Geolodzy i nurkowie

Data: 2010-01-15 08:19:48
Autor: pablo
Geolodzy i nurkowie
Właśnie usłyszałem w radiu, że poszukiwania drugiego geologa , który to  z kolegą wjechali do rzeki zostały przerwane bo nurkom zamarzał sprzęt.
Nie nurkuję pod lodem więc pytam czy to możliwe czy powód był inny?
pozdrawiam

Data: 2010-01-15 08:32:36
Autor: anilok
Geolodzy i nurkowie
Nie nurkuję pod lodem więc pytam czy to możliwe czy powód był inny?

zamarzł.
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

jk

Data: 2010-01-15 08:49:00
Autor: Pszemol
Geolodzy i nurkowie
"anilok" <a234f4@www.fm> wrote in message news:hip5mu$j7$1news.onet.pl...
Nie nurkuję pod lodem więc pytam czy to możliwe czy powód był inny?

zamarzł.
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

A co ma certyfikat do zamarzania sprzętu??
Jak masz tylko sprzęt nieprzystosowany do pracy w zimnych
wodach to przecież będzie zamarzał nawet "technicznemu".
Problem w odpowiednim wyposażeniu ratowników/nurków...

Data: 2010-01-15 16:08:26
Autor: anilok
Geolodzy i nurkowie
Problem w odpowiednim wyposażeniu ratowników/nurków...

NIEWIEM CZY MASZ choć OWD ale o wyposaż uczo na kursie. Jaki kurs takie wypos.

jk

Data: 2010-01-15 10:36:36
Autor: Pszemol
Geolodzy i nurkowie
"anilok" <a234f4@www.fm> wrote in message news:hiq0dl$euj$1news.onet.pl...
Problem w odpowiednim wyposażeniu ratowników/nurków...

NIEWIEM CZY MASZ choć OWD ale o wyposaż uczo na kursie.
Jaki kurs takie wypos.

Nie wyspałeś się, chyba...

Przecież ja mogę robić kurs nurkowania pod lodem mając nieswój,
pożyczony regulator - a mój regulator może być niedobry pod lód.

Ktoś tu się upiera że każdy nurek robi kurs na 100% własnego
sprzętu?

Data: 2010-01-15 20:05:16
Autor: anilok
Geolodzy i nurkowie
Nie wyspałeś się, chyba...

jaki sęs ma dyskusja z trollem?

jk

Data: 2010-01-15 13:41:41
Autor: Pszemol
Geolodzy i nurkowie
"anilok" <a234f4@www.fm> wrote in message news:hiqe9n$jo0$1news.onet.pl...
Nie wyspałeś się, chyba...

jaki sęs ma dyskusja z trollem?

Sugerujesz abym nie dyskutował z Tobą?

Jeśli nie, to wytłumacz mi co ma piernik do wiatraka,
innymi słowy - co ma certyfikacja do aktualnie używanego
sprzętu?

Oczywiście możesz napisać, że chrzaniłeś tylko byle co,
tak od rzeczy - zrozumiem i nie będziemy ciągnąc tematu.

Data: 2010-01-15 20:28:44
Autor: jacekplacek
Geolodzy i nurkowie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> jaki sęs ma dyskusja z trollem?

..... to wytłumacz mi co ma piernik do wiatraka,
innymi słowy - co ma certyfikacja do aktualnie używanego
sprzętu?

Aktualnie używany sprzęt może nie wystarczać/być nie odpowiedni na kolejny poziom certyfikacji. Tak samo jak szkolenie się na sprzęcie wypożyczanym: z dużym prawdopodobieństwem będzie mniej efektywne.

Data: 2010-01-15 14:50:13
Autor: Pszemol
Geolodzy i nurkowie
" jacekplacek" <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hiqj5s$jol$1inews.gazeta.pl...
> [...]

poziom certyfikacji. Tak samo jak szkolenie się na sprzęcie wypożyczanym: z
dużym prawdopodobieństwem będzie mniej efektywne.

To oczywiste że idealnie jest ćwiczyć się na własnym sprzęcie,
ale z samego faktu że ja nie posiadam - np. własnego suchego
skafandra, nie można wnioskować że nie mam certyfikacji na
taki skafander.
Analogicznie z faktu, że komuś zamarzł regulator nie można
wyciągać wniosku że ma on certyfikację PADI. I o to mi chodziło.

Data: 2010-01-15 21:11:46
Autor:
Geolodzy i nurkowie
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
To oczywiste że idealnie jest ćwiczyć się na własnym sprzęcie,

Ładny wstęp marketingowy, jak na PADI przystało.

