Genialny Profesor Binienda !!

Data: 2012-09-27 23:39:35
Autor: Stachu Chebel
Genialny Profesor Binienda !!
http://www.fakt.pl/Prof-Wieslaw-Binienda-budowal-Boeinga-787-Dreamliner-Prof-Wieslaw-Binienda-to-ekspert-NASA-Wieslaw-Binienda-opracowal-analize-katastrofy-smolenskiej,artykuly,159835,1.html

Cytat z artykulu:

W Ameryce o jego ekspertyzy zabiegają najpotężniejsze firmy lotnicze.

Buahahaha.. Kon by sie usmial!! Wchodze na strone www.boeing.com , w
polu "search" wpisuje "binienda".
Odpowiedz: Your search - binienda - did not match any documents.
No pages were found containing "binienda".

No to tak dla jaj wpisuje w polu "search" slowo kluczowe "kowalski".
OK, takowy robi w boeingu.

Ale co tam Boeing, badziewna mala firemka i tyle.. No to sprawdzamy
NASA.. www.nasa.gov

W polu "search" jak zwykle wpisuje "Binienda". JEST !!!

http://www.nasa.gov/centers/glenn/pdf/135662main_af-Oct05.pdf

Przy fotce napisali Wieslaw Binienda, University of Akron , i tyle...
Szkoda , ze tak olewaja geniusza...

Profesor podobno jest szefem Akron University. Buahahaha....
Chcialby... A tak w ogole to AU jest poza wszelkimi rankingami.
Szkolka Niedzielna i tyle...

Wchodzimy jednak na stronke owego "uniwersytetu" : www.uakron.edu

Jak zwykle w polu "search" wpisujemy "binienda". JEST !!! Mamy jego
CV!!

http://www.uakron.edu/dotAsset/27029767-2916-4a0a-a731-94031c55cea0

Za cholere w tym calym jego CV nie moge doszukac sie slowa "Boeing"..
A przeca to on go skonstruowal...

Data: 2012-09-28 11:31:27
Autor: Pawel O'Pajak
Genialny Profesor Binienda !!
Powitanko,

W Ameryce o jego ekspertyzy zabiegają najpotężniejsze firmy lotnicze.
Buahahaha.. Kon by sie usmial!!

Czy nie moznaby utworzyc alt.pl.rec.lotnictwo.smolensk?
"Faktu" komentowac mi sie nie chce, bo to taki troll tyle, ze papierowy;-)
Mnie natomiast zastanawia, jesli prof. Binienda jest taki madry, a komisja Millera to takie glaby, albo odwrotnie, to czemu panowie nie usiada razem i jedna strona drugiej po pojedynku na obliczenia i symulacje nie powie co ze swoim dyplomem powinna zrobic w podskokach.
Tak po prostu i juz. Kazdy ekspert w swojej dziedzinie niezaleznie od tytulu naukowego moze bez problemu rozniesc kazdego, komu sie tylko wydaje, ze ma o sprawie pojecie. Pewnie kazdemu sie zdazylo pojsc na jakis egzamin nieprzygotowanym. Ile trwalo zanim w indeksie pojawilo sie "ndst"? Sciemniac to mozna w naukach "tumanistycznych", w fizyce, matematyce to niewykonalne.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-09-28 12:29:01
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 28.09.2012 11:31, Pawel O'Pajak pisze:
Powitanko,

[...]

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Tu na początku widać jak uciekają:
http://www.tvp.pl/vod/audycje/publicystyka/jan-pospieszalski-blizej/wideo/24052012/7255266

Przecież nie potrafili nawet ustalić kto wypowiadał poszczególne kwestie w kabinie.

Data: 2012-09-28 12:33:52
Autor: /dev/SU45
Genialny Profesor Binienda !!

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Mogli by zrobić bitwę na modele RC.

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

Data: 2012-09-28 12:40:19
Autor: Smok Eustachy
W dniu 28.09.2012 12:33, /dev/SU45 pisze:

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Mogli by zrobić bitwę na modele RC.

