Data: 2009-12-04 15:04:08 | |
Autor: Darek | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
Plus a? Ja mialem taka sytuacje z Simplusem we wrzesniu br. Tylko znikajace kwoty byly znacznie mniejsze tzn. zjadalo mi co kilka dni ok.20-40 gr. Lacznie przez 2 tyg. byla to kwota ok.1,5 zl Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu (czekanie na rozmowe 40 min!). Odpowiedzieli mi na pismie, zebym podal szczegolowo na pismie w ciagu 7 dni czas kiedy to sie stalo (a przeciez podawalem telefonicznie). Nie podalem tylko zrezygnowalem z ich uslug. Telefon sluzyl tylko do korzystania z netu (pakiety internetowe), wykluczam przypadkowe polaczenia i smsy (brak w rejestrze). Pozostaje mi tylko taka wersja, ze w Polkomtelu pracuja zlodziejaszkowie. Chyba, ze sa jeszcze za cos jakies oplaty, o ktorych nie wiem? -- |
|
Data: 2009-12-05 09:12:13 | |
Autor: poreba | |
Genialny system naliczania opłat za połączenia w simplusie | |
Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:04:08 +0000 (UTC), Darek napisał(a):
Zglosilem to telefonicznie w ich BOKu (czekanie na rozmowe 40 min!).A tak BTW. Zdarza mi się dzwonić do BOKów W3 i w Plusie czekam zdecydowanie najdłużej. Rzadko kiedy udało mi się dostąpić zaszystu kontaktu z białkowym przed odczekaniem 15min. W Erze i Orangu - rzadko dłużej niż 5 min. Czy operatorzy muszą publikować średnie czasy oczekiwania na konsultanta /czy ktoś inny to robi?/ -- pozdro poreba |
|