"Geniusze" fałszerstwa.

Data: 2014-11-26 04:50:51
Autor: Mark_Woydak
"Geniusze" fałszerstwa.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xpwzd91u50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# "Nieprawidłowości", "przekręty", "szwindle" – takich określeń używają
zwolennicy teorii o sfałszowaniu wyborów samorządowych. Ale co one
właściwie oznaczają?

--

Oznaczają to, że wybory będą sie odbywać aż do skutku czyli az wygra je PiS. Wszelkie inne będą sfałszowane!

MW

Data: 2014-11-25 23:11:28
Autor: dexth
"Geniusze" fałszerstwa.
W dniu ¶roda, 26 listopada 2014 06:55:41 UTC+1 użytkownik Mark_Woydak napisał:
-- -- -- -- -- -

Oznaczaj± to, że wybory będ± sie odbywać aż do skutku czyli az wygra je PiS. Wszelkie inne będ± sfałszowane!

Najwazniejsze sa komisje obwodowe. Na nich nalezy sie skupic. Jezeli tam nie dojdzie do przekretow, policzone karty zostana zabezpieczone i spiasane protokoly, to pozniej juz trudno o przekret. PiS jak zwykle duzo krzyku, awantur, pochody, zly premier, niedobry prezydent, prorosyjskie ugrupowanie itd...

dexth

Data: 2014-11-26 13:38:12
Autor: Mark_Woydak
"Geniusze" fałszerstwa.

Użytkownik "dexth" <dexth@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:30641647-197b-4273-ae45-a58acd9709d3googlegroups.com...
[...]

Mam pytanie: kto i kiedy sfałszował wybory? Przeciez PiS ma swoich agentów wszędzie. ;-))))

MW

Data: 2014-11-26 05:22:53
Autor: dexth
"Geniusze" fałszerstwa.
W dniu ¶roda, 26 listopada 2014 13:38:26 UTC+1 użytkownik Mark_Woydak napisał:
-- -- -- -- -- -- -- -- -
-- Mam pytanie: kto i kiedy sfałszował wybory? Przeciez PiS ma swoich agentów wszędzie. ;-))))

MW

Jeszcze tego nikt nie sprecyzował. Wszyscy tylko o tym krzycz±.

dexth

Data: 2014-11-26 15:59:25
Autor: Budzik
"Geniusze" fałszerstwa.
Użytkownik dexth dexth@interia.pl ...

Mam pytanie: kto i kiedy sfałszował wybory? Przeciez PiS ma swoich
agentów wszędzie. ;-))))

Jeszcze tego nikt nie sprecyzował. Wszyscy tylko o tym krzycz±.

Dzis Prezes nie wytrzymał i zdradził te tajemnice - to PO sfałszowało!
Mysle, ze szybko poznamy szczegóły falszerstwa i dowody.

"Geniusze" fałszerstwa.