Geniusz..

Data: 2009-12-15 10:15:20
Autor: Jadrys
Geniusz..

Co zajmuje Tuska gdy ludzie nie mają na węgiel i zamarzają w domach.. Że o powszechnym dostępie do internetu nie wspomnę. Ni mniej ni więcej znalazł sobie zajęcie:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzad-Tuska-szykuje-nam-- prawdziwa-rewolucje,wid,11777591,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-12-15 10:20:47
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 10:15:20 +0100, Jadrys napisał(a):

Co zajmuje Tuska gdy ludzie nie maj± na węgiel i zamarzaj± w domach.. Że o powszechnym dostępie do internetu nie wspomnę. Ni mniej ni więcej znalazł sobie zajęcie:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzad-Tuska-szykuje-nam-- prawdziwa-rewolucje,wid,11777591,wiadomosc_prasa.html

Powolutku zmierzamy do czipików, implantowanych pod skórę... Wtedy lewizna
będzie miała już nas w gar¶ci.
Piotr

Data: 2009-12-15 10:31:45
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 10:20, Piotr pisze:
[...]

Chyba to wszystko w tym kierunku zmierza.. Ale jednak nie ma to nic wspólnego z "lewizn±". Bo jak na razie to nie "lewizna" jeszcze decyduje o kształcie ¶wiata.

Data: 2009-12-15 10:53:55
Autor: sofu
Geniusz..

-- -- -- -- --

--

Misiek, prawie mieszkaniec kruchty, wszedzie widzi lewizne.
Ostatnio odk±d zaczał wachac klej nawet na ksiedza dobrodzieja przy

A wracajac  do kontroli ludzi. To niestety też sie obawiam, ze w koncu beda
nas znakowac jak zwierzeta.
I to bedzie poczatek końca ludzko¶ci. Bedziemy zbiorowskiem niewolników.

sofu

Data: 2009-12-15 13:33:59
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 10:53:55 +0100, sofu napisał(a):

Misiek, prawie mieszkaniec kruchty, wszedzie widzi lewizne.
Ostatnio odk±d zaczał wachac klej nawet na ksiedza dobrodzieja przy
całowaniu w reke tak jako¶ dziwnie spogl±da.

Ty mi sie do buta przylepiłe¶, syfciu...
Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.
Piotr

Data: 2009-12-15 13:53:36
Autor: sofu
Geniusz..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

> całowaniu w reke tak jako¶ dziwnie spogl±da.

Ty mi sie do buta przylepiłe¶, syfciu...
Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Misiek ja jestem tutaj, widocznie ci sie cos innego przykleiło?
Czyzby ksiedzu dobrodziejowi puszczały juz zwieracze?
Nie łaż po kruchtach, zakrystiach i plebaniach, to nie bedzie ci sie nic
przyklejało.

sofu

Data: 2009-12-15 15:30:40
Autor: sofu
Geniusz..

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> Ty mi sie do buta przylepiłe¶, syfciu...
> Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.
> Piotr

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Piotr a jakze! Odk±d go we wszystkie otwory dymał Boukun i jeszcze z tego
film nakrecił (do obejrzenia na YouTube) Piotr przemienił sie w Misia.

sofu

Data: 2009-12-15 18:42:43
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:30:40 +0100, sofu napisał(a):

Piotr a jakze! Odk±d go we wszystkie otwory dymał Boukun i jeszcze z tego
film nakrecił (do obejrzenia na YouTube) Piotr przemienił sie w Misia.

Boszz, wałkunskich produkcji można używac jako broni psychologicznej, he,
he. Nie ja się przemieniłem, tylko ty sobie co¶ tam w główce pozamieniałe¶,
syfciu. Takie psychopatyczne filmy wyraĽnie nie s± na twój słaby umysł,
biedaku. Piotr
Ale teraz już spierdalaj, bo nudzisz.

Data: 2009-12-15 22:02:34
Autor: sofu
Geniusz..

Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:30:40 +0100, sofu napisał(a):
..
Piotr
Ale teraz już spierdalaj, bo nudzisz.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Misiek, tryplu milicyjny tak to mozesz do swoje zonki przemawiac, ty
moherowa cioto.

sofu

Data: 2009-12-15 13:47:07
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 10:53, sofu pisze:
[...]

