Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)

Data: 2012-02-11 23:01:53
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
Jadę sobie grzecznie z wsiawki dzisiaj do Wrocławia ... w Bełchatowie podczas toczenia się z małym gazem na 3 biegu komputer pokładowy wydaje z siebie pisk więc spoglądam na deskę .... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

Jako, że skumałem tylko słowa ZAVADA jako "wada" ... a MOTORU zrozumiałem jako "silnik" przyjąłem, że "do DILNY" to rodzaj awarii jakiej poległ silnik. Zatrzymałem się od razu, bo wiem, że czasem można więcej szkód narobić, a że zarżnąłem parę diesli w życiu - postanowiłem się skonsultować. Nikt ze znajomych pod tel nie kumał tej treści. Zadzwoniłem do ASISTANCE SKODY - pani nie potrafiła nic powiedzieć, ale zaproponowała holowanie :) ... po czem wzięła numer telefonu i postanowiła sprawdzić "u techników" co to oznacza i oddzwonić w 15 minut ... po 15 minutach było mi już tak mocno zimno, że zdecydowałem się wygrzebać komputer z dna bagaży.

Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że szlag trafił czujnik pedała hamulca i nie mam świateł stopu ... Wnerwić się można :) Mogliby jakimiś kontrolkami od świateł migać, czy to od ręcznego, czy jakimikolwiek ... ale nie - zasugerowali, że auto kaputt ;)

Głupie zniemiecowane pepiki ...

Data: 2012-02-12 01:51:44
Autor: Sebastian Biały
On 2012-02-11 23:01, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
a na desce mruga kontrolka
> [...]
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to
warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że szlag trafił czujnik

Teraz poczekamy jeszcze jakieś 5 lat i programiści VW/Skoda dadzą radę wyświetlić *co* się popsuło. A za nastepne 5 lat dadzą radę włożyć do komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje się wymyslić jakie inne futurystyczne rzeczy się pojawią, moja wybraźnia jest zbyt ciasna...

Data: 2012-02-12 06:50:57
Autor: Seba
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "CHECK ENGINE w jzyku PEPIKW" :)
Dnia Sun, 12 Feb 2012 01:51:44 +0100, Sebastian Biay napisa(a):

a na desce mruga kontrolka
wiec arowych i wywietla si napis "ZVADA NA MOTORU, DO DLNY"
 > [...]
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziaem si, e ta DILNA to
warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, e szlag trafi czujnik
pedaa hamulca i nie mam wiate stopu

Teraz poczekamy jeszcze jakie 5 lat i programici VW/Skoda dadz rad wywietli *co* si popsuo. A za nastepne 5 lat dadz rad woy do komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje si wymysli jakie inne futurystyczne rzeczy si pojawi, moja wybrania jest zbyt ciasna...

A to wszystko oczywicie za odpowiedni opat - jak to VAG bywa ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2012-02-12 06:53:56
Autor: Seba
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
Dnia Sat, 11 Feb 2012 23:01:53 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" napisa(a):
Gupie zniemiecowane pepiki ...

Kupiliby w firmie u Ciebie "wypasion" wersj auta to problemu by nie byo
- ususzaby/zobaczyby "HALT" i ju. A tak masz podstaw tworzon dla
PH, to i producent si delikatnie mci ;)))

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2012-02-12 08:01:12
Autor: megrims
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
(ciach)
a że zarżnąłem parę diesli w życiu
(ciach)

A jak to zrobiłeś?

Data: 2012-02-12 14:30:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
W dniu 2012-02-12 08:01, megrims pisze:
(ciach)
a że zarżnąłem parę diesli w życiu
(ciach)
A jak to zrobiłeś?

Silnikom 1.5 DCI i 1.9 DCI z niewiadomych przyczyn nie służy ciągła jazda A4 podczas kurewskich upałów (temp na tablicach powyżej 40 %) z obrotomierzem na poziomie 4 000 obrotów bez przerwy przez 2 h ;)

Umierają w ten sam sposób : wypala się dziura w 4 cylindrze :)

Data: 2012-02-12 16:31:28
Autor: jerzu
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "CHECK ENGINE w jzyku PEPIKW" :)
On Sun, 12 Feb 2012 14:30:20 +0100, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Umieraj w ten sam sposb : wypala si dziura w 4 cylindrze :)

