Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia

Data: 2015-04-17 23:50:19
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Data: 2015-04-18 09:09:58
Autor: Marek Pazio
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Niezwykłe...pierdoły.
--
MP

Data: 2015-04-18 00:14:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 09:09:59 UTC+2 użytkownik Marek Pazio napisał:
Niezwykłe...pierdoły.

Princeton my¶lisz pierdolami się zajmuje czy niedoczytales o co biega?
http://noosphere.princeton.edu/

Data: 2015-04-18 14:53:13
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Sat, 18 Apr 2015 00:14:05 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
Princeton myślisz pierdolami się zajmuje czy niedoczytales o co
biega?
http://noosphere.princeton.edu/

Zdarza się najlepszym, nie onanizowałbym na Twoim miejscu się tym tematem na wszystkich grupach.

--
Marek

Data: 2015-04-18 07:18:47
Autor: mrbluesky.pl
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Scepisz, czepiasz sie i tyle. Z tego co poczytalem to wyniki sa bezsporne, nikt ich nie byl dotad w stanie podwazyc ani wyjasnic na gruncie obecnego stanu wiedzy naukowej. Najlatwiej zjechac temat i przy okazji autora watku, a ze temat rusza kilka spraw na raz to nie dziwi ze pisal gdzie uznal za miejsce rownie adekwatne. Wg mnie faktycznie sprawa jest warta naglosnienia, tu rowniez, chocby dla podraznienia rownowagi psy takich jak ty ;)

Data: 2015-04-18 12:46:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 16:18:49 UTC+2 użytkownik mrblue...@gmail..com napisał:
[...]

Daj mu spokoj Blu -każdy ma prawo do olania tematu bez zapoznania, jego strata.

Data: 2015-04-19 18:15:09
Autor: Marek Pazio
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Zapytaj przy okazji wizyty u lekarza jak się nazywa ta jednostka chorobowa jak się rozmawia sam ze sob±.

--
MP

Data: 2015-04-19 12:46:27
Autor: mrbluesky.pl
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
A kto ci broni zapytac samemu jesli cie to interesuje? ;P

Data: 2015-04-18 23:42:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.04.2015 o 16:18, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Scepisz, czepiasz sie i tyle. Z tego co poczytalem to wyniki sa bezsporne,

Jakie wyniki?

Że dopatrzyli się korelacji fluktuacji generatora losowego z jakim¶ ważnym dla obserwatora zdarzeniem?

Co za brednie i raż±ca ignorancja...

Na ¶wiecie ci±gle co¶ ważnego się wydarza - jakie miałoby mieć znaczenie to, że zdarzenie było ważne akurat dla analizuj±cego dane?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-04-19 05:01:33
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 23:42:58 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
> [...]

Jakie wyniki?

Że dopatrzyli się korelacji fluktuacji generatora losowego z jakim¶ ważnym dla obserwatora zdarzeniem?

Ze zdarzeniami które zdominowaly caly medialny swiat wiec i znaczna czesc ludzko¶ci a nie jakiego¶ "obserwatora" przy generatorze pseudolosowym....choć kto wie, może to psi badaczy tak wplywalo na "eggs" ;)

Co za brednie i raż±ca ignorancja...

Na ¶wiecie ci±gle co¶ ważnego się wydarza - jakie miałoby mieć znaczenie to, że zdarzenie było ważne akurat dla analizuj±cego dane?

Dlaczego ciagle piszesz o "znaczeniu wydarzenia dla badacza-obserwatora" przy generatorze? Je¶li np. wezmiemy wtc9/11 to przez cale dnie zyla tym znaczna czesc ludzi na Ziemi, ot wpływ globalnych mediów, tak jak zreszt± było ostatnio przy germanwings, tyle z na mniejsza skale, ?stad? teraz mniejsze natężenie zaklocen sredniej pseudolosowej na generatorach... Ciekawe zreszt± jest jak się zakłócenia rozkladaja po całej sieci "jajek", bo gdyby najsilniej reagowaly te w danej lokalizacji gdzie najmocniej media walkowaly temat to byłoby jeszcze bardziej frapujaco.

