Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..

Data: 2011-11-19 00:57:36
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..
Im bardziej się go podwyższa, tym większe prawdopodobieństwo, że
przyszli emeryci wymrą zanim dostaną emeryturę i dzięki temu będzie
można obniżyć składki emerytalne płacone przez młodych Polaków, co
zwiększy ich siłę nabywczą i rozrusza gospodarkę.. Pokolenia
peerelowskie gówno pracowały ("czy się stoi, czy się leży...") to
powinny teraz dostać świadczenia emerytalne proporcjonalne do swojej
pracy, czyli również gówniane...

Data: 2011-11-19 10:11:30
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 19 listopad 2011 09:57:

[...]

Ty też kiedyś będziesz emerytem i być może spotkasz się ze stwierdzeniem jakiegoś młodego, nieopierzonego: "Kiedyś to ludzie gówno pracowali, pracujemy teraz my i należy podnieść wiek emerytalny do setki, aby nikt a przynajmniej jakiś promil mógł pobierać emeryturę". :-)

Data: 2011-11-19 01:18:51
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..
Marek Czaplicki napisał(a):

Ty te� kiedy� b�dziesz emerytem

Nie sądzę, żebym dożył wieku emerytalnego.. Ale nawet jeśli do tego
dojdzie, to będę miał już ponad 70 lat, będę stary, śmierdzący,
niedomagający i brzydki... Mam nadzieję, że wtedy chrześcijaństwo
przejdzie do historii razem ze swoją chorobliwą afirmacją życia, a
eutanazja będzie już całkowicie legalna, to chętnie się jej poddam..

Data: 2011-11-19 11:11:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:ddfa5f72-fbfc-4025-b115-95d24c97c3cbgi1g2000vbb.googlegroups.com...
Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

======================================

Czy ja coś przegapiłem? to, według ciebie, na emeryturę będzie się przechodzić w wieku ponad 70 lat? To jakaś nowość. Możesz powiedzieć, skąd uzyskałeś tę informację?

Data: 2011-11-19 02:20:57
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys� z tym podwy�szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

Czy ja co� przegapi�em? to, wed�ug ciebie, na emerytur� b�dzie si�
przechodziďż˝ w wieku ponad 70 lat?

A w którym kierunku to będzie według ciebie szło?.. W odwrotnym?..
Ludzi na świecie coraz więcej, coraz więcej mord do wykarmienia i
coraz mniej zasobów do podziału...

Data: 2011-11-19 11:31:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:7d777cf3-5db2-4e1f-a728-a88b3a1925b1c4g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

=============================

Ile masz lat?

Data: 2011-11-19 02:34:57
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys? z tym podwy?szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

Ile masz lat?

27

Data: 2011-11-19 11:39:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:d00a23f9-a3c7-4cd4-bac2-9f9c6548d388m19g2000yqh.googlegroups.com...
Bogdan Idzikowski napisał(a):

Ile masz lat?

27

================================

Toś nieopierzony kurczak. Nie znasz życia i twoje opinie są bezwartościowe.

Data: 2011-11-19 02:46:55
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys? z tym podwy?szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

To� nieopierzony kurczak. Nie znasz �ycia i twoje opinie s� bezwarto�ciowe.

A to z kolei jest dyskryminacja ze względu na wiek.. Niewykluczone, że
w przyszłości moje opinie ulegną radykalnej zmianie.. Natomiast teraz
twierdzę, że jeśli już mamy być jebani, to wszyscy SOLIDARNIE (bardzo
lubicie to słowo), a nie jedni kosztem drugich jak teraz... Mam wieku
przyjaciół w Polsce w moim wieku, których szanse na otrzymywanie
emerytury w twojej wysokości już dziś są całkowicie zerowe o czym
przesądzają obiektywne czynniki ekonomiczne i demograficzne...
Dlaczego więc zmusza się ich do oddawania pieniędzy na sponsorowanie
emerytur twojemu pokoleniu?.. Nie uważasz, że to niesprawiedliwe?.. Po
was choćby potop?..

Data: 2011-11-19 12:19:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:d80befeb-3b5a-4989-8b52-3b75b6ec82c9e15g2000vba.googlegroups.com...
[...]

===============================

Dyskusja z tobą na ten temat jest bezcelowa. Brak ci doświadczenia życiowego. Twoje opinie są powierzchowne i wynikają z niekompetencji, niewiedzy, nieuctwa, itd...

