Data: 2009-12-04 09:41:35 | |
Autor: Shadow | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p
Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu Plusa? |
|
Data: 2009-12-04 10:08:15 | |
Autor: Paweł G±ska | |
Genialny system naliczania opłat za poł ±czenia w simplusie | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Shadow z dnia: 2009-12-04 09:41: Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bezhehehe, każdy op ma swoje "numery" kiedy¶ pisałem jak ERA okrada konta blueconnect, po dobrze ponad 3 miesi±cach wróciło do "normy", boa odpisywała, że jest ok, a kasa znikała, za jaki¶ czas wracała, potem znowu znikała i tak "w koło macieju" najlepsze numery były jak kasa znikała do stanu ujemnego (blueconnect starter), ERA blokowała kartę, bo jest stan ujemny, trzeba było doładować (z przedłużeniem konta) i ... za jaki¶ czas wracała kasa z ERY... taki sprytny system jak wyrwać więcej kasy od klienta :D -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-12-04 10:10:34 | |
Autor: ŁW | |
Genialny system naliczania opłat za poł ±czenia w simplusie | |
W dniu 2009-12-04 09:41, Shadow pisze:
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, Witam, Ja kilka dni temu straciłem z konta 30 zł, za spraw± Ľle naliczonego pakietu (przydzielili mi 0 SMS-ów zamiast 600 co bylo widoczne pod *121#), jednak "babka" pod 2601 5 minut upierała się , że s± to pieni±dze pobrane za poł±czenia wykonane "kiedy¶ tam", za które opłata nie została pobrana. Poza tym stwierdziłem, że je¶li pieni±dze s± naliczane z tak dużym opóĽnieniem, to mam prawo s±dzić, że jestem okradany w biały dzień. Kiedy zaż±dałem bilingu i powiedziałem, że na piechote policzyłbym to w 2 minuty bez kalkulatora, usłyszałem, że biling kosztuje 30,50zł... "Lider technologiczny" nie posiada w swojej ofercie bilingu online! Strach pomy¶leć ile tam jeszcze drobnych kwot zniknęło. |
|
Data: 2009-12-04 12:44:16 | |
Autor: pete | |
Genialny system naliczania opłat za poł ±czenia w simplusie | |
a na jakiejs samoobsludze nie masz billingu? nawet w heyah mam taka opcje
|
|
Data: 2010-01-04 17:28:47 | |
Autor: ztomasz | |
Genialny system naliczania opłat za poł ±czenia w simplusie | |
pete pisze:
a na jakiejs samoobsludze nie masz billingu? nawet w heyah mam taka opcje Nie w plusie. Lider nie ma i nie bedzie miec. Poza tym znikanie tam jest bardzo czeste. -- Tomasz Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każd± transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE= |
|
Data: 2009-12-04 13:28:52 | |
Autor: J.F. | |
Genialny system naliczania o płat za połączenia w simplusie | |
Użytkownik "Shadow" <shadow6____@vp.pl> napisał
Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo Ale to raczej nie sa promocje. To moze byc transmisja danych, roaming zagraniczny, moze rozmowca w dniu przenosin do Play. itp - pare mozliwosc zejscia na minus bylo. A wtedy na dwoje babka wrozyla - jedni sie uciesza ze im operator pozwoli zaplacic i pozniej uregulowac, inni powiedza ze nie po to maja prepaida zeby doplacac. Tak czy inaczej operator sie bardzo ucieszy ze moze sobie zalegle pieniadze odebrac. A klient .. no coz, albo wplaca, albo traci numer :-) J. |
|
Data: 2009-12-04 15:04:08 | |
Autor: Darek | |
Genialny system naliczania opłat za poł±czenia w simplusie | |
Plus a? Ja mialem taka sytuacje z Simplusem we wrzesniu br. Tylko znikajace kwoty byly znacznie mniejsze tzn. zjadalo mi co kilka dni ok.20-40 gr. Lacznie przez 2 tyg. byla to kwota ok.1,5 zl Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu (czekanie na rozmowe 40 min!). Odpowiedzieli mi na pismie, zebym podal szczegolowo na pismie w ciagu 7 dni czas kiedy to sie stalo (a przeciez podawalem telefonicznie). Nie podalem tylko zrezygnowalem z ich uslug. Telefon sluzyl tylko do korzystania z netu (pakiety internetowe), wykluczam przypadkowe polaczenia i smsy (brak w rejestrze). Pozostaje mi tylko taka wersja, ze w Polkomtelu pracuja zlodziejaszkowie. Chyba, ze sa jeszcze za cos jakies oplaty, o ktorych nie wiem? -- |
|
