Genialny system naliczania opłat za poł ączenia w simplusie

Data: 2009-12-04 10:08:15
Autor: Paweł Gąska
Genialny system naliczania opłat za poł ączenia w simplusie
Witam,

W odpowiedzi na maila od Shadow
z dnia: 2009-12-04 09:41:
Doładowałem sobie konto w simplusie za 30 zł. Po dwóch dniach, bez
wykonywania połączeń, z konta znikło ok. 24 zł. :-O Napisałem maila
do BOK i w odpowiedzi dostałem, cytuję: "(...) są to prawdopodobnie
zaległe dociążenia konta w wyniku wykonywanych połączeń, za które nie
została jeszcze pobrana opłata.". (!!!) Pomijając fakt, że w moim
przypadku jest to bardzo mało prawdopodobne, bo wiem kiedy za ile
dzwonię/sms'uję uwzględniając też ceny promocyjne, to dziwi mnie w
ogóle, że dopuszczają taką ewentualność. Nawet jeśli by się okazało,
że istotnie to jest przyczyną nagłego uszczuplenia konta (ale aż o 24zł?!!!), no to ja dziękuję za takie promocje, że po
kilku/kilkunastu miesiącach nagle niespodziewanie wyrównają sobie i
zeżre mi z konta kilkadziesiąt złotych! Czy w innych sieciach też
macie tak fajnie? :p

Ktoś może już się spotkał z takim zdarzeniem i podobną reakcją BOKu
Plusa?
hehehe, każdy op ma swoje "numery" kiedyś pisałem jak ERA okrada konta
blueconnect, po dobrze ponad 3 miesiącach wróciło do "normy", boa odpisywała, że jest ok, a kasa znikała, za jakiś czas wracała, potem znowu znikała i tak "w koło macieju"

najlepsze numery były jak kasa znikała do stanu ujemnego (blueconnect starter), ERA blokowała kartę, bo jest stan ujemny, trzeba było doładować (z przedłużeniem konta) i ... za jakiś czas wracała kasa z ERY... taki sprytny system jak wyrwać więcej kasy od klienta :D

Paweł

Genialny system naliczania opłat za poł ączenia w simplusie