Geniusz..

Data: 2009-12-15 10:20:47
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 10:15:20 +0100, Jadrys napisał(a):

Co zajmuje Tuska gdy ludzie nie mają na węgiel i zamarzają w domach.. Że o powszechnym dostępie do internetu nie wspomnę. Ni mniej ni więcej znalazł sobie zajęcie:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzad-Tuska-szykuje-nam-- prawdziwa-rewolucje,wid,11777591,wiadomosc_prasa.html

Powolutku zmierzamy do czipików, implantowanych pod skórę... Wtedy lewizna
będzie miała już nas w garści.
Piotr

Data: 2009-12-15 10:31:45
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 10:20, Piotr pisze:
[...]

Chyba to wszystko w tym kierunku zmierza.. Ale jednak nie ma to nic wspólnego z "lewizną". Bo jak na razie to nie "lewizna" jeszcze decyduje o kształcie świata.

Data: 2009-12-15 10:53:55
Autor: sofu
Geniusz..

-- -- -- -- --

--

Misiek, prawie mieszkaniec kruchty, wszedzie widzi lewizne.
Ostatnio odkąd zaczał wachac klej nawet na ksiedza dobrodzieja przy

A wracajac  do kontroli ludzi. To niestety też sie obawiam, ze w koncu beda
nas znakowac jak zwierzeta.
I to bedzie poczatek końca ludzkości. Bedziemy zbiorowskiem niewolników.

sofu

Data: 2009-12-15 13:33:59
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 10:53:55 +0100, sofu napisał(a):

Misiek, prawie mieszkaniec kruchty, wszedzie widzi lewizne.
Ostatnio odkąd zaczał wachac klej nawet na ksiedza dobrodzieja przy
całowaniu w reke tak jakoś dziwnie spogląda.

Ty mi sie do buta przylepiłeś, syfciu...
Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.
Piotr

Data: 2009-12-15 13:53:36
Autor: sofu
Geniusz..

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> całowaniu w reke tak jakoś dziwnie spogląda.

Ty mi sie do buta przylepiłeś, syfciu...
Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Misiek ja jestem tutaj, widocznie ci sie cos innego przykleiło?
Czyzby ksiedzu dobrodziejowi puszczały juz zwieracze?
Nie łaż po kruchtach, zakrystiach i plebaniach, to nie bedzie ci sie nic
przyklejało.

sofu

Data: 2009-12-15 15:30:40
Autor: sofu
Geniusz..

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ty mi sie do buta przylepiłeś, syfciu...
> Hehh, nie ty pierwszy i pewnie nie ostatni.
> Piotr

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Piotr a jakze! Odkąd go we wszystkie otwory dymał Boukun i jeszcze z tego
film nakrecił (do obejrzenia na YouTube) Piotr przemienił sie w Misia.

sofu

Data: 2009-12-15 18:42:43
Autor: Piotr
Geniusz..
Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:30:40 +0100, sofu napisał(a):

Piotr a jakze! Odkąd go we wszystkie otwory dymał Boukun i jeszcze z tego
film nakrecił (do obejrzenia na YouTube) Piotr przemienił sie w Misia.

Boszz, wałkunskich produkcji można używac jako broni psychologicznej, he,
he. Nie ja się przemieniłem, tylko ty sobie coś tam w główce pozamieniałeś,
syfciu. Takie psychopatyczne filmy wyraźnie nie są na twój słaby umysł,
biedaku. Piotr
Ale teraz już spierdalaj, bo nudzisz.

Data: 2009-12-15 22:02:34
Autor: sofu
Geniusz..

Dnia Tue, 15 Dec 2009 15:30:40 +0100, sofu napisał(a):
..
Piotr
Ale teraz już spierdalaj, bo nudzisz.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Misiek, tryplu milicyjny tak to mozesz do swoje zonki przemawiac, ty
moherowa cioto.

sofu

Data: 2009-12-15 13:47:07
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 10:53, sofu pisze:
[...]

"Misiek" to Piotr? :-D

Data: 2009-12-15 11:40:55
Autor: cirrus
Geniusz..
[...]

I całe szczęście, bo zabrakłoby nawet dwutlenku węgla i efektu cieplarnianego. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-15 13:49:05
Autor: Jadrys
Geniusz..
W dniu 2009-12-15 11:40, cirrus pisze:
[...]

Przede wszystkim mogłoby zabraknąć miłego widoku dla twojego oka Stefan - nędzarzy grzebiących w śmietnikach.. :-P

Data: 2009-12-15 17:22:09
Autor: cirrus
Geniusz..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hg80k1$v3p$3news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie, psuli by obraz powszechnej szczęśliwości i siedzieliby w pierdlu.

--
stevep

Geniusz..