Data: 2009-12-05 09:12:13 | |
Autor: poreba | |
Genialny system naliczania opłat za poł±czenia w simplusie | |
Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:04:08 +0000 (UTC), Darek napisał(a):
Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu (czekanie na rozmowe 40 min!).A tak BTW. Zdarza mi się dzwonić do BOKów W3 i w Plusie czekam zdecydowanie najdłużej. Rzadko kiedy udało mi się dost±pić zaszystu kontaktu z białkowym przed odczekaniem 15min. W Erze i Orangu - rzadko dłużej niż 5 min. Czy operatorzy musz± publikować ¶rednie czasy oczekiwania na konsultanta /czy kto¶ inny to robi?/ -- pozdro poreba |
|
Data: 2009-12-05 12:55:46 | |
Autor: dizel | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
On Fri, 04 Dec 2009 09:41:35 +0100, Shadow <shadow6____@vp.pl> wrote:
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez wykonywania poł±czeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) s± to prawdopodobnie zaległe doci±żenia konta w wyniku wykonywanych poł±czeń, za które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijaj±c fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniaj±c też ceny promocyjne, to dziwi mnie w ogóle, że dopuszczaj± tak± ewentualno¶ć. Nawet je¶li by się okazało, że istotnie to jest przyczyn± nagłego uszczuplenia konta (ale aż o 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu miesi±cach nagle niespodziewanie wyrównaj± sobie i zeżre mi z konta kilkadziesi±t złotych! Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :p To już się nudne z tym simplusem staje, od kilku lat nie radz± sobie z tym, przenosz± ludzi z jednej platformy na drug± i tak dalej nic nie działa. Między innymi dlatego już dawno pożegnałem się z simplusem. Tutaj o problemach: http://telepolis.pl/news.php?id=16653 |
|
Data: 2009-12-06 11:08:46 | |
Autor: X | |
Genialny system naliczania opłat za połącz enia w simplusie | |
Użytkownik Shadow napisał:
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało, że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też macie tak fajnie? :pLudzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te znikające pieniądze z konta napewno do was wrócą. Napiszcie maila na bok@plus.pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po sprawie. Cierpliwości! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w zegarku. Każdy operator na świecie ma różne problemy w różnym czasie. |
|
Data: 2009-12-06 16:39:49 | |
Autor: dizel | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
On Sun, 06 Dec 2009 11:08:46 +0100, X <konsultant@gazeta.pl> wrote:
Ludzie, trzeba poczekać bo maj± problemy z platform± billingow±. Te znikaj±ce pieni±dze z konta napewno do was wróc±. Napiszcie maila na bok@plus.pl ile kasy z jakiego numeru w jakim okresie ubyło, i po sprawie. Cierpliwo¶ci! Nie wszystko chodzi przez całe wieki jak w zegarku. Każdy operator na ¶wiecie ma różne problemy w różnym czasie. Tak tylko że w simplusie/mixie już od kilku lat s± te same problemy i dalej plus nie może sobie z tym poradzić, być może jest to celowe, jednemu zniknie tyle że się nawet nie zorientuje i nie będzie składał reklamacji żadnych. Ty by¶ się nie wkurzył jak by ci wyzerowali konto albo co gorsza zminusowali a telefon ci jest potrzebny?? Zanim rozpatrz± reklamacje trochę czasu minie. |
|
Data: 2009-12-17 03:23:05 | |
Autor: Shadow | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
X napisał(a):
Ludzie, trzeba poczekać bo mają problemy z platformą billingową. Te No do mnie jakoś do dzisiaj nie wróciły.... :/ |
|
Data: 2009-12-06 13:56:40 | |
Autor: William Bonawentura | |
Genialny system naliczania o płat za połączenia w simplusie | |
Użytkownik "Shadow" <shadow6____@vp.pl> napisał w wiadomości news:hfahvu$oha$1news.onet.pl...
Mi kiedyś zniknęło 24zł. Telefonicznie dostałem insformację, że dnia X wykonałem rozmowę na ileśtam minut z numerem rozpoczynającym się od cyfr Y. Koleżanka do której pasował początek numeru potwierdziła mi, że nie miała ode mnie w tym dniu rozmowy, złożyłem, reklamację, dostałem zwrot kwoty. |