"Misiek" to Piotr? :-D

Data: 2009-12-15 11:40:55
Autor: cirrus
Geniusz..
[...]

I całe szczę¶cie, bo zabrakłoby nawet dwutlenku węgla i efektu cieplarnianego. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-15 13:49:05
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 11:40, cirrus pisze:
[...]

Przede wszystkim mogłoby zabrakn±ć miłego widoku dla twojego oka Stefan - nędzarzy grzebi±cych w ¶mietnikach.. :-P

Data: 2009-12-15 17:22:09
Autor: cirrus
Geniusz..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hg80k1$v3p$3news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, psuli by obraz powszechnej szczę¶liwo¶ci i siedzieliby w pierdlu.

--
stevep

Data: 2009-12-15 11:50:42
Autor: awe
Geniusz..
Ktora afere chce tym newsem przykryc?. Te czarne okulary to dla Tuska czy Piesiewicza? Niech te buce z PO uspokoja sie, bo za 5 lat beda jeszcze wprowadzac identyfikatory biologiczne albo cholera wie co.

awe

Data: 2009-12-15 13:48:20
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 11:50, awe pisze:
[...]

Tu już chyba nawet nie chodzi o żadna aferę, - facet chce stworzyć pozory że co¶ robi..

Data: 2009-12-15 23:28:39
Autor: awe
Geniusz..

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hg80ij$v3p$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
a moze jest na prowizji. ponad 25 mln dowodow razy 100 zl (teoretycznie) to mozna wykupic wszystkie polskie stocznie. i na cholere to komu jak w PL i tak nie ma prawa...
awe

Data: 2009-12-16 10:31:53
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 23:28, awe pisze:
[...]

Tego tez nie można wykluczyć. Facet jednym ruchem może się ustawić na całe życie.

Data: 2009-12-15 13:29:00
Autor: =he®sk=
Geniusz..
On Tue, 15 Dec 2009 10:15:20 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Co zajmuje Tuska gdy ludzie nie maj± na węgiel i zamarzaj± w domach..

 od kiedy to tusk ma obowiazek rozwozic wegiel po piwnicach?
 moze jeszcze wrzuci za darmoche ? w kozie napali ?
 socjalizm dokonal ogromnego spustoszenia w twojej glowce.

Że o powszechnym dostępie do internetu nie wspomnę.

 od kiedy to tusk ma zapewnic kazdemu dostep do pornostron?
 przypomnij sobie co na temat internetu sadzi prezes pis.

Ni mniej ni więcej znalazł sobie zajęcie:

 i bardzo dobrze. ty bys jak za prl-u wprowadzil obowiazek  meldunkowy i zdawania paszportow po powrocie z wycieczki
 na "zgnily zachod". nie rozumiesz zastanej rzeczywistosci, prawda?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 14:11:23
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 13:29, =he®sk= pisze:
[...]

Marny to przywĂłdca ktĂłry myĹ›li o "katalogowaniu " swoich obywateli podczas gdy oni  umierajÄ… z zimna.

Że o powszechnym dostępie do internetu nie wspomnę.

  od kiedy to tusk ma zapewnic kazdemu dostep do pornostron?
  przypomnij sobie co na temat internetu sadzi prezes pis.

W dzisiejszych czasach priorytetem dobrego rządu powinno być zapewnienie każdemu obywatelowi dostępu do globalnej sieci..

[...]

Rozumiem aĹĽ za dobrze - usilnie starasz siÄ™ usprawiedliwiać nieroba, ktĂłry nie robi nic w kierunku uĹ‚atwienia ĹĽycia swoim rodakom.  Tusk zachowuje siÄ™ jak typowy agent obcych wpĹ‚ywĂłw.

Data: 2009-12-15 14:31:36
Autor: =he®sk=
Geniusz..
On Tue, 15 Dec 2009 14:11:23 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   od kiedy to tusk ma obowiazek rozwozic wegiel po piwnicach?
>   moze jeszcze wrzuci za darmoche ? w kozie napali ?
>   socjalizm dokonal ogromnego spustoszenia w twojej glowce.

