Genialny pomysł - migacz na rower.

Data: 2013-04-25 04:03:15
Autor: Iguan_007
Genialny pomysł - migacz na rower.
A nie jest to przerost formy nad trescia? Czy to wlasciwie czemus sluzy? Bo oswietlenie roweru pewnie i tak masz, coz zmieni taka mala dioda? Jak ktos ma Cie zauwazyc to pewnie zauwazy, jesli nie to nie. Nie mowiac o tym, ze wozisz pojemnik z rtecia w rekawiczce. Lekarzem nie jestem, ale pewnie zbyt zdrowe to nie bedzie jak akurat sie wywalisz. No i pruc te rekawiczki za kazdym razem jak je chcesz wyprac czy zmienic baterie?

Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2013-04-25 04:23:45
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:03:15 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:
[...]

Po ciemku trudniej zauważyć wyciągniętą rękę. Fajnie by było,
gdyby ta ręka migała. Dioda nie musi być malutka, migacz jest
daleko od głównego oswietlenia - da się to tak zrobić, żeby
było dobrze widoczne.

Data: 2013-04-25 04:47:45
Autor: Iguan_007
Genialny pomysł - migacz na rower.
Rmikke

Po ciemku trudniej zauważyć wyciągniętą rękę. Fajnie by było,
gdyby ta ręka migała. Dioda nie musi być malutka, migacz jest Ale powiedzmy sobie szczerze, po ciemku raczej nie bedziesz ryzykowal skretu tuz przed samochodem. Niezaleznie czy masz takie swiatelko na rece czy nie. Przynajmiej ja w nocy zastanowilbym sie powaznie nad takim manewrem. Nawet jadac na wprost w nocy poza miastem, zjezdzam blisko krawedzi jesli widze ze cos za mna jedzie. nigdy nie wiesz czy kierowca Cie widzi, nawet jesli masz oswietlony rower. Bardzo sie staram, ale nie widze zadnej "wartosci dodanej" z tego urzadzenia. Pozdrawiam,  Iguan  -
Iguan007  Sezon caly rok:  http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia  --

Data: 2013-04-25 05:06:35
Autor: rmikke
Genialny pomysł - migacz na rower.
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 13:47:45 UTC+2 użytkownik Iguan_007 napisał:
Rmikke

>Po ciemku trudniej zauważyć wyciągniętą rękę. Fajnie by było, gdyby ta ręka migała. Dioda nie musi być malutka, migacz jest Ale powiedzmy sobie szczerze, po ciemku raczej nie bedziesz ryzykowal skretu tuz przed samochodem. Niezaleznie czy masz takie swiatelko na rece czy nie. Przynajmiej ja w nocy zastanowilbym sie powaznie nad takim manewrem. Nawet jadac na wprost w nocy poza miastem, zjezdzam blisko krawedzi jesli widze ze cos za mna jedzie. nigdy nie wiesz czy kierowca Cie widzi, nawet jesli masz oswietlony rower. Bardzo sie staram, ale nie widze zadnej "wartosci dodanej" z tego urzadzenia.

Ja tam najpierw wyciągam łapę, następnie sprawdzam reakcję kierowcy
i dopiero skrecam. Liczę na lepszą reakcję, jak tę łapę będzie widać...

Genialny pomysł - migacz na rower.