Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..

Data: 2011-11-19 10:20:47
Autor: Alex
Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:867556b2-3cce-4f59-9d3d-6b148f7ab22ft16g2000vba.googlegroups.com...
Im bardziej się go podwyższa, tym większe prawdopodobieństwo, że
przyszli emeryci wymrą zanim dostaną emeryturę i dzięki temu będzie
można obniżyć składki emerytalne płacone przez młodych Polaków, co
zwiększy ich siłę nabywczą i rozrusza gospodarkę.. Pokolenia
peerelowskie gówno pracowały ("czy się stoi, czy się leży...") to
powinny teraz dostać świadczenia emerytalne proporcjonalne do swojej
pracy, czyli również gówniane...

Prosty pomysł.
Oddać z podatkowymi odsetkami karnymi składki dzisiejszym emerytom.
Problem rozwiązany.
Ale nie dla obleśnych, nazistowskich złodziei, nieprawdaż?

Alex

Data: 2011-11-19 01:28:47
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys� z tym podwy�szaniem wieku emerytalnego..
Alex napisał(a):

Odda� z podatkowymi odsetkami karnymi sk�adki dzisiejszym emerytom.
Problem rozwi�zany.
Ale nie dla oble�nych, nazistowskich z�odziei, nieprawda�?

To byłby jedyny uczciwy sposób rozwiązania tego problemu, tyle że nikt
na to nie pójdzie, ani emeryci, którzy dostaliby grosze, ani rząd, na
którego ci emeryci (obecni i przyszli) głosują.. Dla rządu lepiej
utrzymywać przy życiu fikcję "solidarności pokoleń" i zmuszać
pracujących Polaków do łożenia na emerytów...

Data: 2011-11-19 11:13:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:5cd8cb95-58f1-4dfc-836b-d7c448561999m7g2000vbc.googlegroups.com...
Alex napisał(a):

[...]

=======================================

To bądź taki szlachetny i nie uczetnicz w tej fikcji. Gdy przyjdzie czas na przejście na emeryturę, zrezygnuj z niej.

Data: 2011-11-19 02:24:18
Autor: Tzva Adonai
Bogdan Idzikowski napisał(a):

To bądź taki szlachetny i nie uczetnicz w tej fikcji

Ja już dawno się z tej fikcji wypisałem, opuszczając Polskę... O
emeryturze nie myślę, a wszystkie zaoszczędzone pieniądze
zainwestowałem ostatnio w kupno domu, przewidując, że mogą one
zamienić się w bezwartościowy papier na skutek zapaści na rynkach
finansowych.... Ty też nie musisz wspierać tej fikcji, decydując się
na pracę na tzw. umowach śmieciowych...

Data: 2011-11-19 11:35:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:aa76b8fb-0bdb-4c91-9242-0a7fe23aef60x7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Synku, ja już jestem na emeryturze (od września tego roku).
Nie mieszkasz w Polsce, to po kiego grzyba mieszasz w naszym kociołku. Mieszaj tam, gdzie mieszkasz, a od nas odstusunkuj się. Przynajmniej, takie jest MOJE zdanie.

Data: 2011-11-19 02:43:48
Autor: Tzva Adonai
Genialny pomys? z tym podwy?szaniem wieku emerytalnego..
Bogdan Idzikowski napisał(a):

Nie mieszkasz w Polsce, to po kiego grzyba mieszasz w naszym kocio�ku.

To jest dyskryminacja ze względu na miejsce zamieszkania... ;}..
Jestem Polakiem w jakimś tam sensie, większą część życia spędziłem w
Polsce, więc mam prawo do wypowiadania się na temat polskich spraw,
niezależnie od tego, gdzie aktualnie przebywam...

Data: 2011-11-19 11:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:50243620-5f6d-4b61-9e41-9ac01d0a926ch42g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

==================================

Można cię porównać do wałacha w stadzie ogierów. Masz podobne możliwości.
No i wyjaśnij: w jakim tam sensie jesteś Polakiem?
Według mnie jest się Polakiem lub nie.

ps. chyba powinieneś zmienić jeden szczegół kodowania:
z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable"
na "Content-Transfer-Encoding: 8bit"

Data: 2011-11-19 13:37:11
Autor: Marek Czaplicki
Tzva Adonai pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 19 listopad 2011 11:43:

[...]

Trzeba więc zaprosić na grupę jakiegoś Eskimosa, gdy będzie mowa o akcji zimowego odśnieżania. :-)

Data: 2011-11-19 16:20:13
Autor: sofu
[...]

Jakim Polakiem? Przeciez ciągłe o Polakach mówisz wy i to czesto w bardzo obraźliwym tonie.
Przestaleś być Polakiem już dawno o ile nim kiedykolwiek byłeś?

sofu

Genialny pomysł z tym podwyższaniem wieku emerytalnego..