Genialny I sekretarz

Data: 2010-03-06 13:10:08
Autor: .heÂŽsk.
Genialny I sekretarz

"PiS nie jest dla siebie, jest dla narodu - oświadczył" DOZYWOTNI
 prezes PiS bowiem "Nie zgłoszono bowiem żądnego innego kandydata."
 zabraklo odwaznych...

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 13:15:49
Autor: u2
Genialny I sekretarz
W dniu 2010-03-06 13:10, .heÂŽsk. pisze:

"PiS nie jest dla siebie, jest dla narodu - oświadczył" DOZYWOTNI
 prezes PiS bowiem "Nie zgłoszono bowiem żądnego innego kandydata."
 zabraklo odwaznych...

Moim zdaniem w przyszłości może kandydować Zbyszek Ziobru, o ile poduczy
się języka polskiego. A obecnie dobrym kontrkandydatem byłby Sir Richard
Czarnecki. Bardzo mi podobają się jego poglądy polityczne, podobnie jak
poglądy Jarka Kaczyńskiego, choć nie zawsze są one tożsame :)

Data: 2010-03-06 05:31:50
Autor: zbig
Genialny I sekretarz
On 6 Mar, 13:15, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-06 13:10, .he(R)sk. pisze:

> [...]

. A obecnie dobrym kontrkandydatem byłby Sir Richard
Czarnecki. Bardzo mi podobają się jego poglądy polityczne,

Zwłaszcza. ze ich nie posiada. To człowiek o mentalności szczura.
Chciałbyś być szczurem?

Data: 2010-03-06 14:39:44
Autor: u2
Genialny I sekretarz
W dniu 2010-03-06 14:31, zbig pisze:

[...]

Każdy sądzi po sobie, szczurku :]

Data: 2010-03-06 06:56:23
Autor: zbig
Genialny I sekretarz
On 6 Mar, 14:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Zwłaszcza. ze ich nie posiada. To człowiek o mentalności szczura.
> Chciałbyś być szczurem?

Każdy sądzi po sobie, szczurku :]
Żałuję głąbie, że w ogóle podjąłem tę dyskusję. Twój poziom tępaku
sięga mojej wycieraczki.

Data: 2010-03-06 18:27:38
Autor: u2
Genialny I sekretarz
W dniu 2010-03-06 15:56, zbig pisze:

[...]

Szczurowaty głupku, nie każdy wyciera gębę innymi tak jak ty robisz :]

Data: 2010-03-06 19:58:08
Autor: bolek
Genialny I sekretarz

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmu3fa$1ct$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- --

I miała być dyskusja, a wyszło jak zwykle.

Data: 2010-03-07 08:56:09
Autor: .heÂŽsk.
Genialny I sekretarz
On Sat, 06 Mar 2010 18:27:38 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> Żałuję głąbie, że w ogóle podjąłem tę dyskusję. Twój poziom tępaku
> sięga mojej wycieraczki.
> Szczurowaty głupku, nie każdy wyciera gębę innymi tak jak ty robisz :]

 brawo! brawo! co za kultura!  dowod na to, ze pisowski elektorat to prostacy.

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 15:22:40
Autor: .heÂŽsk.
Genialny I sekretarz
On Sat, 06 Mar 2010 13:15:49 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  prezes PiS bowiem "Nie zgłoszono bowiem żądnego innego kandydata."
>  zabraklo odwaznych...

Moim zdaniem w przyszłości może kandydować Zbyszek Ziobru,

 brak mu charyzmy.  jest na dodatek starym kawalerem wiec zamienil stryjek...

o ile poduczy się języka polskiego.

 ???

A obecnie dobrym kontrkandydatem byłby Sir Richard Czarnecki.

 oblesny typek.

Bardzo mi podobają się jego poglądy polityczne, podobnie jak
poglądy Jarka Kaczyńskiego, choć nie zawsze są one tożsame :)

 zadne poglady rozniace sie od pogladow prezesa nie maja szans.

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 18:28:51
Autor: u2
Genialny I sekretarz
W dniu 2010-03-06 15:22, .heÂŽsk. pisze:

A obecnie dobrym kontrkandydatem byłby Sir Richard Czarnecki.

 oblesny typek.

Każdy pełoski głupek sądzi po sobie :]

Data: 2010-03-07 08:56:10
Autor: .heÂŽsk.
Genialny I sekretarz
On Sat, 06 Mar 2010 18:28:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Każdy pełoski głupek sądzi po sobie :]

 ogladales wczoraj wystapienie prezesa?  przemawial jak I sekretarz PZPR. oblesny typ ;))))

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 19:02:46
Autor: cirrus
Genialny I sekretarz
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hmth6j$8en$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zdecydowanie stawiam na Czarneckiego, większego kretyna trudno znaleźć nawet w PiS-ie.

--
stevep

Data: 2010-03-06 14:16:32
Autor: bolek
Genialny I sekretarz

Użytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:n2h4p5h9f7h5ovbp85vd06ls6ujnq37hdr4ax.com...

"PiS nie jest dla siebie, jest dla narodu - oświadczył" DOZYWOTNI
 prezes PiS bowiem "Nie zgłoszono bowiem żądnego innego kandydata."
 zabraklo odwaznych...

--

PiS nie jest dla siebie, jest dla Jarosława.

bolek

Genialny I sekretarz