Genialny Profesor Binienda !!

Data: 2012-09-28 11:31:27
Autor: Pawel O'Pajak
Genialny Profesor Binienda !!
Powitanko,

W Ameryce o jego ekspertyzy zabiegają najpotężniejsze firmy lotnicze.
Buahahaha.. Kon by sie usmial!!

Czy nie moznaby utworzyc alt.pl.rec.lotnictwo.smolensk?
"Faktu" komentowac mi sie nie chce, bo to taki troll tyle, ze papierowy;-)
Mnie natomiast zastanawia, jesli prof. Binienda jest taki madry, a komisja Millera to takie glaby, albo odwrotnie, to czemu panowie nie usiada razem i jedna strona drugiej po pojedynku na obliczenia i symulacje nie powie co ze swoim dyplomem powinna zrobic w podskokach.
Tak po prostu i juz. Kazdy ekspert w swojej dziedzinie niezaleznie od tytulu naukowego moze bez problemu rozniesc kazdego, komu sie tylko wydaje, ze ma o sprawie pojecie. Pewnie kazdemu sie zdazylo pojsc na jakis egzamin nieprzygotowanym. Ile trwalo zanim w indeksie pojawilo sie "ndst"? Sciemniac to mozna w naukach "tumanistycznych", w fizyce, matematyce to niewykonalne.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-09-28 12:29:01
Autor: Smok Eustachy
W dniu 28.09.2012 11:31, Pawel O'Pajak pisze:
[...]

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Tu na początku widać jak uciekają:
http://www.tvp.pl/vod/audycje/publicystyka/jan-pospieszalski-blizej/wideo/24052012/7255266

Przecież nie potrafili nawet ustalić kto wypowiadał poszczególne kwestie w kabinie.

Data: 2012-09-28 12:33:52
Autor: /dev/SU45
Genialny Profesor Binienda !!

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Mogli by zrobić bitwę na modele RC.

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

Data: 2012-09-28 12:40:19
Autor: Smok Eustachy
W dniu 28.09.2012 12:33, /dev/SU45 pisze:

Binienda tamtych wielokrotnie wzywał. Boją się.

Mogli by zrobić bitwę na modele RC.

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już
się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

Kto nie mówi ten nie mówi.
Otóż nie ma dobrego filmu z prezentacji krakowskiej prof. Biniendy, gdzie prezentuje swoje prace materiałowe. Nowoczesne polimery mające zapewnić osłonom silników odrzutowych Boeinga 787 Dreamliner niespotykaną odporność pokazuje walory metod badawczych zastosowanych z równym powodzeniem przy badaniu rzekomego zderzenia  rzekomej brzozy z Tupolewem. Skoro B787 lata to nie są to jakieś wymysły nauczyciela zawodówki uczącego jak się miesza beton ale pokaz najnowszej technologii, o badaniu której nasza nauka może tylko pomarzyć. Ale wykładu nie ma w dobrej jakości.

Data: 2012-09-28 12:57:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:50657e96$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego Binienda nie chce udostępnić danych, jakie zastosował, innym naukowcom? Przecież mogliby oni przede wszystkim zweryfikować dane, a następnie stworzyć podobny eksperyment.
Ale wtedy byłoby po ptokach, bo okazałoby się, że to jest wielki "puff!". I Binienda ośmieszyłby się.

Data: 2012-09-28 22:52:58
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 28.09.2012 12:57, Bogdan Idzikowski pisze:
/../

Dlaczego Binienda nie chce udostępnić danych, jakie zastosował, innym
naukowcom?

Nie ma takiego zwyczaju. Ro
bisz swoją symulację i swój plik.
  Przecież mogliby oni przede wszystkim zweryfikować dane, a
następnie stworzyć podobny eksperyment.

Przecież dane źródłowe są podane.

Ale wtedy byłoby po ptokach, bo okazałoby się, że to jest wielki
"puff!". I Binienda ośmieszyłby się.

Nikt się nie ośmielił w poważny sposób poddać krytyce naukowej wyników Biniendy.

