyli zajmowało więcej
niż 32 strony. :)

wykonująca rozkazy straszych i mądrzejszych ...

Straszych? Od straszenia? Od strachów na wróble? Od łachmaniarzy stojących na polu?

[...]

Pawlak to (IMO oczywiście) głupkowaty chłop oderwany od pługa.
Tuskowi potrzeba jego (Pawlakowych) głosów i jego (Pawlakowego) posłuszeństwa. :)

Postscriptum: Jestem w bojowym nastroju. :) Od lat Korteriusze z Białegostoku
              szykują mi niespodziewankę na czas moich zwycięstw. :) Ale każdy
As bierze tylko jeden raz -- tylko jedna chwila jest dobra na użycie tego Asa. :)
Ozorowska świnia mając Asa w rękawie, zmarnowała swoją szansę. :) To, co miało
mnie pokonać -- może być moim zwycięstwem. :) Korteriusze (łapiąc się w tym, że
ich kawaleria ;) przeprowadziła brawurowe ataki na nieistniejące punkty mojego
oporu, :) czym obniżyła znacząco nastrój bojowy swego Rycerstwa) próbują ataku
na inne moje pozycje. :) Coś, co miało mnie pokonać -- staje się moim zwycięstwem. :)
Atuty Korterii ,,pracują'' na moją korzyść. :) W razie mego zwycięstwa -- niczego
nie zyskam poza satysfakcją :) wygrania tam, gdzie ponoć MUSIAŁEM przegrać z uwagi
na swoją słabość. Ale w razie swej klęski -- przegrałbym wszystko. :) W głowie mam
mętlik, a w tak zwanym sercu -- radość. Złoczyńcy :) próbkują ;) innych metod walki,
ale najwyraźniej przegrali swoje szanse -- dzięki swej nadgorliwej nienawiści. :)
Szaleję z radości!!!!!!!

Data: 2012-01-22 18:41:29
Autor: Endriu
Generał w kokpicie razy pięć ....
Szaleję z radości!!!!!!!

Jebnij se w czoło palancie......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-22 18:45:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Generał w kokpicie razy pięć ....

"Endriu" jfhhnb$nr8$1@usenet.news.interia.pl

Szaleję z radości!!!!!!!

Jebnij se w czoło palancie......

Przemyślę tę propozycję w wolnej chwili. :)

Data: 2012-01-22 12:07:33
Autor:
Generał w kokpicie razy pięć ....
...i która ujawni wreszcie prawdę. Niestety na drodze ku prawdzie
stoi demokratycznie wybrany premier, premier mojego kraju wraz swoim zapleczem

Niestety problem z prawdą jest taki ze może byc prawdziwa i nieprawdziwa.
Prawdziwa prawda jest wtedy gdy pasuje do naszego obrazu swiata  i naszych
poglądów o tym co słuszne i niesłuszne. Wtedy zaprawdę prawda jest prawdziwa.
Gorzej gdy prawda stoi w całkowitej sprzeczności z naszym wyobrażeniem o tym
co może byc prawdziwe a co nie moze. Wtedy taka prawda to jest "gówno-prawda"
i mamy ją w D... Takiej prawdy znać nie chcemy bo przecież prawda nie moze być
niezgodna z tym co słuszne dobre i sprawiedliwe. Prawda musi byc dobra i piękna.
Bo jak prawda  jest siermiężna i pokazuje pospolitą głupotę, brawurę
niekompetencję i chciejstwo to taka prawda jest nie do przyjęcia.
 I taka jest prawda o prawdzie.

Data: 2012-01-23 13:28:40
Autor: J.F.
Generał w kokpicie razy pięć ....
Dnia Sat, 21 Jan 2012 21:18:01 +0000 (UTC), acerion.WYTNIJ@gazeta.pl
Wyjaśni mi Endriu jaki to cywilny pasażer może wejść do kokpitu na 7 minut
przed trudnym lądowaniem we mgle i nie zostaje wyproszony a zamiast tego
kapitan mówi do niego WITAMY !!

A do generala to wypada kapitanom mowic "Witamy" ? J.

Generał w kokpicie razy pięć ....