Geocentryzm czy Heliocentryzm?

Data: 2009-07-24 08:51:31
Autor: ontherun
Geocentryzm czy Heliocentryzm?
Wstęp

Otrzymuję sporo poczty w tym temacie i postaram się wyjaśnić zasadniczą kwestię, dotyczącą Geocentryzmu.

Cały świat naukowy, z kosmologią włącznie doskonale wie, że dowody na Heliocentryzm nie istnieją. Nie da się jak na razie w jednoznaczny sposób udowodnić ruchu Ziemi. Świat naukowy nie daje się wciągać a jakąkolwiek dyskusję na ten temat ponieważ powszechnie wiadomo, że dowodów na to nie ma. W artykule tym podałem wiele cytatów wybitnych astronomów i fizyków, którzy potwierdzają, ze kwestia ruchu czy bez ruchu jest w dalszym ciągu kwestią filozoficzną a znany kosmolog George Ellis tak to podsumował - "wy używacie filozoficzne kryteria w wyborze naszego modelu. Wielu z dziedziny kosmologii stara się to ukryć." .

Miał on na myśli wybór świata nauki modelu heliocentrycznego. Istnieje wiele podobnych cytatów ze świata nauki w linku -http://www.geocentrism.com/assumptions.htm [EN] oraz w samym artykule poniżej.

Nie ja jestem inicjatorem czy wynalazcą teorii nowoczesnego Geocentryzmu. Przedstawiam jedynie punkty widzenia ludzi nauki, którzy uczciwie przyznają w swoich pracach, że dowodów naukowych na Heliocentryzm nie ma. Media starannie ukrywają przed nami te informacje. Ja jedynie podaję swoje komentarze, ponieważ naukowcem nie jestem.

Nie znalazłem na Internecie żadnej witryny, która udowadniałaby ruch Ziemi. Żadem z naukowców nie zabiera w tym temacie publicznie głosu. Według naukowców sprawa jest oczywista i dowodów nie ma.

Oczywiście są w mediach przedstawiane rzekome dowody tzw. sił Coriolisa (wahadło Focaulta) oraz inne pseudonaukowe eksperymenty czy 'dowody', które nie są nawet komentowane przez świat naukowy. Wszelkie inne teorie, przedstawiane jako dowody także są przez świat naukowy całkowicie ignorowane, ponieważ nie są one żadnymi dowodami, uznawanymi przez kosmologię.

Owszem, istnieje wiele publikacji twierdzących, że Ziemia się kręci i cały świat tak twierdzi w mediach oraz w szkolnictwie wszelkiego rodzaju. Dzieje się tak dlatego, ponieważ świat naukowy zaadoptował Heliocentryzm, ale zaadoptował go jedynie z filozoficznego punktu widzenia, pod... naciskami sił konspiracyjnego ukrytego rządu NWO (Nowy Świata Porządek), którego członkowie finansują wszelkie uniwersytety i uczelnie całego świata.

Trwają debaty w mediach, na Internecie, ale świat naukowy zachowuje poza małymi wyjątkami milczenie w tej kwestii, milczenie które jest w tym temacie... złotem.

Jedynie media, znane powszechnie z tego, że rzadko przedstawiają prawdę, ze swą typową agresywnością atakują każdego, kto ośmieli się uchylić rąbka owej światowej konspiracji.

Poniżej, oryginalny artykuł.

http://www.zbawienie.com/geocentryzm.htm

Data: 2009-07-23 18:24:40
Autor: Pistacjusz
Geocentryzm czy Heliocentryzm?

Ca³y ¶wiat naukowy, z kosmologi± w³±cznie doskonale wie, ¿e dowody na
Heliocentryzm nie istniej±. Nie da siê jak na razie w jednoznaczny
sposób udowodniæ ruchu Ziemi. ¦wiat naukowy nie daje siê wci±gaæ a

http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Coriolisa

Geocentryzm czy Heliocentryzm?