Data: 2012-09-29 10:28:19
Autor: Bruno
Dnia Fri, 28 Sep 2012 22:52:58 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-09-29 12:52:03
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
W dniu 29.09.2012 10:28, Bruno pisze:
/.../
Nikt się nie ośmielił w poważny sposób poddać krytyce naukowej wyników
Biniendy.
Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

Mówiłem *POWAŻNY*

Data: 2012-09-29 13:01:45
Autor: Smok Eustachy
[...]

Tu jest wykaz bredni, jakie ta istota wyglądająca z pozoru na ludzką wysmazyłą na swoim blogu:
http://naszeblogi.pl/30701-%E2%80%9Eskad-ten-czy-tamten-wiedzial%E2%80%9D

Jak zaślepionym nienawiścią trzeba być, żeby twierdzić, że zamiast 2 pilota wypowiadał się gen Błasik...

Data: 2012-09-30 00:13:36
Autor: mkarwan

Użytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisał w wiadomości news:1cuejsn1063ou$.195689gujviz4$.dlg40tude.net...
Jak to nikt? A Paweł Artymowicz?
http://fizyka-smolenska.salon24.pl/newspaper-posts/

Skoro o Arytmowiczu mowa to trochę linków do poczytania na jego temat.

Osiecki odreagowuje (o zestawianiu Biniedy z Artymowiczem)
http://emigracja.salon24.pl/421586,osiecki-odreagowuje-o-zestawianiu-biniedy-z-artymowiczem

CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza

Paweł Artymowicz i profesor Paweł Artymowicz - Artymowicze dwaj!
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowicz_artymowicze_dwaj

Paweł Artymowicz - ostatni Latający Czestmir smoleński
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_ostatni_latajacy_czestmir_smolenski

Nazwisko Artymowicz, pełne zbiegów okoliczności i powiązań z ekspertami
Komisji Millera. Nie oskarżajcie, pytajcie razem ze mną!
http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza
http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Data: 2012-10-01 21:49:12
Autor: Bruno
Dnia Sun, 30 Sep 2012 00:13:36 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

A coś co odnosi się do wyników obliczeń przedstawionych przez Artymowicza
to posiadasz? Jakąś krytykę założeń i uproszczeń poczynionych przez autora?
Przedstawienie własnych oszacowań i obliczeń? W przytoczonych przez ciebie
linkach nie znalazłem nic oprócz serii wycieczek osobistych.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-10-02 00:07:48
Autor: Smok Eustachy
W dniu 01.10.2012 21:49, Bruno pisze:/.../
> A coś co odnosi się do wyników obliczeń przedstawionych przez Artymowicza
> to posiadasz?

Jakich kurde obliczeń?

  Jakąś krytykę założeń i uproszczeń poczynionych przez autora?
> Przedstawienie własnych oszacowań i obliczeń? W przytoczonych przez ciebie
> linkach nie znalazłem nic oprócz serii wycieczek osobistych.

Nie wycieczki osobiste a zestawienia wypowiedzi, czyli cytaty, wykluczające YKW z grona poważnych.

Data: 2012-10-02 00:16:19
Autor: Smok Eustachy
[...]

Błeee:
http://kaczazupa.salon24.pl/448846,you-don-t-know-how-5
Skoro to cześć piąte to możesz dedukować, że są 4 wcześniejsze.

Data: 2012-10-02 14:31:41
Autor: mkarwan

1 http://kaczazupa.salon24.pl/444517,you-don-t-know-how
2 http://kaczazupa.salon24.pl/445602,you-don-t-know-how-2
3 http://kaczazupa.salon24.pl/446044,you-don-t-know-how-3
4 http://kaczazupa.salon24.pl/447794,you-don-t-know-how-4

Data: 2012-10-02 23:51:59
Autor: Smok Eustachy
Genialny Profesor Binienda !!
Data: 2012-09-29 08:18:24
Autor: Big Jack
Genialny Profesor Binienda !!
W wiadomości
*/dev/SU45* napisał(-a):

Prof. chyba na fali kolejnego otwarcia został spuszczony do kibla, już
się o nim nie mówi, tylko o ekshumacjach :)

W perspektywie bliższej lub dalszej ma szanse wrócić do gry  ;)
(w której oczywiście nigdy nie był)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675