Marny to przywódca który my¶li o "katalogowaniu " swoich obywateli

 a niby kto "kataloguje"? twoja wyobraznia...

podczas gdy oni  umieraj± z zimna.

 jasne. juz tyle ofiar tej okrutnej zimy...
 wszechobecna bieda,nasza szkapa, dziewczynka z zapalkami.
 wzorce socjalizmu wciaz tkwia w twojej glowce?
>   od kiedy to tusk ma zapewnic kazdemu dostep do pornostron?
>   przypomnij sobie co na temat internetu sadzi prezes pis.

W dzisiejszych czasach priorytetem dobrego rz±du powinno być zapewnienie każdemu obywatelowi dostępu do globalnej sieci..

za darmoche? kazdemu? KTO za to zaplaci?
>   i bardzo dobrze. ty bys jak za prl-u wprowadzil obowiazek
>   meldunkowy i zdawania paszportow po powrocie z wycieczki
>   na "zgnily zachod". nie rozumiesz zastanej rzeczywistosci, prawda?

Rozumiem aż za dobrze - usilnie starasz się usprawiedliwiać nieroba, który nie robi nic w kierunku ułatwienia życia swoim rodakom.

 czyzby dowody z chipem utrudnialy zycie "rodakom"?  prezes pis nie ma prawa jazdy, konta bankowego - to tez wina tuska?

Tusk zachowuje się jak typowy agent obcych wpływów.

 wymysl cos lepszego zamiast powtarzac jak mamntra prezesa.
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 10:30:41
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 14:31, =he®sk= pisze:
[...]

Marny to przywódca który myśli o "katalogowaniu " swoich obywateli

  a niby kto "kataloguje"? twoja wyobraznia...

Na razie to tylko taki zamiar rzÄ…dzÄ…cych.

podczas gdy oni  umierajÄ… z zimna.

  jasne. juz tyle ofiar tej okrutnej zimy...
  wszechobecna bieda,nasza szkapa, dziewczynka z zapalkami.
  wzorce socjalizmu wciaz tkwia w twojej glowce?

Rozejrzyj się wokół siebie. A przestań gapić w propagandowa tubę sukcesu - TV..

[...]

Rząd Fiński może to zrobić to dlaczego nasz nie? Czyżby żabojady z TP nie pozwalali na taki ruch? Ale ja nie mam aż takich wymagań, - moim marzeniem jest mieć dostęp do porządnego internetu,choćby i płatnego.

[...]

Tu wcale nie chodzi konkretnie o Tuska. Każdemu kolejnemu rządowi po 89 roku marzy się założenie swoim obywatelom "kagańca na ryj".

Tusk zachowuje się jak typowy agent obcych wpływów.

  wymysl cos lepszego zamiast powtarzac jak mamntra prezesa.

Za nikim nie powtarzam (wręcz brzydzę się cytować idiotów),.. Podaj parę przykładów na to co Tusk w czasie swoich rządów zrobił dobrego dla Polski i Polaków

Data: 2009-12-16 12:45:47
Autor: =he®sk=
Geniusz..
On Wed, 16 Dec 2009 10:30:41 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a niby kto "kataloguje"? twoja wyobraznia...
Na razie to tylko taki zamiar rz±dz±cych.

 a nie skazone pogladami prezesa umysly elektoratu pis ?

>   jasne. juz tyle ofiar tej okrutnej zimy...
>   wszechobecna bieda,nasza szkapa, dziewczynka z zapalkami.
>   wzorce socjalizmu wciaz tkwia w twojej glowce?
Rozejrzyj się wokół siebie.

 rozejrzalem. ludzie zyja sobie radosnie. smieja sie z blizniakow.

A przestań gapić w propagandowa tubę sukcesu - TV..

 masz na mysli pelniaca publiczna misje dziejowa tvp ?

> za darmoche? kazdemu? KTO za to zaplaci?
Rz±d Fiński może to zrobić to dlaczego nasz nie?

 porownaj PKB. to jest odpowiedz.