Data: 2011-11-19 17:26:47
Autor: MAG
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Dyskusja z tobą na ten temat jest bezcelowa. Brak ci doświadczenia życiowego. Twoje opinie są powierzchowne i wynikają z niekompetencji, niewiedzy, nieuctwa, itd...

Jestem tu nowa, trudno więc oceniać całokształt. Ale z tego, co dotąd wyczytałam, gadka Tzvy ma więcej sensu niż Twoja. Może zamiast gawędzić o doświadczeniu, o samym fakcie jego posiadania, podzielisz się nim i powiesz coś konstruktywnego zamiast przysrywać młodzieży?

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2011-11-19 17:49:14
Autor: boukun

Użytkownik "MAG" <mag27@nie_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja8lch$9g9$2news.onet.pl...
[...]

Rzecznik policji?
A chociaż ładna jesteś?

boukun

Data: 2011-11-19 18:11:35
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A któż ci broni dyskutować z Tzva?
A czym ja miałbym się z nim dzielić? O teraz jest Żydem i ma inne doświadczenia.
Ja pozostałem Polakiem i nie interesują mnie jego, żydowskie doświadczenia. Wystarczą mi swoje - polskie.

Data: 2011-11-19 16:16:42
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zapominasz, że te starzejace się pokolenia tez musiały kiedyś łożyć na jeszcze starsze.
Ten model systemu emerytalnego nie powstał dzisiaj. Minione pokolenia pozostawiła po sobie infrastrukturę, którą budowały kosztem wyrzeczeń. I co najważniejsze pracując zabierano im część wynagrodzenia na renty i emerytury. A że poszło się to jebać (to jednak jedno z twoich ulubionych określeń) nie wiadomo gdzie, to już inna sprawa. Oniu moga powiedzieć, że dzisięciolecia oszczedzali (z przymusu) na swoje emerytury.
Głownym problem świata i młodych, to nie emerytury starszych pokoleń, to niesprawiedliwości i niesprawność systemów gospodarczych państw zachodnich w tym i Polski. Ktoś ustawicznie i coraz bardziej wysysa z państw krociowe sumy nie dając wiele w zamian. Niedługo państwa nie będą miały nie tylko na renty i emerytury, ale nawet nie będą miały sie za co bronić gdyby doszło do konfliktu zbrojnego.
Budżet panstwa polskiego jest ciagle napięty w skutek wielu patologii jakie wystepują w Polsce. Młodym jeśli by nawet ani złotówki nie musieli płacić na renty i emerytury to i tak nic to nie zmieni, bowiem "odkurzacze" i tak zagospodaruja tę forse jaka by byla przez to zaoszczędzona. Wzrosły by natychmiast inne wydatki i idące za tym podatki tłumione teraz z braku forsy.
Po prostu mamy takie chujowe państwo gdzie nawet kler domaga się juz teraz oficjalnego podłączenia do państwej kasy. Zresztą już się popodłanczał na sto różnych sposobów.

sofu

Data: 2011-11-19 13:24:00
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 19 listopad 2011 10:18:

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

To jest tylko Twoja prywatna sprawa co chcesz zrobić ze swoim życiem. Nie sądzę aby większość ludzi podpisała się pod tym. Eutanazji możesz dokonać już teraz. Jeżdżą przecież pociągi, wysokich budynków nie brakuje. Po co Ci czekać na to aż nie będziesz miał sił na dokonanie tego aktu samodzielnie? Poza tym uważam że przy Twoim podejściu i wypowiedziach chcesz po prostu zdobyć uznanie jako ktoś, kto ma "oryginalne" poglądy. Nie są wcale oryginalne. Już w starożytnej Grecji chyba postulowano aby starych i steranych zrzucać z jakiejś wysokiej skały. :-)

Data: 2011-11-19 17:31:03
Autor: MAG

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Ej, należy się wdzięczność koledze za patriotyczną postawę i chęć odciążenia systemu. Jak się takich więcej zbierze, to emerytury wzrosną.
Kurczę... wiem że to takie trochę gorzkie... :-(

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2011-11-19 18:03:42
Autor: Marek Czaplicki
MAG pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 19 listopad 2011 17:31:
[...]