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już
się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

Kto nie mówi ten nie mówi.
Otóż nie ma dobrego filmu z prezentacji krakowskiej prof. Biniendy, gdzie prezentuje swoje prace materiałowe. Nowoczesne polimery mające zapewnić osłonom silników odrzutowych Boeinga 787 Dreamliner niespotykaną odporność pokazuje walory metod badawczych zastosowanych z równym powodzeniem przy badaniu rzekomego zderzenia  rzekomej brzozy z Tupolewem. Skoro B787 lata to nie są to jakieś wymysły nauczyciela zawodówki uczącego jak się miesza beton ale pokaz najnowszej technologii, o badaniu której nasza nauka może tylko pomarzyć. Ale wykładu nie ma w dobrej jakości.

Data: 2012-09-28 12:57:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:50657e96$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego Binienda nie chce udostępnić danych, jakie zastosował, innym naukowcom? Przecież mogliby oni przede wszystkim zweryfikować dane, a następnie stworzyć podobny eksperyment.
Ale wtedy byłoby po ptokach, bo okazałoby się, że to jest wielki "puff!". I Binienda ośmieszyłby się.

Data: 2012-09-28 22:52:58
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 28.09.2012 12:57, Bogdan Idzikowski pisze:
/../

Dlaczego Binienda nie chce udostępnić danych, jakie zastosował, innym
naukowcom?

Nie ma takiego zwyczaju. Ro
bisz swoją symulację i swój plik.
  Przecież mogliby oni przede wszystkim zweryfikować dane, a
następnie stworzyć podobny eksperyment.

Przecież dane źródłowe są podane.

Ale wtedy byłoby po ptokach, bo okazałoby się, że to jest wielki
"puff!". I Binienda ośmieszyłby się.

Nikt się nie ośmielił w poważny sposób poddać krytyce naukowej wyników Biniendy.

Data: 2012-09-29 10:28:19
Autor: Bruno
Dnia Fri, 28 Sep 2012 22:52:58 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-09-29 12:52:03
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 29.09.2012 10:28, Bruno pisze:
/.../
Nikt się nie ośmielił w poważny sposób poddać krytyce naukowej wyników
Biniendy.
Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

Mówiłem *POWAŻNY*

Data: 2012-09-29 13:01:45
Autor: Smok Eustachy
[...]

Tu jest wykaz bredni, jakie ta istota wyglądająca z pozoru na ludzką wysmazyłą na swoim blogu:
http://naszeblogi.pl/30701-%E2%80%9Eskad-ten-czy-tamten-wiedzial%E2%80%9D

Jak zaślepionym nienawiścią trzeba być, żeby twierdzić, że zamiast 2 pilota wypowiadał się gen Błasik...

Data: 2012-09-30 00:13:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisał w wiadomości news:1cuejsn1063ou$.195689gujviz4$.dlg40tude.net...
Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

Skoro o Arytmowiczu mowa to trochę linków do poczytania na jego temat.

Osiecki odreagowuje (o zestawianiu Biniedy z Artymowiczem)
http://emigracja.salon24.pl/421586,osiecki-odreagowuje-o-zestawianiu-biniedy-z-artymowiczem

CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza

Paweł Artymowicz i profesor Paweł Artymowicz - Artymowicze dwaj!
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowicz_artymowicze_dwaj

Paweł Artymowicz - ostatni Latający Czestmir smoleński
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_ostatni_latajacy_czestmir_smolenski

Nazwisko Artymowicz, pełne zbiegów okoliczności i powiązań z ekspertami
Komisji Millera. Nie oskarżajcie, pytajcie razem ze mną!
http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza
http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Data: 2012-10-01 21:49:12
Autor: Bruno
Dnia Sun, 30 Sep 2012 00:13:36 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

A coś co odnosi się do wyników obliczeń przedstawionych przez Artymowicza
to posiadasz? Jakąś krytykę założeń i uproszczeń poczynionych przez autora?
Przedstawienie własnych oszacowań i obliczeń? W przytoczonych przez ciebie
linkach nie znalazłem nic oprócz serii wycieczek osobistych.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-10-02 00:07:48
Autor: Smok Eustachy
W dniu 01.10.2012 21:49, Bruno pisze:/.../
> A coś co odnosi się do wyników obliczeń przedstawionych przez Artymowicza
> to posiadasz?