Czyżby żabojady z TP nie pozwalali na taki ruch?

 sadzisz, ze zabojady sa takimi idiotami? nie ma nic za darmo.

Ale ja nie mam aż takich wymagań, - moim marzeniem jest mieć dostęp do porz±dnego internetu,choćby i płatnego.

 jasne. jaki downstream i upstream cie zadowoli?

>   czyzby dowody z chipem utrudnialy zycie "rodakom"?
>   prezes pis nie ma prawa jazdy, konta bankowego - to tez wina tuska?

Tu wcale nie chodzi konkretnie o Tuska. Każdemu kolejnemu rz±dowi po 89 roku marzy się założenie swoim obywatelom "kagańca na ryj".

 a tak konkretnie ?

Za nikim nie powtarzam (wręcz brzydzę się cytować idiotów),.. Podaj parę przykładów na to co Tusk w czasie swoich rz±dów zrobił dobrego dla Polski i Polaków.

 a niby dlaczego rzad ma cos dobrego komus robic? rzad powienien
 stwarzac jedynie prawne mozliwosci do rozwoju spoleczenstwa a nie
 za kogos co robic czy dawac za darmoche. jak najmniej ingerencji
 rzadu w dzialanosc kazdego z nas. spoleczenstwo poradzi sobie bez
 "wspierania darmowym internetem" czy zrzutami na miche dla biednych.
 tylko takie dzialania rzadu wyplenia z naszego spoleczenstwa leni,
 nierobow i leworecznych. np. dlaczego mamy placic za utrzymanie  koryt partii politycznych, dlaczego mamy placic abonament na tvp
 skoro to ostoja partyjnych nierobow? dlaczego mam wyrazac zgode
 na podwyzki plac dla lekarzy zamiast reformy tego siedliska komuny?
 dlaczego, dlaczego... tusku usilowal cos zrobic ale stojacy na  strazy spolecznych nierobow prezydent wetuje, wetuje, wetuje.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-16 16:43:21
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-16 12:45, =he®sk= pisze:
On Wed, 16 Dec 2009 10:30:41 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   a niby kto "kataloguje"? twoja wyobraznia...

Na razie to tylko taki zamiar rzÄ…dzÄ…cych.

  a nie skazone pogladami prezesa umysly elektoratu pis ?

Nie, nie skaĹĽone.

[...]

SĹ‚abo widać siÄ™ rozglÄ…dasz. - na wiÄ™kszoĹ›ci wsi panuje wrÄ™cfz nÄ™dza, ludzie ĹĽyjÄ… na krawÄ™dzi egzystencji. Miasta peĹ‚ne sÄ… bezdomnych itd.  Nie ma co - wesoĹ‚o sie ĹĽyje niektĂłrym wybraĹ„com w naszym kraju.

A przestań gapić w propagandowa tubę sukcesu - TV..

  masz na mysli pelniaca publiczna misje dziejowa tvp ?

Mam na myśli również stacje komercyjne.

[...]

A co to ma do rzeczy? W unii leżą całe góry pieniędzy na rozwój sieci internetowych. Tylko tym naszym u steru nie chce sie nawet palcem ruszyć zebyb zagospodarować te pieniądze.

CzyĹĽby ĹĽabojady z TP nie pozwalali na taki ruch?

  sadzisz, ze zabojady sa takimi idiotami? nie ma nic za darmo.

Pewnie że nie są.. Gdyby nasz rząd wprowadził bezpłatny internet wtedy przestaliby drenować Polakom kieszenie za dostęp do sieci.

Ale ja nie mam aż takich wymagań, - moim marzeniem jest mieć
dostęp do porządnego internetu,choćby i płatnego.

  jasne. jaki downstream i upstream cie zadowoli?

Na dzień dzisiejszy za 1 Mb/s jestem gotów pocałować kogoś w rękę.

   czyzby dowody z chipem utrudnialy zycie "rodakom"?
   prezes pis nie ma prawa jazdy, konta bankowego - to tez wina tuska?

Tu wcale nie chodzi konkretnie o Tuska. KaĹĽdemu kolejnemu rzÄ…dowi po 89
roku marzy się założenie swoim obywatelom "kagańca na ryj".

  a tak konkretnie ?