Data: 2015-04-19 14:28:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.04.2015 o 14:01, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Tylko że fluktuacja miała miejsce w chwili zdarzenia ZANIM to dotarło do mediów. Naruszenie przyczynowo¶ci to zbyt gruba sprawa, żeby dwie przypadkowe korelacje miały to sugerować.

Swoj± drog±, skoro lubisz wykresy i korelacje, proszę uprzejmie:

https://donhillson.wordpress.com/2011/04/01/link-found-between-piracy-and-global-warming/

WyraĽny dowód (dla takich jak ty) że globalne ocieplenie to skutek spadku liczby piratów morskich.

Data: 2015-04-19 12:44:03
Autor: mrbluesky.pl
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
jeszcze grubsza sprawa jest fakt ze wielu pracownikow WTC w tym dniu akurat nie stawilo sie w pracy...chyba tez cos ich tknelo "z wyprzedzeniem" ;)

Data: 2015-04-19 22:20:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.04.2015 o 21:44, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
jeszcze grubsza sprawa jest fakt ze wielu pracownikow WTC w tym dniu
akurat nie stawilo sie w pracy...chyba tez cos ich tknelo "z wyprzedzeniem" ;)

Że też twoich rodziców co¶ nie tknęło i się nie zabezpieczyli... Byłoby jednego debila mniej.

¦rednia roczna absencja w USA na jednego pracownika w tym sektorze (biznes/bankowo¶ć) jest na poziomie 3%.

Czyli w roku każdy statystyczny pracownik WTC opuszcza z powodu innego niż urlop około 9-10 dni w roku.

W WTC pracuje/przebywa ¶rednio około 18 tysięcy ludzi. Czyli ¶rednio w roku w sumie 180 tysięcy dni roboczych w samym WTC jest traconych. To daje około 450-500 absencji DZIENNIE.

Każdego dnia około pół tysi±ca ludzi "akurat" nie stawiało się w pracy w WTC.

Data: 2015-04-20 09:28:44
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Sun, 19 Apr 2015 22:20:23 +0200, Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:
Że też twoich rodziców coś nie tknęło i się nie zabezpieczyli...
Byłoby
jednego debila mniej.

Znajoma koleĹĽanki pracowaĹ‚a w kancelarii prawniczej, ktĂłra dzieliĹ‚a piÄ™tro w wtc z przedstawicielstwem jakieĹ› izraelskiej firmy. Tego dnia nikt z tej firmy nie przyszedĹ‚ do pracy a kilka dni wczeĹ›niej kilka razy widziano jak firma kurierska wywoziĹ‚a z lokali tej firmt duĹĽo kartonĂłw z dokumentami. Nie byĹ‚o by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, ĹĽe identyczna "wyprowadzka" kilku innych  firm  izraelskich idbywaĹ‚a siÄ™ w obu budynkach, tuĹĽ przed atakiem. Nie lekcewaĹĽyĹ‚bym mosadu i ich potencjaĹ‚u informacji :).

--
Marek

Data: 2015-04-20 09:41:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.04.2015 09:28, Marek pisze:
On Sun, 19 Apr 2015 22:20:23 +0200, Andrzej Lawa
<alawa.news@lechistan.com> wrote:
Że też twoich rodziców coś nie tknęło i się nie zabezpieczyli...
Byłoby jednego debila mniej.

Znajoma koleżanki pracowała w kancelarii prawniczej, która dzieliła
piętro w wtc z przedstawicielstwem jakieś izraelskiej firmy. Tego dnia
nikt z tej firmy nie przyszedł do pracy a kilka dni wcześniej kilka razy
widziano jak firma kurierska wywoziła z lokali tej firmt dużo kartonów z
dokumentami. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że
identyczna "wyprowadzka" kilku innych  firm izraelskich idbywaĹ‚a siÄ™ w
obu budynkach, tuż przed atakiem. Nie lekceważyłbym mosadu i ich
potencjału informacji :).

Ale masz jakieĹ› wsparcie? Poza bliĹĽej nie zweryfikowanÄ… koleĹĽankÄ… znajomej koleĹĽanki?

To na co się powołujesz to plotki z dziesiątej ręki i jest równie wiarygodne jak ta historia o rozdawaniu samochodów na Placu Czerwonym w Moskwie.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj siÄ™ ĹĽyciem!