Jakich kurde obliczeń?

  Jakąś krytykę założeń i uproszczeń poczynionych przez autora?
> Przedstawienie własnych oszacowań i obliczeń? W przytoczonych przez ciebie
> linkach nie znalazłem nic oprócz serii wycieczek osobistych.

Nie wycieczki osobiste a zestawienia wypowiedzi, czyli cytaty, wykluczające YKW z grona poważnych.

Data: 2012-10-02 00:16:19
Autor: Smok Eustachy
[...]

Błeee:
http://kaczazupa.salon24.pl/448846,you-don-t-know-how-5
Skoro to cześć piąte to możesz dedukować, że są 4 wcześniejsze.

Data: 2012-10-02 14:31:41
Autor: mkarwan

1 http://kaczazupa.salon24.pl/444517,you-don-t-know-how
2 http://kaczazupa.salon24.pl/445602,you-don-t-know-how-2
3 http://kaczazupa.salon24.pl/446044,you-don-t-know-how-3
4 http://kaczazupa.salon24.pl/447794,you-don-t-know-how-4

Data: 2012-10-02 23:51:59
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
Data: 2012-09-29 08:18:24
Autor: Big Jack
Genialny Profesor Binienda !!
W wiadomości
*/dev/SU45* napisał(-a):

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już
się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

W perspektywie bliższej lub dalszej ma szanse wrócić do gry  ;)
(w której oczywiście nigdy nie był)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-10-01 14:47:19
Autor: Kenjiro
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 2012-09-28 08:39, :
http://www.fakt.pl/Prof-Wieslaw-Binienda-budowal-Boeinga-787-Dreamliner-Prof-Wieslaw-Binienda-to-ekspert-NASA-Wieslaw-Binienda-opracowal-analize-katastrofy-smolenskiej,artykuly,159835,1.html

Wg Wikipedii "Współpracował z NASA przy konstrukcji silnika turbowentylatorowego o nazwie GEnx, stosowanego w samolotach Boeing 787 Dreamliner"

I tyle. Trudno zatem mówić - z całym szacunkiem dla Profesora - że budował Dreamlinera.

Data: 2012-10-02 00:05:34
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 01.10.2012 14:47, Kenjiro pisze:
/.../
[...]

Trzeba było z wytrzeszczem ślepia oglądać prezentacje Biniendy, jak pokazywał, jak kombinowali z tym silnikiem. Nie uciekniecie od tego: Dreamliner czyste pisiorstwo.

Data: 2012-10-02 09:35:07
Autor: /dev/SU45
Genialny Profesor Binienda !!
Jak słyszałem od kolegów z GE z Okęcia, zadania optymalizacyjne obejmują takie sprawy jak kształt łba śruby albo inne aerodynamiczne drobiazgi. Czy ktoś kto projektował zamek do samolotowego kibla to projektował Dreamlinera? No chyba tak?

Nie uciekniecie od tego: Dreamliner czyste pisiorstwo.

Dlatego latamy airbusami i cessnami i gawronami - zwłaszcza te ostatnie są chyba bezpieczne bo profesory kaczyńskie obalały wtedy ustrój i nie miały czasu na awiację :)

Data: 2012-10-02 12:24:27
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Użytkownik /dev/SU45 napisał:
Czy ktoś kto projektował zamek do samolotowego kibla to projektował
Dreamlinera? No chyba tak?

No pewnie, ze tak. Ostatnio pewien nastolatek z Polski znalazł literówkę w raporcie z wypadku lotniczego (ktoś sie walnął o 3 stopnie we współrzędnych - bez znaczenia dla przyczyn wypadku). Na Onecie napisali, że dzieciak "wyjaśnił przyczyny katastrofy".

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Genialny Profesor Binienda !!