Chyba sam widzisz te planowane zakazy noszenia koszulek z wizerunkami pewnych osĂłb itd.  To ma być ta sĹ‚ynna wolność o ktĂłrÄ… walczono?

[...]

Polski i PolakĂłw.

[...]

AleĹĽ ja/Polacy nie oczekujÄ… ĹĽeby coĹ› rzÄ…d dawaĹ‚. Niech tylko wprowadza  przepisy uĹ‚atwiajÄ…ce  Polakom ĹĽycie a nie rzuca obywatelom co chwila kĹ‚ody pod nogi. Bo tak siÄ™ jak na razie dzieje.

Data: 2009-12-16 15:57:05
Autor: Karol
Geniusz. czyli logika Jadrysia.
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Pewnie ĹĽe nie sÄ&#65533;.. Gdyby nasz rzÄ&#65533;d wprowadziĹ&#65533; bezpĹ&#65533;atny internet wtedy przestaliby drenowaÄ&#65533; Polakom kieszenie za dostÄ&#65533;p do sieci.

..a rzad skad wezmie pieniadze na to aby dac za darmo dostep do bezplatnego internetu? Rzad to altruista, ktory robi forse z piasku?

AleĹĽ ja/Polacy nie oczekujÄ&#65533; ĹĽeby coĹ&#65533; rzÄ&#65533;d dawaĹ&#65533;. Niech tylko wprowadza  przepisy uĹ&#65533;atwiajÄ&#65533;ce  Polakom ĹĽycie a nie rzuca obywatelom co chwila kĹ&#65533;ody pod nogi. Bo tak siÄ&#65533; jak na razie dzieje.

...a w tym akapicie, jadrys twierdzi ze on nie oczekuje zeby cokolwiek rzad
dawal, bo ma wprowadzic tylko przepisy. OK przepisy sa niezbedne, ale nimi nie zaplaci sie darmowego internetu !!

To wlasnie jest typowa logika, komunisty.

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =he®sk=
Geniusz..
On Wed, 16 Dec 2009 16:43:21 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   rozejrzalem. ludzie zyja sobie radosnie. smieja sie z blizniakow.

Słabo widać się rozgl±dasz. - na większo¶ci wsi panuje wręcfz nędza, ludzie żyj± na krawędzi egzystencji. Miasta pełne s± bezdomnych itd.  Nie ma co - wesoło sie żyje niektórym wybrańcom w naszym kraju.

 i tej nedzy zyja dopiero od 2 lat, tak ?
 mowiac "wybrancy" miales na mysli mieszkancow  "osiedla czerwonych swin" czy jakis inny palac ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 20:08:36
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-17 12:27, =he®sk= pisze:
On Wed, 16 Dec 2009 16:43:21 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   rozejrzalem. ludzie zyja sobie radosnie. smieja sie z blizniakow.

Słabo widać się rozglądasz. - na większości wsi panuje wręcfz nędza,
ludzie żyją na krawędzi egzystencji. Miasta pełne są bezdomnych itd.
Nie ma co - wesoło sie żyje niektórym wybrańcom w naszym kraju.

  i tej nedzy zyja dopiero od 2 lat, tak ?
  mowiac "wybrancy" miales na mysli mieszkancow
  "osiedla czerwonych swin" czy jakis inny palac ?

Żyją w nędzy od kiedy nastała "demokracja".. Nie, miałem na myśli bezdomnych pod mostami i emerytów którzy mają dylemat - lekarstwa kupić czy chleb..

Data: 2009-12-17 20:34:25
Autor: Prawusek
Geniusz..

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hgdvjs$jo9$1news.onet.pl...
W dniu 2009-12-17 12:27, =heRsk= pisze:

>   i tej nedzy zyja dopiero od 2 lat, tak ?
>   mowiac "wybrancy" miales na mysli mieszkancow
>   "osiedla czerwonych swin" czy jakis inny palac ?

Żyj± w nędzy od kiedy nastała "demokracja".. Nie, miałem na my¶li
bezdomnych pod mostami i emerytów którzy maj± dylemat - lekarstwa kupić
czy chleb..

