Genialny mąż szachownicy-kto to taki? herr Thusk

Data: 2010-01-29 02:59:07
Autor: muto2100
Genialny mąż szachownicy-kto to taki? herr Thusk
Data: 2010-01-29 17:13:26
Autor: awe
Genialny maz szachownicy-kto to taki? herr Thusk

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:cb39a756-c8d6-4a6b-ad51-3b8d0e866c07l11g2000yqb.googlegroups.com...
http://defetyk.salon24.pl/153221,genialny-maz-szachownicy
-- -- -- --
ten prymityw nie zrozumial ze od samego poczatku powinien sie ostro zabrac za ciecia wydatkow, zerowanie deficytu budzetowego, za krus, za prawnikow itp itd...dzis oglosil ze to bedzie robil - za pozno...
gdyby wczesniej skupil sie na konkretnej pracy a nie na marzeniach o prezydenturze to oddalbym na niego moj glos
a tak herr tusk za pozno dojrzales, juz po sezonie..
awe

Data: 2010-01-29 17:32:43
Autor: Artur Borubar
Genialny maz szachownicy-kto to taki? herr Thusk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

ten prymityw nie zrozumial ze od samego poczatku powinien sie ostro zabrac za ciecia wydatkow......

Pewien prymityw chciał zwiększac zadłużenie, żeby Polska mniej odczuła skutki światowego kryzysu. Jak myślisz jak nazywa się ten debil? Dla ułatwienia dodam, że ma na imię Jarosław.

Przemek

 --   Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi
rekordzistami byli dwaj zastępcy Mariusza Kamińskiego, w ciągu trzech lat
jeden z nich dostał 63 100 zł premii, a drugi 64 100 zł.

Data: 2010-01-29 18:30:12
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjv2je$6bt$1news.onet.pl...

[...]

juz dyskutowalismy na ten temat i widze ze przemus spales no ale to twoj problem. natomiast jak chcesz cos wyniesc z lekcji to sobie sprawdz dlaczego na poczatku kryzysu warto bylo wpompowac w system pare mld zl. ja zdaje sobie sprawe ze dla was moze byc to za trudne ale starajcie sie
awe

Data: 2010-01-29 09:46:24
Autor: zbig
Genialny maz szachownicy-kto to taki? herr Thusk
On 29 Sty, 18:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
mek

-- -- -- --
[...]

chuja tam trzeba było. To były tylko wasze chore pomysły , zeby
zaostrzyć kryzys

Data: 2010-01-29 19:13:53
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:006acafb-38c5-4716-8b21-76ba0a53ceach2g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
to tylko twoje wydumane opinie...ktorych nie mozesz uzasanic logicznie co zostalo na tej grupie juz wielokrotnie przemaglowane wiec wystarczy skorzystac z archiwum
awe

Data: 2010-01-29 10:13:43
Autor: zbig
On 29 Sty, 19:13, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:006acafb-38c5-4716-8b21-76ba0a53ceach2g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

to tylko twoje wydumane opinie...ktorych nie mozesz uzasanic logicznie co
zostalo na tej grupie juz wielokrotnie przemaglowane wiec wystarczy
Archiwum waszego branzlowania????
Nie jestem zbokiem

Data: 2010-01-29 19:38:34
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7ef634ca-000b-4974-a51d-d2acf64bc3bc22g2000yqr.googlegroups.com...
> [...]

to tylko twoje wydumane opinie...ktorych nie mozesz uzasanic logicznie co
zostalo na tej grupie juz wielokrotnie przemaglowane wiec wystarczy
-- -- --
nie wiem czy nie jestes zbokiem ale glupkiem na pewno
awe

Data: 2010-01-29 10:48:25
Autor: zbig
On 29 Sty, 19:38, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

nie wiem czy nie jestes zbokiem ale glupkiem na pewno
awe

Jeszcze mi dużo brakuje do takich, co twierdza że w '95 nie było w
Polsce modemów.He, he, ale tuman!

Data: 2010-01-29 22:19:17
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4fe8c176-81c3-4cad-ba1b-7de84f6c65c4m25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

pokaz gdzie to napisalem kretynie, od dawna zauwazylem ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem, co mnie nie dziwi bo robieni po pijaku tak maja...
awe

Data: 2010-01-29 13:20:57
Autor: zbig
Genialny maz szachownicy-kto to taki? herr Thusk
On 29 Sty, 22:19, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
-- -- --
pokaz gdzie to napisalem kretynie, od dawna zauwazylem ze nie potrafisz
czytac ze zrozumieniem, co mnie nie dziwi bo robieni po pijaku tak maja....
awe

"Pierwszy raz korzystalem z internetu w PL laczyac sie na stalym laczu
kiedy
w PL jeszcze nie mozna bylo korzystac z modemów."
Wyjasnij co miałeś na myśli, bo może niesłusznie się tarzam od dwóch
godzin ze śmiechu.

Data: 2010-01-29 23:19:22
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7e9dc871-4680-40d4-9e96-e61cc2196fa6b10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

http://www.opoka.org.pl/varia/internet/poloczenia.html
" 1996 roku Telekomunikacja Polska zaoferowała klientom numer dostępowy 0202122. Od tego momentu, aby wejść do Sieci, wystarczy mieć komputer, modem i czynną linię telefoniczną. Mimo upływu czasu dostęp szerokopasmowy wciąż jest luksusem"
awe

Data: 2010-01-29 21:09:36
Autor: Artur Borubar
Genialny maz szachownicy-kto to taki? herr Thusk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

juz dyskutowalismy na ten temat....

Dyskutowaliśmy he, he, he! Gratuluje ci dobrego samopoczucia.

Przemek

Data: 2010-01-29 23:20:05
Autor: awe

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjvfa3$c2s$1news.onet.pl...

[...]

no wtedy jeszcze mialem ochote z wami dyskutowac komuchy, a teraz nie mam
awe

Genialny mąż szachownicy-kto to taki? herr Thusk