Jakiekolwiek by nie było świadczy tylko o mentalności. Zmiana systemu emerytalnego o czym mówił premier w expose nie jest zmianą wynikłą z jakiejkolwiek ideologii. Wymuszą ją samo życie gospodarcze i chęć zmniejszenia obciążenia finansów publicznych. Może być też zapowiedzią gospodarki XXI wieku, opartej na wiedzy kiedy to ogromne doświadczenie życiowe i wiedza praktyczna ludzi w wieku 50+ będzie z chęcią wykorzystywana przez pracodawców, z korzyścią dla wszystkich pokoleń. Kiedyś ludzie jak chcieli aby coś było zrobione to musieli zakasać rękawy i sami to zrobić. Obecnie są od tego maszyny, nie goła siła fizyczna. :-)

Data: 2011-11-19 10:16:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-19 09:57, Tzva Adonai pisze:
  Pokolenia
peerelowskie gówno pracowały ("czy się stoi, czy się leży...") to
powinny teraz dostać świadczenia emerytalne proporcjonalne do swojej
pracy, czyli rĂłwnieĹź gĂłwniane...

Dzisiaj jest z tym jeszcze gorzej. Młodzi Polacy harują jak konie na zagraniczne łajzy i krajowych wyzyskiwaczy, a ich sytuacja materialna wcale nie jest ani nie będzie na emeryturze lepsza od "PRLczykow".. O ile oczywiście mimo tej coraz cięższej pracy i  ciągle podwyĹźszanego wieku emerytalnego - doĹźyją.

Data: 2011-11-19 02:43:27
Autor: Antenka
On 19 Lis, 10:16, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

zagraniczne łajzy i krajowych wyzyskiwaczy, a ich sytuacja materialna
wcale nie jest ani nie będzie na emeryturze lepsza od "PRLczykow".. O
ile oczywiście mimo tej coraz cięższej pracy i  ciągle podwyższanego
wieku emerytalnego - dożyją.

Polacy od dziesięcioleci mają gówno z odkładanych składek, bo te są
przeznaczane na  spłatę gigantycznego długu zafundowanego im  przez
PyeReLowskich dygnitarzy, a potem przez niewyżarte mordy kolejnych żyd-
masońskich rządów, bandytów i złodziei! :-E

Antenka

Data: 2011-11-19 11:08:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ja7s18$b4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Podaj mi proszę, w jaki sposób jest ciągle podwyższany wiek emerytalny? Skąd masz takie wiadomości? Czy my czegoś nie wiemy, o czym ty wiesz? Podziel się tą sensacyjną wiadomością.

Data: 2011-11-19 10:20:47
Autor: Alex

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:867556b2-3cce-4f59-9d3d-6b148f7ab22ft16g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Prosty pomysł.
Oddać z podatkowymi odsetkami karnymi składki dzisiejszym emerytom.
Problem rozwiązany.
Ale nie dla obleśnych, nazistowskich złodziei, nieprawdaż?

Alex

Data: 2011-11-19 01:28:47
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys� z tym podwy�szaniem wieku emerytalnego..
Alex napisał(a):

Odda� z podatkowymi odsetkami karnymi sk�adki dzisiejszym emerytom.
Problem rozwi�zany.
Ale nie dla oble�nych, nazistowskich z�odziei, nieprawda�?

To byłby jedyny uczciwy sposób rozwiązania tego problemu, tyle że nikt
na to nie pójdzie, ani emeryci, którzy dostaliby grosze, ani rząd, na
którego ci emeryci (obecni i przyszli) głosują.. Dla rządu lepiej
utrzymywać przy życiu fikcję "solidarności pokoleń" i zmuszać
pracujących Polaków do łożenia na emerytów...

Data: 2011-11-19 11:13:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:5cd8cb95-58f1-4dfc-836b-d7c448561999m7g2000vbc.googlegroups.com...
Alex napisał(a):

[...]

=======================================

To bądź taki szlachetny i nie uczetnicz w tej fikcji. Gdy przyjdzie czas na przejście na emeryturę, zrezygnuj z niej.

Data: 2011-11-19 02:24:18
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys� z tym podwy�szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

To bądź taki szlachetny i nie uczetnicz w tej fikcji

Ja już dawno się z tej fikcji wypisałem, opuszczając Polskę... O
emeryturze nie myślę, a wszystkie zaoszczędzone pieniądze
zainwestowałem ostatnio w kupno domu, przewidując, że mogą one
zamienić się w bezwartościowy papier na skutek zapaści na rynkach
finansowych.... Ty też nie musisz wspierać tej fikcji, decydując się
na pracę na tzw. umowach śmieciowych...