Znam to od lat 50 ubiegłego wieku - najtańsze lakarstwa z listy "dla
rencistów i emerytów z najmniejsz± emerytur±". Podobnie jadłospis.

Data: 2009-12-18 14:25:19
Autor: cyc
Geniusz..

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hge1o5$9ii$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Znam to od lat 50 ubiegłego wieku - najtańsze lakarstwa z listy "dla
rencistów i emerytów z najmniejsz± emerytur±". Podobnie jadłospis.

Opowiadasz bajki panslawista . Lekarstwa byly niemal za darmo, jak cala SZ a dla doswiadczonych taka choroba na jaka Ty cierpisz , byly za darmo napewno !.

cyc

Data: 2009-12-18 16:54:07
Autor: Roger Perejro
Geniusz..
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Opowiadasz bajki panslawista . Lekarstwa byly niemal za darmo, jak cala SZ a dla doswiadczonych taka choroba na jaka Ty cierpisz , byly za darmo napewno !.

W dalszym ci±gu s±, tylko gorzej z miejscami w szpitalach od czasu uaktywnienia się sekciarskiego oszusta.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie póĽnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w li¶cie otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek ¦wietlicki, Przewodnicz±cy Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa ¦l±skiego. I ogłasza odej¶cie z partii, w której był od pocz±tku jej powstania.

Data: 2009-12-18 19:43:55
Autor: cyc
Geniusz..

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgg8j2$5mq$1news.onet.pl...
[...]

Mowisz , ze leki na panslawistyczne schorzenie dalej sa za darmo ?
To dlaczego ciagle nadaja sie na leczenie zamkniete ?

cyc

Data: 2009-12-18 21:17:23
Autor: Roger Perejro
Geniusz..
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Mowisz , ze leki na panslawistyczne schorzenie dalej sa za darmo ?

Tak, czę¶c leków na choroby psychiczne jest za darmo.

To dlaczego ciagle nadaja sie na leczenie zamkniete ?

To czy chory może leczyc się w domu, czy musi to robic w szpitalu, zależy zapewne od stopnia zaawansowania choroby.

Przemek

Data: 2009-12-18 19:29:58
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-17 20:34, Prawusek pisze:

[...]

Bo ja wiem.. Ludzi szukaj±cych jedzenia w ¶mietnikach jako¶ sobie nie przypominam.

Data: 2009-12-18 10:20:58
Autor: =he®sk=
Geniusz..
On Thu, 17 Dec 2009 20:08:36 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   i tej nedzy zyja dopiero od 2 lat, tak ?
>   mowiac "wybrancy" miales na mysli mieszkancow
>   "osiedla czerwonych swin" czy jakis inny palac ?

Żyj± w nędzy od kiedy nastała "demokracja"..

jasne. za komuny zyli w dostatku. obzerali sie szynka i pomaranczami.
sadzac po tym co tu piszesz jestes komuchem z pzpr, ktoremu za tamtych
czasow powodzilo sie dobrze. kupowales za "zoltymi firankami", nie musialas szukac w smietnikach "survival foods"....

Nie, miałem na my¶li bezdomnych pod mostami i emerytów którzy maj± dylemat - lekarstwa kupić czy chleb..

 i to niby jest wina tuska? a gdziez byli twoi socjalistyczni
 koledzy? prezio ole-ole rzadzil prze 10 lat? dlaczego zaden  z milujacych klase robotnicza komuchow nie ruszyl paluchem?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-18 19:29:11
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-18 10:20, =he®sk= pisze:
[...]

No moĹĽe nie byĹ‚o frykasĂłw na wiÄ™kszoĹ›ci stoĹ‚Ăłw, ale teĹĽ nikt nie chodziĹ‚ gĹ‚odny.  A co do mnie, - moj poziom ĹĽycia siÄ™ znaczÄ…co nie zmieniĹ‚.

[...]

Tak, to także wina p. Tuska. - Wszakże jego przechwałki o obalaniu złej komuny chyba nie są gołosłowne..
"ole-ole" ma/miaĹ‚ dokĹ‚adnie  z socjalizmem tyle wspĂłlnego co Rockefeller.

Geniusz..