Genialny pomysł - migacz na rower.

Data: 2013-04-25 08:35:02
Autor: Wojciech Penar
Genialny pomysł - migacz na rower.
W dniu 24.04.2013 23:26, rmikke pisze:
Genialny, bo mój.

Tylko, że ktoś już coś podobnego wymyślił.

http://u.42.pl/2JSL

Ogólnie - migacz się włączy, jak się wyciągnie rękę
kantem dłoni w dół.

Czy jesteś pewien, że chcesz wozić na ręce szklaną ampułkę z rtęcią?

Podobną rzecz da się zmontować na małym mikrokontrolerze (PIC lub mały
AVR) z użyciem akcelerometru lub żyroskopu. Na filmiku z USA zresztą
jest to zrobione właśnie w oparciu o Arduino.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2013-04-25 00:12:25
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 08:35:02 UTC+2 użytkownik Wojciech Penar napisał:
> [...]

AVR) z użyciem akcelerometru lub żyroskopu. Na filmiku z USA zresztą
jest to zrobione właśnie w oparciu o Arduino.

Już mnie gdzie indziej naprostowali, że w ogóle trudno będzie
taki wyłącznik sprowadzić. Ale oczywiście nie rtęć jest tu kluczowa,
ważne żeby włączało w odpowiedniej pozycji.

Ciekawostka: na dealextreme można za $2.30 kupić rtęciowy wyłącznik
do arduino. Podejrzewam nawet, że przyszedłby do Polski bez problemu...

Data: 2013-04-26 01:41:09
Autor: __Maciek
Genialny pomysł - migacz na rower.
Thu, 25 Apr 2013 00:12:25 -0700 (PDT) rmikke
<spamcatch@mailinator.com> napisał:

Już mnie gdzie indziej naprostowali, że w ogóle trudno będzie
taki wyłącznik sprowadzić.

To aż sprowadzać trzeba? A nie ma u krajowych dostawców?
Inna sprawa że taki wyłącznik to już dziś faktycznie rzadkość...

ważne żeby włączało w odpowiedniej pozycji.

Dałem link do Kamami...

Data: 2013-04-26 00:02:36
Autor: rmikke
W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 01:41:09 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:
> [...]

To aż sprowadzać trzeba? A nie ma u krajowych dostawców?
Inna sprawa że taki wyłącznik to już dziś faktycznie rzadkość...

No przecież zawiera RTĘĆ, jak sama nazwa wskazuje.
Unia zakazała termometrów rtęciowych. Jak myślisz,
czemu taki wyłącznik to dziś rzadkość?

>ważne żeby włączało w odpowiedniej pozycji.

Dałem link do Kamami...

Alle osssochozi?

Data: 2013-04-26 00:09:42
Autor: rmikke
W dniu piątek, 26 kwietnia 2013 09:02:36 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

No przecież zawiera RTĘĆ, jak sama nazwa wskazuje.
Unia zakazała termometrów rtęciowych. Jak myślisz,

Alle osssochozi?

A, już widzę :D

Genialny pomysł - migacz na rower.