Data: 2011-11-19 11:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:aa76b8fb-0bdb-4c91-9242-0a7fe23aef60x7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Synku, ja już jestem na emeryturze (od września tego roku).
Nie mieszkasz w Polsce, to po kiego grzyba mieszasz w naszym kociołku. Mieszaj tam, gdzie mieszkasz, a od nas odstusunkuj się. Przynajmniej, takie jest MOJE zdanie.

Data: 2011-11-19 02:43:48
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys? z tym podwy?szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nie mieszkasz w Polsce, to po kiego grzyba mieszasz w naszym kocio�ku.

To jest dyskryminacja ze względu na miejsce zamieszkania... ;}..
Jestem Polakiem w jakimś tam sensie, większą część życia spędziłem w
Polsce, więc mam prawo do wypowiadania się na temat polskich spraw,
niezależnie od tego, gdzie aktualnie przebywam...

Data: 2011-11-19 11:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:50243620-5f6d-4b61-9e41-9ac01d0a926ch42g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

==================================

Można cię porównać do wałacha w stadzie ogierów. Masz podobne możliwości.
No i wyjaśnij: w jakim tam sensie jesteś Polakiem?
Według mnie jest się Polakiem lub nie.

ps. chyba powinieneś zmienić jeden szczegół kodowania:
z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable"
na "Content-Transfer-Encoding: 8bit"

Data: 2011-11-19 13:37:11
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 19 listopad 2011 11:43:

[...]

Trzeba więc zaprosić na grupę jakiegoś Eskimosa, gdy będzie mowa o akcji zimowego odśnieżania. :-)

Data: 2011-11-19 16:20:13
Autor: sofu
[...]

-- -- -- --

Jakim Polakiem? Przeciez ciągłe o Polakach mówisz wy i to czesto w bardzo obraźliwym tonie.
Przestaleś być Polakiem już dawno o ile nim kiedykolwiek byłeś?

sofu

Data: 2011-11-19 12:21:48
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Z tym, że pokolenia PRL-u w większości już są na emeryturze i mają wysoką emeryturę i dobre zdrowie...
Popatrz na grupę...
Tylko biedny Panslav nie doczekał...

boukun

Data: 2011-11-19 03:55:27
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..
boukun napisał(a):

Z tym, �e pokolenia PRL-u w wi�kszo�ci ju� s� na emeryturze i maj� wysok�
emeryturďż˝ i dobre zdrowie...

No to trzeba im te emerytury ukrócić w taki sposób, żeby odpowiadały
faktycznej wielkości składek (w realnej wartości, uwzględniające
inflację i koszty) jakie płacili w okresie PRL... Według ostatnich
obliczeń Centrum Adama Smitha średnia emerytura pracownika doby PRL
powinna dziś wynosić około 470 zł miesięcznie, bo faktycznie taki
"majątek" został "ciężko" wypracowany przez tych ludzi... Ty też
pewnie tak "ciężko" pracowałeś w PRL, że pewnie jeszcze mnie
przeżyjesz, choć jestem od ciebie młodszy o co najmniej 20 lat..

Data: 2011-11-19 13:38:53
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:6e135660-c233-4490-8930-bf44f13ad7d814g2000yqo.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Jak chcesz to zrobić w przypadku Jaruzelskiego, Kiszczaka i innej SBecji czy politrukach?

boukun

Data: 2011-11-19 15:51:42
Autor: obserwatore
Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a): Im bardziej się go podwyższa, tym większe prawdopodobieństwo, że
[...]

A co  winni sa  ludzie ktorych zmuszono PRZEMOCA do zycia w systemie
komunistycznym? Teraz pajac Tusk chce ich wyslac na smietnik historii? A co ten cwaniaczek robil przez 4 lata?

Oczywiscie nie tylko on jest winien obecnej sytuacji. Cala postkomuna i tzw.
opozycjonisci wyselekcjonowani przez bezpieke - tez jest winna.

To co teraz robi ten facet wybrany na premiera, to sa dzialania pozorowane i
pod publiczke z UE. On tylko gra pod nich i pod siebie. Nariozrabia jak szalony zajac, a pozniej ten burdel zostawi i ustawi sie tam gdzie moze nadal beda konfitury. I gowno mu naiwni pelowcy i inni frajerzy
zrobicie. Beda mogli mu najwyzej nadmuchac, skoro takiego sobie wybrali i placic do
ostatniej kropli krwi za glupote:))

Ps. eutanazja to mozesz sobie juz zrobic. Po co masz sie tak ze soba meczyc?

Moz

Data: 2011-11-19 16:55:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja8jae$2vm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zamknij japę półgłówku!

BomBel

Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..