Analogicznie z faktu, że komuś zamarzł regulator nie można
wyciągać wniosku że ma on certyfikację PADI. I o to mi chodziło.

Natomiast jest to wielce prawdopodobne, ze względu na bardzo dużą ilość nurków
szkolonych w PADI. pozdrawiam rc

Data: 2010-01-15 15:20:39
Autor: Pszemol
Geolodzy i nurkowie
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:hiqlmi$184$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

To oczywiste że idealnie jest ćwiczyć się na własnym sprzęcie,

Ładny wstęp marketingowy, jak na PADI przystało.

???
Nie jestem w żadnym nurkowym biznesie - coś Ci się myli.
Jaki marketing?

[...]

Prawdopodobne a pewne to dwie różne rzeczy.

Data: 2010-01-15 20:49:06
Autor: Borszczuk
Geolodzy i nurkowie
On Fri, 15 Jan 2010 20:41:41 +0100 Pszemol wrote:

"anilok" <a234f4@www.fm> wrote in message news:hiqe9n$jo0$1news.onet.pl...
Nie wyspałeś się, chyba...

jaki sęs ma dyskusja z trollem?

Sugerujesz abym nie dyskutował z Tobą?

Tak, mowil o sobie:

Regards,
--
"Daddy, what does 'Formatting drive C:' mean?"...

Marcin                 http://wfmh.org.pl/carlos/

Data: 2010-01-15 10:17:50
Autor: Marek Fafka
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę.
W dniu 2010-01-15 08:32, anilok pisze:
Nie nurkuję pod lodem więc pytam czy to możliwe czy powód był inny?

zamarzł.
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

jk

w podziękowaniu za ten jakże dowcipny i stosowny komentarz krótka instrukcja:

Jak rozpoznać kolinę (by Paul p.r.warszawa)

Instrukcja dla thunderbirda:

Wiadomość -> Etykieta -> Nowa etykieta
W pole nazwa wpisujemy Kolina
Klikamy OK

Narzędzia -> Filtrowanie wiadomości -> Nowy
z lewej rozwijanej listy wybieramy Dostosuj
dodajemy nagłówek "NNTP-Posting-Host", bez "
klikamy OK
w kolejnym polu wybieramy zawiera
w następnym wpisujemy "208-pra-8.acn.waw.pl", bez "
Poniżej, od lewej, wybieramy
"Oznacz etykietą", w kolejnym polu "Kolina"
Klikamy OK

Gotowe!

mf

Data: 2010-01-15 11:49:07
Autor: anilok
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę.
Instrukcja dla thunderbirda:

poproszę instrukcję do IE6

jk

Data: 2010-01-15 12:25:44
Autor: Marek Fafka
W dniu 2010-01-15 11:49, anilok pisze:
Instrukcja dla thunderbirda:

poproszę instrukcję do IE6

jk

niestety zostałeś skasowany

Data: 2010-01-15 16:49:49
Autor: Daniel Kowalski
anilok pisze:
Instrukcja dla thunderbirda:

poproszę instrukcję do IE6

jk

Instrukcja jest następująca: Wypierdalaj

Data: 2010-01-15 10:37:09
Autor: Pszemol
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:4B508E9D.5090504gazeta.pl...
anilok pisze:
Instrukcja dla thunderbirda:

poproszę instrukcję do IE6

Instrukcja jest następująca: Wypierdalaj

A po co taki rynsztok spod budki z piwem?

Data: 2010-01-16 11:47:08
Autor: Szop
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę.
Instrukcja jest następująca: Wypierdalaj

A po co taki rynsztok spod budki z piwem?

PSZEMOL,

To sa instuktorzy którzy w trosce o swój biznes zniechencają wszystkich spoza ukłądu

Szop

Data: 2010-01-16 14:36:02
Autor: Lot
Szop@SzopSzop.com -208-pra-8.acn.waw.pl

Kolina spierdalaj...

Data: 2010-01-15 18:04:35
Autor: anilok
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę.
Instrukcja jest następująca: Wypierdalaj

plagiatorek!
buziaczki

jk

Data: 2010-01-17 14:34:10
Autor: business
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę. - brak opcji Dostosuj
Marek Fafka pisze:
[...]

Niestety,  u mnie w Thunderbird'dzie nie ma takiej opcji w usnetach ... :(
dla poczty owszem jest, ale w usnetach mam jedynie "Temat, Nadawca, Data"
Mam coś niedokonfigurowane ???
Czy ktoś ma podobnie ?