Data: 2015-04-20 11:17:01
Autor: mrbluesky.pl
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Data: 2015-04-20 23:30:39
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Mon, 20 Apr 2015 11:17:01 -0700 (PDT), mrbluesky.pl@gmail.com wrote:
Moze tu cos znajdziesz:
https://www.google.pl/#q=zydzi+nie+przyszli+do+pracy+wtc+9%2F11

O niewygodnych faktach się nie mówi. Ciekawy jestem ile osób z tej grupy np. zna sprawę (bodajże z 2005.roku) tajemniczego busa, z którego filmowano pas lotniska Balice. Busem zainteresowała się w końcu ochrona (był zaparkowany dłuższy czas), w środku była bezprzewodowa zdalnie sterowana kamera. Znaleziono też części uniformów pilotów LOTu. Z tego co pamiętam nie udało się ustalić pochodzenia pojazdu. Miłośnicy lotnictwa raczej to nie byli.

--
Marek

Data: 2015-04-20 23:50:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.04.2015 o 23:30, Marek pisze:
[...]

Faktach? To taki sam fakt jak to, że jeste¶ reptiliańskim morderc±.

Czwarta pozycja z tych twoich "faktów" to "trzy wybuchy nuklearne na Manhattanie".

Czy ja muszę te twoje "fakty" dalej komentować?

Data: 2015-04-21 00:08:29
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Mon, 20 Apr 2015 23:50:46 +0200, Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:
Czwarta pozycja z tych twoich "faktĂłw" to "trzy wybuchy nuklearne
na
Manhattanie".

To nie ja proponowałem te linki, to raz. Dwa to, że bzdury często są mieszane z faktami.

--
Marek

Data: 2015-04-21 00:22:52
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.04.2015 o 00:08, Marek pisze:
[...]

Ale im przyklasn±łe¶. Now eat that shit!

to raz. Dwa to, że bzdury często s±
mieszane z faktami.

Ty mieszasz bzdury z urojeniami, totalnymi bredniami oraz wyj±tkowo parszywymi kłamstwami do¶ć... ponurych organizacji.

"A znajoma mojego kolegi opowiedziała mu, że widziała jak jej brat przypadkiem znalazł tajne akta dokumentuj±ce twoje rytualne mordy i kanibalizm dokonywane na dzieciach!".

Proszę, wła¶nie "udowodniłem" twoj± metod±, że jeste¶ kanibalem i morderc±. Happy?

Data: 2015-04-21 11:19:03
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Tue, 21 Apr 2015 00:22:52 +0200, Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:
Proszę, właśnie "udowodniłem" twoją metodą, że jesteś kanibalem i mordercą. Happy?

Nie widzę związku, próbujesz jak zwykle rozpaczliwie szukać jakiś dowodów, nie wiadomo po co.

--
Marek

Data: 2015-04-21 13:49:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.04.2015 11:19, Marek pisze:
On Tue, 21 Apr 2015 00:22:52 +0200, Andrzej Lawa
<alawa.news@lechistan.com> wrote:
Proszę, właśnie "udowodniłem" twoją metodą, że jesteś kanibalem i
mordercÄ…. Happy?

Nie widzę związku, próbujesz jak zwykle rozpaczliwie szukać jakiś
dowodĂłw, nie wiadomo po co.

No tak, bo dowody sÄ… niepotrzebne - prawdÄ… jest to, co ty sobie aktualnie uroisz ;->

Data: 2015-04-22 03:04:41
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 13:49:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
W dniu 21.04.2015 11:19, Marek pisze:

> Nie widzę zwi±zku, próbujesz jak zwykle rozpaczliwie szukać jaki¶
> dowodów, nie wiadomo po co.

No tak, bo dowody s± niepotrzebne - prawd± jest to, co ty sobie aktualnie uroisz ;->

"W cudze głowy wkładamy jedynie to co nosimy we własnej, bo nic innego nie mamy"
Dobrym wiec przykładem twoich mocno ugruntowanych "urojeń" może być więc twoja stopka ponizej -sugestywnie wyjasniajaca cal± twoj± batalię o obrzydzenie wszystkim rozwazania spraw PO-nad-zwyczajnych typu "swiadomosci powszechnej":

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

"Oraz zwalczaj wszelkie pogl±dy mog±ce uprawdopodobnić istnienie Boga -choćby miało ci to przeszkodzić w bezstresowym radowaniu się życiem" ;P

Data: 2015-04-22 14:56:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.04.2015 12:04, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

Cieszę się, że się wreszcie przyznałe¶.

