Geniusz ekonomii wymyslil

Data: 2009-05-26 06:45:31
Autor: :[heÂŽsk]:
Geniusz ekonomii wymyslil

Pewnie podpowiadal mu Kownacki:

http://tnij.org/geniuszekonomii

albo braciszek. w koncu uczyl sie ekonomii na tygodniowym kursie w klarysewie.
to "gienialnemu" prezesowi wystarczylo by dojsc do wniosku,
ze angol nie nadaje sie na stanowisko ministra finansow PL.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-26 07:57:02
Autor: raff
Geniusz ekonomii wymyslil
:[heÂŽsk]: pisze:
[...]

Oho, Hesk, wielki prawicowiec.

Obnizka VATu mu smierdzi.

R.

Data: 2009-05-26 18:35:23
Autor: ;(heÂŽsk);
Geniusz ekonomii wymyslil
On Tue, 26 May 2009 07:57:02 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

> [...]
> to "gienialnemu" prezesowi wystarczylo by dojsc do wniosku,
> ze angol nie nadaje sie na stanowisko ministra finansow PL.

 aaaa to ty tchorzu ;o))

Obnizka VATu mu smierdzi.

 dlaczego to geniusz ekonomii maja stery w obu raczkach
 nie wpadl na pomysl obnizki VAT-u tylko z tak durnowatym
 pomyslem wyjezdza teraz? autostrady wybuduja sie same?  skoro prezes pis-u ustami swego brata chce obnizku VAT
 dlaczego tak zburzyl sie kiedy PO chcialo zawiesic dotacje
 dla partii politycznych? czysta kasa. czekam. masz pomysl?

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-26 21:35:21
Autor: raff
Geniusz ekonomii wymyslil
[...]

Heniu, to ty glupolu ?

Obnizka VATu mu smierdzi.

 dlaczego to geniusz ekonomii maja stery w obu raczkach
 nie wpadl na pomysl obnizki VAT-u tylko z tak durnowatym
 pomyslem wyjezdza teraz? autostrady wybuduja sie same?

Buahaha, akurat ta forsa pojdzie na autostrady.

Heniutek, ty naprawde jestes zwolennikiem UPRu ?

R.

Data: 2009-05-26 08:17:08
Autor: Zmarszczoneczołojarka
Geniusz ekonomii wymyslil

Użytkownik "":[heRsk]:"" <full?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mqsm155qpohp04h8hl2utbd7u12fgak6ho4ax.com...

[...]

To chyba podpowiedź sepleniącej "siostry" Tuska.

Przemek
--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską!

Data: 2009-05-26 08:19:54
Autor: raff
Geniusz ekonomii wymyslil
[...]

Oczywiscie, bo Tusk by nie wpadl na cos takiego jak obnizka podatkow. To jest tylko dobre haslo dla frajerow na wybory.

R.

Data: 2009-05-26 08:42:12
Autor: Piotr
Geniusz ekonomii wymyslil
Dnia Tue, 26 May 2009 08:19:54 +0200, raff napisał(a):

Oczywiscie, bo Tusk by nie wpadl na cos takiego jak obnizka podatkow. To jest tylko dobre haslo dla frajerow na wybory.

Ty sobie tak gadasz z tym pasem transmisyjnym gwna do mas... A ja
zauważyłem, że ten trudowszczik mutuje się jak Jogi w najlepszych
czasach. Mam w sicie ze cztery nicki tego debila.
Piotr

Data: 2009-05-26 08:44:50
Autor: raff
Geniusz ekonomii wymyslil
[...]

Ale co nick to bardziej durny. Skad on to bierze ?

R.

Data: 2009-05-26 09:31:39
Autor: Piotr
Geniusz ekonomii wymyslil
Dnia Tue, 26 May 2009 08:44:50 +0200, raff napisał(a):

Ale co nick to bardziej durny. Skad on to bierze ?

Skąd? No, z "głowy"...
Piotr

Data: 2009-05-26 18:35:23
Autor: ;(heÂŽsk);
Geniusz ekonomii wymyslil
On Tue, 26 May 2009 08:19:54 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:
  [...]

Oczywiscie, bo Tusk by nie wpadl na cos takiego jak obnizka podatkow. To jest tylko dobre haslo dla frajerow na wybory.

 wlasnie ;o))) szach i mat! --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-26 18:35:23
Autor: ;(heÂŽsk);
Geniusz ekonomii wymyslil
On Tue, 26 May 2009 08:17:08 +0200, "Zmarszczoneczołojarka"
<adres@email.pl> wrote:

To chyba podpowiedź sepleniącej "siostry" Tuska.

 albo ojca nowego meza coreczki prezydenta.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2