Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)

Data: 2012-02-12 01:51:44
Autor: Sebastian Biały
On 2012-02-11 23:01, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
a na desce mruga kontrolka
świec żarowych i wyświetla się napis "ZÁVADA NA MOTORU, DO DÍLNY"
> [...]
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to
warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że szlag trafił czujnik
pedała hamulca i nie mam świateł stopu

Teraz poczekamy jeszcze jakieś 5 lat i programiści VW/Skoda dadzą radę wyświetlić *co* się popsuło. A za nastepne 5 lat dadzą radę włożyć do komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje się wymyslić jakie inne futurystyczne rzeczy się pojawią, moja wybraźnia jest zbyt ciasna...

Data: 2012-02-12 06:50:57
Autor: Seba
Dnia Sun, 12 Feb 2012 01:51:44 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]

Teraz poczekamy jeszcze jakieś 5 lat i programiści VW/Skoda dadzą radę wyświetlić *co* się popsuło. A za nastepne 5 lat dadzą radę włożyć do komputeraz 2 jezyki wybierane w locie. Boje się wymyslić jakie inne futurystyczne rzeczy się pojawią, moja wybraźnia jest zbyt ciasna...

A to wszystko oczywiście za odpowiednią opłatą - jak to VAG bywa ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)