Genialnosc prezesa

Data: 2009-10-27 14:04:06
Autor: he®sk
Genialnosc prezesa
"Moje stanowisko, gdy byłem premierem, było przyjmowane przez Jose Barroso ze zrozumieniem. Uznano, że polskie stocznie maja prawo do istnienia. To było ważne dla polskiej ekonomii i dla historii – podkreślił Jarosław Kaczyński. – Sytuacja Polski, i polskich stoczni, to wynik polityki
transakcyjnej; rezygnacja z niej jest koniecznością, jeśli chcemy podejmować wysiłki zbiorowe. Jednym z takich zadań jest odbudowa gospodarki morskiej - dodał prezes PiS, akcentując, ż
e może się to odbyć za pomocą środków z UE."

 ot naiwniak. UE wywali kase by prezes zostal znow premierem.
 po przegranej pis cala ue odetchnela z ulga a ten zwo swoje...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 15:31:58
Autor: HaMMeR
Genialnosc prezesa
he®sk wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

UE odetchnela z ulga, bo nie bedzie zmuszona placic na rozwoj
polskich stoczni, natomiast UE zalatwila ci wraz z twoim rzadem wymozdzku,
ze to ty bedziesz placil!
Za tych stoczni likwidacje!!!
Ot, madrosc!

Data: 2009-10-28 12:29:52
Autor:
Genialnosc prezesa
On Tue, 27 Oct 2009 15:31:58 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

>   ot naiwniak. UE wywali kase by prezes zostal znow premierem.

UE odetchnela z ulga, bo nie bedzie zmuszona placic na rozwoj
polskich stoczni,

 buuuhahhahahhahhhaa. czytales komentarze w europejskiej prasie
 zaraz po tym jak Polacy kaczynskim pokazali k±t ? no... ;o))

natomiast UE zalatwila ci wraz z twoim rzadem wymozdzku,

 oooo, brak ci argumentow? robisz sie wulgarny. pisz chlopie, pisz
 wiecej w tym stylu, lepszych argumentow na prostactwo pisowskiego
 elektoratu nie potrzeba. zreszta co sie dziwic, na pis glosuje  wiejska i miejska holota teskniaca za socjalistycznymi przywilejami.

ze to ty bedziesz placil!
Za tych stoczni likwidacje!!!

 na taki wniosek wpadles po 2-tyg kursie ekonomii w klarysewie?

Ot, madrosc!

 postaraj sie myslec logicznie a nie slepo wierzyc jaroslawowi.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Genialnosc prezesa