Genetix albo zawiłości łańcucha DNA

Data: 2009-05-21 04:49:52
Autor: Panslavista
Genetix albo zawiłości łańcucha DNA
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gv1vks$s6s$1news.onet.pl...

Dobre!!!  :-)))))))))

    Od Kaźka zwanego przez parchy Wielkim, zaczęło się doczepianie genu
parcha przy pomocy oddziaływania więzi finansowych zwanych geld. Proces ten
trwa i obejmuje coraz szersze kręgi osobników, także tych, których geny
wartościowe z punktu widzenia jakości hodowli uśpiono lub usunięto.

Data: 2009-05-21 04:57:09
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Zapomniałem dodać, ze proces ten nazywa się parchizacją bądź żydoleniem
w zależności jakich czynników użyto do jego wzmożenia - czysty 100% geld
prowadzi do parchizacji, media wzmagają żydolenie. Stosowanie obu w
dowolnym, ale dopasowanym do danego osobnika stosunku skraca ów proces, a
więc zwiększa jego efektywność. Ważny jest moment startu (milion ukraść) -
później osobnik sam pobiera czynniki w ilościach jakie mu są potrzebne...

Data: 2009-05-21 11:41:44
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv2g29$16f$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no ale co do pochodzenia zydow to nie jest to genetycznie jednorodna grupa. Mozna to sprawdzic na www.familytreedna.com - jest tam wiele judejskich projektow i mozna przegladac wyniki.
Zdarzaj sie wsrod nich rdzenni "polacy" - tak jak i pewnie wsrod polakow znajda sie genetyczni zydzi. Strasznie drogie te badania choc w porownaniu do innych firm familytreedna ma jeszcze jakies rozsadne ceny. Polecam Y-DNA67 bo jest stosukowo najpewniejszy. okolo 250 $ i miesiac czekania
awe

Data: 2009-05-21 11:40:57
Autor: Panslavista

> [...]
do innych firm familytreedna ma jeszcze jakies rozsadne ceny. Polecam
Y-DNA67 bo jest stosukowo najpewniejszy. okolo 250 $ i miesiac czekania

Nie pisałem o żydach a o parchach. Mi to badanie nie jest potrzebne, znam
swoje korzenie. Nie są żydowskie, co by tu nie pisano o nim... :-)))))

Data: 2009-05-21 19:22:55
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv37nc$l20$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Nie pisałem o żydach a o parchach. Mi to badanie nie jest potrzebne, znam
swoje korzenie. Nie są żydowskie, co by tu nie pisano o nim... :-)))))
a gdzies czytalem ze masz zydowskie korzenie, no chyba ze ktos sie podszywal, ale dyskusja byla z fatso
awe

Genetix albo zawiłości łańcucha DNA