Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)

Data: 2012-02-12 15:59:13
Autor: Lukasz
Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)
Z pepikowego forum i translatora google dowiedziałem się, że ta DILNA to
warsztat, a skoda informuje mnie swymi objawami, że szlag trafił czujnik
pedała hamulca i nie mam świateł stopu ... Wnerwić się można :) Mogliby
jakimiś kontrolkami od świateł migać, czy to od ręcznego, czy
jakimikolwiek ... ale nie - zasugerowali, że auto kaputt ;)

GÅ‚upie zniemiecowane pepiki ...

Octavia I usterkę czujnika pedału hamulca sygnalizowała... mruganiem kontrolki świec żarowych :) (które to z resztą we własnym zakresie ojciec próbował naprawić), na szczęście kierowca jadący z tyłu zauważył że mruga mu ta kontrolka, a że pewnie bardzo dobrze znał VAG'a poinformował go o czym sygnalizuje :) (bez świateł stop zrobił jakieś 150km, dopiero w większym mieście dowiedział się że nie ma, wcześniej sporo przejeździł po wsi 'do kościoła i z powrotem' i naprawiał świece żarowe :) - ale to z 10 lat temu było)

Lukasz

Genialna komunikacja SKODA-Kierowca ; ) "CHECK ENGINE w języku PEPIKÓW" :)