Genialny system naliczania o płat za połączenia w simplusie

Data: 2009-12-04 13:28:52
Autor: J.F.
Genialny system naliczania o płat za połączenia w simplusie
Użytkownik "Shadow" <shadow6____@vp.pl> napisał
Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo
wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to
dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się
okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o
24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu
miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta
kilkadziesiąt złotych!

Ale to raczej nie sa promocje.

To moze byc transmisja danych, roaming zagraniczny, moze rozmowca w dniu przenosin do Play. itp - pare mozliwosc zejscia na minus bylo.

A wtedy na dwoje babka wrozyla - jedni sie uciesza ze im operator pozwoli zaplacic i pozniej uregulowac, inni powiedza ze nie po to maja prepaida zeby doplacac.
Tak czy inaczej operator sie bardzo ucieszy ze moze sobie zalegle pieniadze odebrac.
A klient .. no coz, albo wplaca, albo traci numer :-)

J.

Genialny system naliczania o płat za połączenia w simplusie