Geolokalizacja adresów IP polskich operatorów

Data: 2011-03-22 20:54:13
Autor: rols rojs
Geolokalizacja adresów IP polskich operatorów

Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał w wiadomości news:1atvex9uuget7.1na4kytxj2g6i$.dlg40tude.net...
Witam, gdy łączę się z netem przez Orange i sprawdzam w sieci swoją
lokalizację, zawsze jest ona ustawiona na Warszawę, chociaż jestem od
stolicy daleko. A np. w Neostradzie wskazania są bardziej precyzyjne -
wskazują moje lub okoliczne miasto.

Czy każda polska sieć komórkowa ma tak, jak Orange, czy jest taka, która
precyzyjniej lokalizuje po IP?

Orientuję się jak ta geolokalizacja mniej więcej działa i chyba dany
operator musiałby się specjalnie postarać, aby zakresy IP przyporządkowywać
do lokalizacji BTS-ów, a po co, skoro łatwiej całą pulę adresów przypisać
do miasta siedziby i z głowy. No ale może któraś z polskich sieci zrobiła
inaczej?

Straszne jest też to, że gdy dzwoni ktoś z numeru komórkowego, to w ogóle nie wiadomo gdzie on się znajduję, uważam że numer powinien się wyświetlać w formacie +48600000000#22
gdzie 22 to strefa numeracyjna w której znajduję się dzwoniący, to by się bardzo przydało, nareszcie mógłbym przestać odbierać rozmowy od Warszawiaków i Częstochowiaków, co wy na to??????

Data: 2011-03-23 15:02:02
Autor: Amir
> [...]
gdzie 22 to strefa numeracyjna w której znajduję się dzwoniący, to by się bardzo przydało, nareszcie mógłbym przestać odbierać rozmowy od Warszawiaków i Częstochowiaków, co wy na to??????

typowy zawistny Polak
a co oni Ci takiego zrobili?
jak tak wydzwaniają to zmień numer

Data: 2011-03-23 19:39:38
Autor: rols rojs

Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imcugp$76i$1inews.gazeta.pl...
> [...]
gdzie 22 to strefa numeracyjna w której znajduję się dzwoniący, to by się bardzo przydało, nareszcie mógłbym przestać odbierać rozmowy od Warszawiaków i Częstochowiaków, co wy na to??????

Ironia musi podejść i dać Ci kopa?

Geolokalizacja adresów IP polskich operatorów