Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)

Data: 2012-02-12 11:10:09
Autor: 'Tom N'
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
"Rafał \"SP\" Gil" w <news:jh6oh0$29q$1node2.news.atman.pl>:

Jadę sobie grzecznie z wsiawki dzisiaj do Wrocławia ... w Bełchatowie podczas toczenia się z małym gazem na 3 biegu komputer pokładowy wydaje z siebie pisk więc spogl±dam na deskę ... a na desce mruga kontrolka ¶wiec żarowych i wy¶wietla się napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

Jako, że skumałem tylko słowa ZAVADA jako "wada" ... a MOTORU zrozumiałem jako "silnik" przyj±łem, że "do DILNY" to rodzaj awarii jakiej poległ silnik.
[...]
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to warsztat

Nie chcieli straszyć na tym forum, ale dosłownie DILNA znaczy "skład złomu" ;-)

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-12 12:07:58
Autor: Tom
Dnia Sat, 11 Feb 2012 23:01:53 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

... a na desce mruga kontrolka ¶wiec żarowych i wy¶wietla się napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"

Dosłownie: "awaria silnika, do warsztatu".

Dnia Sun, 12 Feb 2012 11:10:09 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Nie chcieli straszyć na tym forum, ale dosłownie DILNA znaczy "skład złomu" ;-)

Raczej dosłownie "warsztat".

Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ;) "C HECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)