Geniuszy multilokacji

Data: 2016-09-27 18:39:08
Autor: masti
Geniuszy multilokacji
Jak to dobrze, że po latach rujnowania kraju wreszcie na światło dzienne
wychodzą genialne kadry PiS. Potrafią nadzorować 5 firm równocześnie
poświęcająccały swo? czas. Dobrze, że im doby starcza.

I nie słuchajcie podłych agentówwiadomych służb, że to nielegalne.Nie
będzie jakaś głupia ustawa uchwalona przez kolesi przeszkadzaćwpracy
dla dobra ukochanego Kraju.

<http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/979147,ustawa-kominowa-sobie-a-pis-sobie.html>

wazelina.

Geniuszy multilokacji