Data: 2009-12-06 11:08:46 | |
Autor: X | |
Genialny system naliczania opłat za połącz enia w simplusie | |
Użytkownik Shadow napisał:
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :pLudzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te znikające pieniądze z konta napewno do was wrócą. Napiszcie maila na bok@plus.pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po sprawie. Cierpliwości! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w zegarku. Każdy operator na świecie ma różne problemy w różnym czasie. |
|
Data: 2009-12-06 16:39:49 | |
Autor: dizel | |
Genialny system naliczania op³at za po³¹czenia w simplusie | |
On Sun, 06 Dec 2009 11:08:46 +0100, X <konsultant@gazeta.pl> wrote:
Ludzie, trzeba poczekaæ bo maj± problemy z platform± billingow±. Te znikaj±ce pieni±dze z konta napewno do was wróc±. Napiszcie maila na bok@plus.pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie uby³o, i po sprawie. Cierpliwo¶ci! Nie wszystko chodzi przez ca³e wieki jak w zegarku. Ka¿dy operator na ¶wiecie ma ró¿ne problemy w ró¿nym czasie. Tak tylko ¿e w simplusie/mixie ju¿ od kilku lat s± te same problemy i dalej plus nie mo¿e sobie z tym poradziæ, byæ mo¿e jest to celowe, jednemu zniknie tyle ¿e siê nawet nie zorientuje i nie bêdzie sk³ada³ reklamacji ¿adnych. Ty by¶ siê nie wkurzy³ jak by ci wyzerowali konto albo co gorsza zminusowali a telefon ci jest potrzebny?? Zanim rozpatrz± reklamacje trochê czasu minie. |
|
Data: 2009-12-17 03:23:05 | |
Autor: Shadow | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
X napisał(a):
Ludzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te No do mnie jakoś do dzisiaj nie wróciły.... :/ |