Genialny pomysł

Data: 2010-07-08 13:28:47
Autor: raff
Genialny pomysł
Wpadłem na genialny pomysł w sprawie katastrofy smoleńskiej.

Wystarczy poradzić się ośmiornicy Paul z akwarium w Oberhausen. Ona
jeszcze nigdy się nie pomyliła. I ona odpowie na pytanie: był zamach czy
nie było zamachu?

Jest jeden szkopuł. Picowcy mogą nie uznać werdyktu, gdyby okazało się,
że ośmiornica wykluczyła zamach. Picowny nie uznają niczego, co nie jest
po ich myśli.

http://www.dziennik.pl/sport/mistrzostwa-swiata-rpa-2010/article641052/Osmiornica_sie_nie_myli_Niemcy_przegrali_.html

Naprawde genialny.

Bodzio, super :)

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-08 14:01:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Genialny pomysł

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i14cpm$dns$1news.onet.pl...
[...]

Moja wrodzona skromność nie pozwala mi zaprzeczyć.

Genialny pomysł