[ciach bełkot fundziaka]

Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

"Oraz zwalczaj wszelkie pogl±dy mog±ce uprawdopodobnić istnienie Boga

Pogl±dy mog±ce uprawdopodobnić...? Co to za bełkot?

A zwalczam praktykowane przez oszustów twojego pokroju sprzedawanie bajek jako prawdy. I jeste¶ oszustem bo alergicznie reagujesz na wszelkie ż±danie dowodów na twoje bajki.

-choćby miało ci to przeszkodzić w bezstresowym radowaniu się życiem" ;P

Stresów to ja mam do¶ć, ale realnych. Mam się jeszcze obci±żać  urojeniami?

Data: 2015-04-20 23:46:55
Autor: Andrzej Lawa

https://www.google.pl/search?q=alien+reptilian+conspiracy&btnG=Szukaj&hl=pl&gbv=1

Data: 2015-04-20 23:55:50
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Równie dobrze mógłby¶ opowiadać, że to Polska zaatakowała biedn±, pokojow± Trzeci± Rzeszę a holocaust Żydów to mit.

Data: 2015-04-20 13:51:50
Autor: Marek
On Mon, 20 Apr 2015 09:41:54 +0200, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:
Ale masz jakieĹ› wsparcie? Poza bliĹĽej nie zweryfikowanÄ… koleĹĽankÄ… znajomej koleĹĽanki?

Ta, może jeszcze może chciałbyś imiona i nazwiska. O takich rzeczach się nie mówi głośno.

To na co się powołujesz to plotki z dziesiątej ręki i jest równie wiarygodne jak ta historia o rozdawaniu samochodów na Placu
Czerwonym w
Moskwie.

Tak sobie to tkacz.

--
Marek

Data: 2015-04-20 23:44:50
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.04.2015 o 13:51, Marek pisze:
On Mon, 20 Apr 2015 09:41:54 +0200, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:
Ale masz jakie¶ wsparcie? Poza bliżej nie zweryfikowan± koleżank±
znajomej koleżanki?

Ta, może jeszcze może chciałby¶ imiona i nazwiska. O takich rzeczach się
nie mówi gło¶no.

Jakbym słyszał argumenty o reptiliańskim spisku.

To na co się powołujesz to plotki z dziesi±tej ręki i jest równie
wiarygodne jak ta historia o rozdawaniu samochodów na Placu
Czerwonym w Moskwie.

Tak sobie to tkacz.

Możesz strzelać focha, ale jakby¶ był choć trochę uczciwy to by¶ sam przyznał, że opowiadasz nieweryfikowalne i wybitnie nieprecyzyjne plotki z dziesi±tej ręki.

Data: 2015-04-21 00:24:34
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Mon, 20 Apr 2015 23:44:50 +0200, Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:
Możesz strzelać focha, ale jakbyś był choć trochę uczciwy to byś
sam
przyznał, że opowiadasz nieweryfikowalne i wybitnie nieprecyzyjne
plotki
z dziesiątej ręki.

Wszystko byś chciał weryfikować. Nie odczuwam potrzeby weryfikacji w tym przypadku, podobnie jak nie weryfikuję wiadomości od krewnego, że ciotka wczoraj zachorowała. Mosad wiedział co się szykuje, nawet ostrzegał tylko został zignorowany.
Nawet nie tylko mosad ostrzegaĹ‚. Zapewne pamietasz sprawe tego goscia, ktĂłry w usenecie (grupy nie pomnÄ™) kilkanaĹ›cie dni przed zamachem ostrzegaĹ‚, ĹĽe ma niepokojÄ…ce przeczucie, ĹĽe wydarzy siÄ™ wkrĂłtce coĹ› niedobrego, wskazywaĹ‚  datÄ™ miÄ™dzy 05-10.09. Najpierw go wyĹ›miewano a po zamachu "zaprosili" mu fbi do domu....

