Genialny Profesor Binienda !!!

Data: 2012-09-28 11:15:07
Autor: Neko
Genialny Profesor Binienda !!!
Problem polega na tym Stachu, iz o profesorze pisze
wikipedia: http://pl.wikipedia.org/wiki/Wies%C5%82aw_Binienda

Jest dosc znany i dosc duzo o nim sie mowi. Ma tez troche
osiagniec i pare nagrod.

Natomiast o tobie Stachu nikt nic nigdy nie powie, bo jedynym
twoim osiagnieciem w zyciu jest debilny nick na usenecie.

A tego raczej do CV nie wpiszesz.

Inaczej mowiac, czym wiecej ktos inny ma jakichkolwiek osiagniec
tym bardziej bedziesz toczyc piane wscieklosci. Bo tylko to ci zostalo.

Kpic, upadlac, szczekac i podskakiwac. W sumie zal mi jest
ciebie, Stachu. Tak po chrzescijansku. :-)

Data: 2012-09-28 02:42:09
Autor: Stachu Chebel
[...]

1) No baaa... No teraz to jest znany, cytowany i duzo sie o nim mowi.
Nie dziwota.. O prezesie tez wiele sie mowi, o bracie jego tez. I
osiagniecia i nagrody tez maja. W szczegoly nie wchodze. Zapewne
takich osiagniec w zyciu nie osiagne i oby!!

2) CV nie potrzebuje pisac. To raczej ja jestem czytelnikiem
roznistych CV. Gdyby jednak przyszlo do pisania mojego CV, to mialbym
co wpisac. Np. Olimpiada Matematyczna. Ale bylo to wieeele lat temu,
za KOMUNY , wiec sie nie liczy.

3) Nicka sie czepiasz? Debilny? OK, niech Ci bedzie. Wytlumacz mi
KLASE Twojego Nicka.

4) Kpic, upadlac, szczekac?? Bron Panie Boze i Wszyscy Swieci!! Ja w
glownym watku podalem tylko czyste fakty na podstawie www.boeing.com ,
www.nasa.gov , www.uakron.edu . Jak co, to ich sie czepiaj

Data: 2012-09-28 15:15:58
Autor: Neko
Genialny Profesor Binienda !!!
Uzytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisal w

1) No baaa... No teraz to jest znany, cytowany i duzo sie o nim mowi.
Nie dziwota.. O prezesie tez wiele sie mowi, o bracie jego tez. I
osiagniecia i nagrody tez maja.

Oczywiscie ze maja. W przeciwienstwie do ciebie, Stachu.

W szczegoly nie wchodze. Zapewne
takich osiagniec w zyciu nie osiagne i oby!!

Wiekszych szans nie masz. :-) Do tego najpierw trzeba zaliczyc
przynajmniej mature.

2) CV nie potrzebuje pisac. To raczej ja jestem czytelnikiem
roznistych CV.

Roznosisz poczte do firm rekrutujacych? Czytanie cudzej korenspondencji
jest co najmniej nieetyczne, a moze nawet karane.

Gdyby jednak przyszlo do pisania mojego CV, to mialbym
co wpisac. Np. Olimpiada Matematyczna.

Taaaa... Oczywiscie, Stachu. I stypendium MiT. :-)

Ale bylo to wieeele lat temu,
za KOMUNY , wiec sie nie liczy.

Za komuny przyjmowano do ORMO. Ponoc nawet po 5 klasach
podstawówki. Ale tego nie wpisuj Stachu do C.V bo bedzie wstyd. :-)

3) Nicka sie czepiasz? Debilny? OK, niech Ci bedzie. Wytlumacz mi
KLASE Twojego Nicka.

Klasa o niebo wieksza... :-)

4) Kpic, upadlac, szczekac?? Bron Panie Boze i Wszyscy Swieci!! Ja w
glownym watku podalem tylko czyste fakty na podstawie www.boeing.com ,
www.nasa.gov , www.uakron.edu . Jak co, to ich sie czepiaj

Nie, po prostu jestes glupi i tyle.

EOT bo lepiej ustapic glupkowi nizeli wdawac sie z nim w polemike. I tak
juz wyjatkowo wykazalem sie duza doza cierpliwosci.

Data: 2012-09-28 18:52:02
Autor: pluton_
Genialny Profesor Binienda !!!
Jest dosc znany i dosc duzo o nim sie mowi.

Kupa wojewodzka tez.

Nullification

Genialny Profesor Binienda !!!