Pozdr
Jnausz

Data: 2010-01-17 14:46:01
Autor: amBrose
Będzie Nobel - znaleziono sposób na kolinę. - brak opcji Dostosuj
Mam coś niedokonfigurowane ???

zrób se update do najnowszej wersji i tam jest

jk

Data: 2010-01-17 15:24:30
Autor: Marek Fafka
W dniu 2010-01-17 14:34, business pisze:
Marek Fafka pisze:
[...]

sciągnij nową wersję 3.0 i zapomnisz o kolinie
mf

Data: 2010-01-15 23:43:46
Autor: in for
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

Oni też mają certyfikaty PADI, tylko ciepłe wody:

http://www.shark.net.pl/jpg/zima.jpg

Jacek

Data: 2010-01-16 07:19:09
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
> Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

Oni też mają certyfikaty PADI, tylko ciepłe wody:

Widzę że dla jaj odpowiadasz. Strażacy na poszukiwaniach nurkowali w podobnym sprzęcie, różnicą było
przywiązanie liną, jak za dawnych lat.
Czy jest to optymalny sprzęt na zimne wody ?
Niestety nie, suchy łeb i pełna maska (lub hełm) są bardziej adekwatne do
nurkowania w zimnej wodzie i w pracach podwodnych. Tyle że mało osób posiada
taki sprzęt (uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-16 10:32:17
Autor: anilok
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody
Strażacy na poszukiwaniach nurkowali w podobnym sprzęcie, różnicą było
przywiązanie liną, jak za dawnych lat.

jak pisałam o zabezpieczaniu linom na grupie to wszysctcy "specjaliści" mnie wyśmiewali

jk

Data: 2010-01-16 13:47:22
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:hirp9d$aab$1inews.gazeta.pl...
(uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).

Skąd u Ciebie pomysł, że ludzie o to mogą Cię pytać?

Data: 2010-01-16 20:49:40
Autor:
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> (uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).

Skąd u Ciebie pomysł, że ludzie o to mogą Cię pytać?

Sprawdź posty "kurek".

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-16 20:49:52
Autor:

Data: 2010-01-17 09:20:36
Autor: Szop
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody
Sprawdź posty "kurek".

o nawet niewie co to kurek po polsku

jk

Data: 2010-01-21 21:36:16
Autor: Pszemol
"Szop" <Szop@SzopSzop.com> wrote in message news:hiuh91$iu8$1news.onet.pl...
Sprawdź posty "kurek".

o nawet niewie co to kurek po polsku

A kurek to nie jest po polsku? :-)

Data: 2010-01-18 09:45:53
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:hit8pg$svv$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> (uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).

Skąd u Ciebie pomysł, że ludzie o to mogą Cię pytać?

Sprawdź posty "kurek".

A po co miałbym to robić?

Data: 2010-01-22 08:17:12
Autor:
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:hit8pg$svv$1inews.gazeta.pl...

> Sprawdź posty "kurek".

A po co miałbym to robić?

W pewnych środowiskach niektóre słowa mają wielorakie niepejoratywne
znaczenie. Żeby rozumieć co oznaczają trzeba znać ich znaczenie.
Dlatego dla osób z poza środowiska, przekaz jest nie całkiem zrozumiały.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-22 09:24:23
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:hjbmu8$s5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

znaczenie. Żeby rozumieć co oznaczają trzeba znać ich znaczenie.
Dlatego dla osób z poza środowiska, przekaz jest nie całkiem zrozumiały.

Rysiu, nie dosłyszałeś pytania: po co miałbym sprawdzać posty?

Data: 2010-01-18 16:15:01
Autor: jacekplacek
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a):  > > Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody

> [...]
taki sprzęt (uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).

Możesz opisać procedurę OOG w tej konfiguracji?

Data: 2010-01-22 08:12:13
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> taki sprzęt (uprzedzając pytanie, mam taki sprzęt, zaczynałem w PW2).
> Możesz opisać procedurę OOG w tej konfiguracji?

Szarpiesz liną asekuracyjną żeby Ciebie natychmiast wyciągnęli, masz tylko 1 AO.
Przykręcony kluczem do pełnej maski, trójnik też potrafi się zacinać i często
nie daje się przełączyć na oddychanie, nawet jak nurek jest na powierzchni.
To główna wada tej konfiguracji, z tego względu jest stosowane rozwiązanie z
mokrym łbem i półmaską.

pozdrawiam rc

Data: 2010-01-16 08:15:52
Autor: anilok
Oni mają certyfikaty PADI - tylko ciepłe wody
Oni też mają certyfikaty PADI, tylko ciepłe wody:

i dlatego wypelzają bo im zamarzły?

jk

Geolodzy i nurkowie