--
Marek

Data: 2015-04-21 00:33:59
Autor: Andrzej Lawa
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
W dniu 21.04.2015 o 00:24, Marek pisze:

Wszystko by¶ chciał weryfikować.

Oczywi¶cie.

Nie odczuwam potrzeby weryfikacji w tym
przypadku, podobnie jak nie weryfikuję wiadomo¶ci od krewnego, że ciotka
wczoraj zachorowała.

Jakby ów krewny doniósł, że porwali j± kosmici to też by¶ mu uwierzył?

Mosad wiedział co się szykuje, nawet ostrzegał
tylko został zignorowany.

Nie, nie wiedział.

Były tylko ogólne sygnały wywiadu (CIA) że Bin Laden "co¶" szykuje.

Czekaj, czekaj, czuję prorocze natchnienie... Putin CO¦ szykuje!
(i teraz cokolwiek Putin zbroi - wła¶nie dokładnie to przewidziałem).

Nawet nie tylko mosad ostrzegał. Zapewne pamietasz sprawe tego goscia,
który w usenecie (grupy nie pomnę) kilkana¶cie dni przed zamachem
ostrzegał, że ma niepokoj±ce przeczucie, że wydarzy się wkrótce co¶
niedobrego, wskazywał  datę między 05-10.09. Najpierw go wy¶miewano a po
zamachu "zaprosili" mu fbi do domu....

Każdego dnia dzieje się co¶ niedobrego.

Poza tym znowu powtarzasz jakie¶ mgliste plotki - których "oczywi¶cie" w cało¶ci nie pamiętasz. W szczególno¶ci dziwnych przypadkiem nie pamiętasz dokładnie tego, co by choćby trochę pomogło w sprecyzowaniu i weryfikacji.

Data: 2015-04-21 11:37:41
Autor: Marek
Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
On Tue, 21 Apr 2015 00:33:59 +0200, Andrzej Lawa <alawa.news@lechistan.com> wrote:

Jakby ów krewny doniósł, że porwali ją kosmici to też byś mu
uwierzył? Oczywiście, dlaczego miałby kłamać, jeśli _faktycznie_ coś się takiego zdarzało? Współczuję ci życia strasznie się musisz męczyć nikomu nic nie wierząc i uznając ich za idiotów.

Nie, nie wiedział.
Były tylko ogólne sygnały wywiadu (CIA) że Bin Laden "coś" szykuje.

[facepalm] o naiwności...

Poza tym znowu powtarzasz jakieĹ› mgliste plotki - ktĂłrych
"oczywiście" w
całości nie pamiętasz. W szczególności dziwnych przypadkiem nie pamiętasz dokładnie tego, co by choćby trochę pomogło w
sprecyzowaniu i
weryfikacji.

Tutaj szczegóły nie są istotne bo to ntg. Ci, którzy się zainteresowali tą sprawą na pewno poradzą sobie z dotarciem do szczegółów.

--
Marek

Data: 2015-04-21 13:48:41
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.04.2015 11:37, Marek pisze:
[...]

ROTFL

zdarzało? Współczuję ci życia strasznie się musisz męczyć nikomu nic nie
wierzÄ…c i uznajÄ…c ich za idiotĂłw.

SĹ‚uchaj, jestem twoim wnuczkiem i pilnie potrzebujÄ™ kasy...

Nie, nie wiedział.
Były tylko ogólne sygnały wywiadu (CIA) że Bin Laden "coś" szykuje.

[facepalm] o naiwności...

ROTFL

I kto to mówi - idiota, który uwierzyłby na słowo w porwanie przez kosmitów.

[...]

Podobnie jak zainteresowani twoimi kanibalistycznymi ekscesami, morderco.

Data: 2015-04-19 05:03:08
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 23:36:20 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> Princeton my¶lisz pierdolami się zajmuje

NajwyraĽniej.

Proponujesz poddac im temat Smolenska? ;P

Data: 2015-04-19 14:24:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.04.2015 o 14:03, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Okazałoby się, że samolot zestrzelili kosmici. Będ±cy dalekimi potomkami Rosjan z przyszło¶ci.