O 1.9 dCi to syszaem, nawet widziaem takowy rozebrany po awarii.
Ale 1.5? Rzne o nim rzeczy czytaem, ale nie taki przypadek.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-12 19:40:36
Autor: Lukasz
<usenet@motopower.pl>  wrote:

Umieraj w ten sam sposb : wypala si dziura w 4 cylindrze :)

O 1.9 dCi to syszaem, nawet widziaem takowy rozebrany po awarii.
Ale 1.5? Rzne o nim rzeczy czytaem, ale nie taki przypadek.

moe by, ja kupiem 5-latka z wymienionym silnikiem

Lukasz

Data: 2012-02-12 22:39:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
W dniu 2012-02-12 16:31, jerzu pisze:

Umierają w ten sam sposób : wypala się dziura w 4 cylindrze :)
O 1.9 dCi to słyszałem, nawet widziałem takowy rozebrany po awarii.
Ale 1.5? Rózne o nim rzeczy czytałem, ale nie taki przypadek.

Słabą pamięć masz ;)

Z przypadków, którymi się chwaliłem na pmsie - zabiłem tak thalię 1.5 ... a może przypomnisz sobie, jak rzucałem mięsem na swoją ówczesną babę, bo czekaliśmy na poboczu na A4 ponad 2 h, a ta kretynka jedyne 1,5 litra wody pitnej na pokładzie skonsumowała na mycie rączek ... bo zapocone były ... ;)

1.5 też ma problem z "chłodzeniem" 4 cylindra ... połączone to jest jakoś z problemami wtrysków - i masz ... 1.9 zabiłem jedno .... 1.5 w ten sposób zabiłem 3 sztuki ...

Data: 2012-02-12 09:39:08
Autor: kor_nick
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
... a na desce mruga kontrolka świec żarowych i wyświetla się napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

dlaczego nie zmienisz w opcjach na angielski?

Data: 2012-02-12 11:10:09
Autor: 'Tom N'
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
"Rafa \"SP\" Gil" w <news:jh6oh0$29q$1node2.news.atman.pl>:

Jad sobie grzecznie z wsiawki dzisiaj do Wrocawia ... w Bechatowie podczas toczenia si z maym gazem na 3 biegu komputer pokadowy wydaje z siebie pisk wic spogldam na desk ... a na desce mruga kontrolka wiec arowych i wywietla si napis "ZVADA NA MOTORU, DO DLNY"

Jako, e skumaem tylko sowa ZAVADA jako "wada" ... a MOTORU zrozumiaem jako "silnik" przyjem, e "do DILNY" to rodzaj awarii jakiej poleg silnik.
[...]
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziaem si, e ta DILNA to warsztat

Nie chcieli straszy na tym forum, ale dosownie DILNA znaczy "skad zomu" ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-12 12:07:58
Autor: Tom
[...]

Dosownie: "awaria silnika, do warsztatu".

Dnia Sun, 12 Feb 2012 11:10:09 +0100, 'Tom N' napisa(a):

Nie chcieli straszy na tym forum, ale dosownie DILNA znaczy "skad zomu" ;-)

Raczej dosownie "warsztat".

Data: 2012-02-12 15:59:13
Autor: Lukasz
[...]

Octavia I usterkę czujnika pedału hamulca sygnalizowała... mruganiem kontrolki świec żarowych :) (które to z resztą we własnym zakresie ojciec próbował naprawić), na szczęście kierowca jadący z tyłu zauważył że mruga mu ta kontrolka, a że pewnie bardzo dobrze znał VAG'a poinformował go o czym sygnalizuje :) (bez świateł stop zrobił jakieś 150km, dopiero w większym mieście dowiedział się że nie ma, wcześniej sporo przejeździł po wsi 'do kościoła i z powrotem' i naprawiał świece żarowe :) - ale to z 10 lat temu było)

Lukasz

Data: 2012-02-12 20:06:23
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Heh, raz w jakims hamerykanskim filmie bohaterowie nie mogli odpalic
ukradzionego wozu, bo ten pikal i gadal po hiszpansku... Dopiero po jakims
czasie okazalo sie ze mowa byla o niedomknietym bagazniku :) No i wez sie
czlowieku smiej z czegos takiego... Pol biedy w skodzie, ale jak cytryna mi
zajedzie po francusku to przerypane :) Nie mowiac juz o tym jaki numer
wywinie toyota czy Kia...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)